Hyundai i30 N dostal podobného, ovšem střízlivějšího kolegu.
Jako v drogovém doupěti to poslední dobou vypadá na večírku automobilové nižší střední třídy. Je to tu jedna "lajna" za druhou. GT Line u Kie či Peugeotu, R Line u Volkswagenu, ST Line u Fordu či FR Line u Seatu doplní také N Line. Právě písmeno N pro své sportovní oddělení používá Hyundai.
Korejci již přišli s obecně vřele přijatým hot-hatchem i30 N a chystají také ostrý Veloster nové generace. Nyní jeho vzrůstající image chtějí využít klasickým způsobem - verzí s designovými prvky sportovní varianty, ale komfortem a především cenou blížící se spíše standardní variantě.
Designově tedy na i30 N Line najdete podobný nárazník jako na plnotučném N. Ve standardu jsou také osmnáctipalcová kola či dvojitá koncovka výfuku. Uvnitř se tato verze liší sportovní volant s věncem čalouněným perforovanou kůží, objednat lze i sportovními sedačkami s výraznější oporou, čalouněné semišem.
Nejde pouze o styl, odlišně laděný je i podvozek, řízení a plynový pedál. Tužšímu naladění sekundují pneumatiky Michelin Pilot Sport 4, lepší brzdné vlastnosti pak o palec větší kotouče na přední nápravě. Z palety motorizací budou k dispozici jen dva nejsilnější agregáty. Tedy přeplňovaný zážehový čtyřválec 1.4 T-GDI o výkonu 103 kW a turbodiesel 1.6 CRDi s výkonem 100 kilowattů.
Prodávat se okořeněná i30 na evropských trzích začne na konci léta. Jde o první vlaštovku, protože Hyundai postupně "olajnuje" většinu své modelové řady.