Na začátku října nám Mercedes představil další terénní specialitu s označením 4×4². Lidé zodpovědní za  dřívější off-roadové „éčko“  se totiž pustili i do elektromobilu a vznikl  koncept EQC 4×4² . | Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

Na začátku října nám Mercedes představil další terénní specialitu s označením 4×4². Lidé zodpovědní za dřívější off-roadové „éčko“ se totiž pustili i do elektromobilu a vznikl koncept EQC 4×4². | Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

Jednoduše k předvedení technických možností v myšlence terénních elektromobilů nyní automobilka ukazuje, že novinka se nebojí ani sportovního využití. | Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

Jednoduše k předvedení technických možností v myšlence terénních elektromobilů nyní automobilka ukazuje, že novinka se nebojí ani sportovního využití. | Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

Přesněji tedy může fungovat jako sportovní nástroj, jelikož na novém videu se za EQC 4×4² s nataženým lanem prohání na prkně Sanne Meijer, nejmladší světová šampionka ve wakeboardingu. | Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

Přesněji tedy může fungovat jako sportovní nástroj, jelikož na novém videu se za EQC 4×4² s nataženým lanem prohání na prkně Sanne Meijer, nejmladší světová šampionka ve wakeboardingu. | Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

Okamžitý nárůst točivého momentu u elektromobilu se při udržování rychlosti na prkně nepochybně hodí a nějaký ten trik s průletem vzduchem samozřejmě nesměl chybět. | Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

Okamžitý nárůst točivého momentu u elektromobilu se při udržování rychlosti na prkně nepochybně hodí a nějaký ten trik s průletem vzduchem samozřejmě nesměl chybět. | Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

Stačí připomenout, že elektrické SUV dostalo nový terénní podvozek s portálovými nápravami, který společně s novými koly a off-road pneumatikami zvyšuje světlou výšku na 293 mm. Více v článku... | Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

Stačí připomenout, že elektrické SUV dostalo nový terénní podvozek s portálovými nápravami, který společně s novými koly a off-road pneumatikami zvyšuje světlou výšku na 293 mm. Více v článku... | Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz

| Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² | Zdroj: Mercedes-Benz

Jednoduše k předvedení technických možností v myšlence terénních elektromobilů nyní automobilka ukazuje, že novinka se nebojí ani sportovního využití. | Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz
Přesněji tedy může fungovat jako sportovní nástroj, jelikož na novém videu se za EQC 4×4² s nataženým lanem prohání na prkně Sanne Meijer, nejmladší světová šampionka ve wakeboardingu. | Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz
Okamžitý nárůst točivého momentu u elektromobilu se při udržování rychlosti na prkně nepochybně hodí a nějaký ten trik s průletem vzduchem samozřejmě nesměl chybět. | Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz
Stačí připomenout, že elektrické SUV dostalo nový terénní podvozek s portálovými nápravami, který společně s novými koly a off-road pneumatikami zvyšuje světlou výšku na 293 mm. Více v článku... | Koncept Mercedes-Benz EQC 4×4² Zdroj: Mercedes-Benz
15
Fotogalerie

Mercedes EQC 4x4² v akci. Elektrický off-road se hodí i pro wakeboarding

Svůj nedávný terénní koncept používá Mercedes i pro sportovní využití. I když trochu jinak, než byste zprvu mysleli.

Na začátku října nám Mercedes představil další terénní specialitu s označením 4×4². Lidé zodpovědní za dřívější off-roadové „éčko“ se totiž pustili i do elektromobilu a vznikl koncept EQC 4×4². Jednoduše k předvedení technických možností v myšlence terénních elektromobilů nyní automobilka ukazuje, že novinka se nebojí ani sportovního využití.

Přesněji tedy může fungovat jako sportovní nástroj, jelikož na novém videu se za EQC 4×4² s nataženým lanem prohání na prkně Sanne Meijer, nejmladší světová šampionka ve wakeboardingu. Okamžitý nárůst točivého momentu u elektromobilu se při udržování rychlosti na prkně nepochybně hodí a nějaký ten trik s průletem vzduchem samozřejmě nesměl chybět.

Stačí připomenout, že elektrické SUV dostalo nový terénní podvozek s portálovými nápravami, který společně s novými koly a off-road pneumatikami zvyšuje světlou výšku na 293 mm, což je o 153 mm více než u sériového modelu a dokonce o 53 mm více než u standardního modelu třídy G. EQC 4×4² je rovněž o 200 mm širší s novými blatníky a zvětšeným rozchodem kol vpředu i vzadu.

Na pohonném ústrojí k žádným změnám nedošlo. Koncept používá dvojici elektromotorů pro kombinovaný výkon 300 kW (408 koní), pohon všech kol a baterii o kapacitě 80 kWh. Do sériové výroby Mercedes koncept nechystá. Nepochybně ale ukazuje schopnosti ve tvorbě terénních vozů i v případě elektromobilů. Elektrickou variantu už totiž značka plánuje i pro zmíněnou třídu G.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud