Svět sportovních automobilů bude mít v roce 2010 dalšího člena, a to díky malajské společnosti Bufori a jejímu modelu CS. Zkratka CS má znamenat Compact Sports a stala se jménem vozu, jenž je charakterizován svými tvůrci jako čisté a výkonné dvoudvéřové kupé s lehkou stavbou, při níž se ve značné míře uplatnily uhlíkové kompozity a kevlar.
Podrobností zatím mnoho neznáme, ale Bufori CS bude poháněno přeplňovaným „dvoulitrem“, jenž zajišťuje „přirozený výkon a radostné jízdní zážitky“. Mezi další zajímavé prvky patří propracovaný prostorový rám, závěsy kol s nestejně dlouhými horními a spodními rameny a plně stavitelné pérování.
Společnost Bufori zároveň načrtla plány stavět vysloveně závodní verze typu CS s označením BMS R1, přičemž zkratkou BMS Bufori nazývá svoji závodní divizi. Vývoj údajně probíhá ve spolupráci s firmou Axle Motorsport a debut vozu je nahlášen na šestapadesátou Velkou cenu Macaa, kde je nasadí nová stáj BMS Axel Racing. Felix Haller z vedení Bufori k tomu poznamenal: „Po dvou letech tvrdé práce na vývoji nového sportovního vozu jsme rádi, že můžeme představit i jeho sportovní variantu. (...) Pro premiéru jsme si snad nemohli vybrat lepší příležitost. Naším cílem bylo přivést závodní technologie do běžných a pro silnici určených vozů Bufori CS.“ Další podrobnosti o modelu CS budou uvolněny ještě během tohoto roku, kdy by se měl též začít vyrábět.
Bufori La Joya Mk. III
Firmu Bufori Motor Car Company (BMCC) založila trojice bratrů Khouriů v australském Sydney roku 1986 a v jejím čele dodnes stojí Gerry Khouri. V devadesátých letech se společnost přestěhovala do Malajsie. Na zakázkuu ní vznikají v čistě ruční produkci exkluzivní automobily, v současnosti se nabízí model Bufori La Joya, dvoumístné kupé s vidlicovým šestiválcem 2,7 l uloženým příčně před zadní nápravou. A již brzy se k němu přidá nové Bufori CS.