Alfa Romeo se rozhodla vyšperkovat nabídku modelů Stelvio a Giulia o novou speciální edici 6C Villa d’Este. Novinka má odkazovat na historické 6C 2500 SS Coupé... | Alfa Romeo Giulia & Stelvio 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

Alfa Romeo se rozhodla vyšperkovat nabídku modelů Stelvio a Giulia o novou speciální edici 6C Villa d’Este. Novinka má odkazovat na historické 6C 2500 SS Coupé... | Alfa Romeo Giulia & Stelvio 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

...které italská značka uvedla na konci 40. let minulého století a na přehlídce Concorso d’Eleganza di Villa d’Este získalo v roce 1949 cenu „Referendum Grand Prix“, kterou uděluje publikum. | Alfa Romeo Giulia & Stelvio 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

...které italská značka uvedla na konci 40. let minulého století a na přehlídce Concorso d’Eleganza di Villa d’Este získalo v roce 1949 cenu „Referendum Grand Prix“, kterou uděluje publikum. | Alfa Romeo Giulia & Stelvio 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

Nic zásadního ovšem nečekejte, klasicky se jedná o edici, která oběma modelům přihazuje pár specifických prvků výbavy, výhradně po stránce vzhledu. | Alfa Romeo Giulia & Stelvio 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

Nic zásadního ovšem nečekejte, klasicky se jedná o edici, která oběma modelům přihazuje pár specifických prvků výbavy, výhradně po stránce vzhledu. | Alfa Romeo Giulia & Stelvio 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

Objevuje se historický odstín třívrstvého laku Etna, jež má připomínat barvu originálního modelu... | Alfa Romeo Giulia 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

Objevuje se historický odstín třívrstvého laku Etna, jež má připomínat barvu originálního modelu... | Alfa Romeo Giulia 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

...dále nechybí chromované rámečky oken a pro Alfu typický design kol v rozměru 21 palců v případě Stelvia a 19 palců u Giulie. | Alfa Romeo Giulia 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

...dále nechybí chromované rámečky oken a pro Alfu typický design kol v rozměru 21 palců v případě Stelvia a 19 palců u Giulie. | Alfa Romeo Giulia 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

V interiéru přichází edice s elektricky nastavitelnými a vyhřívanými sedadly v béžové prémiové kůži a s výšivkou 6C Villa d’Este na předních hlavových opěrkách. Stejnou výšivku pak najdete i na palubní desce. | Alfa Romeo Giulia 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

V interiéru přichází edice s elektricky nastavitelnými a vyhřívanými sedadly v béžové prémiové kůži a s výšivkou 6C Villa d’Este na předních hlavových opěrkách. Stejnou výšivku pak najdete i na palubní desce. | Alfa Romeo Giulia 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

Jinak jsou modely standardně vybaveny hliníkovými pádly řazení, bezdrátovým dobíjením telefonu, automatickým otevíráním kufru a řadou asistentů včetně parkovacích senzorů vpředu i vzadu (se zadní kamerou). | Alfa Romeo Giulia 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

Jinak jsou modely standardně vybaveny hliníkovými pádly řazení, bezdrátovým dobíjením telefonu, automatickým otevíráním kufru a řadou asistentů včetně parkovacích senzorů vpředu i vzadu (se zadní kamerou). | Alfa Romeo Giulia 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

Speciální edice vychází ze standardních variant Giulie a Stelvia, čemuž odpovídá i nabídka motorizací pod kapotou. | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

Speciální edice vychází ze standardních variant Giulie a Stelvia, čemuž odpovídá i nabídka motorizací pod kapotou. | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

Pro Giulii je tedy k mání turbodiesel o objemu 2,2 litru (190 k/140 kW) nebo benzinový přeplňovaný dvoulitr (200 k/147 kW), v obou případech s pohonem zadních kol a osmistupňovým automatem. | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

Pro Giulii je tedy k mání turbodiesel o objemu 2,2 litru (190 k/140 kW) nebo benzinový přeplňovaný dvoulitr (200 k/147 kW), v obou případech s pohonem zadních kol a osmistupňovým automatem. | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

Stelvio má v edici silnější turbodiesel (210 k/154 kW) nebo benzinový přeplňovaný dvoulitr (280 k/206 kW), v tomto případě s pohonem všech kol a osmistupňovým automatem. | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

Stelvio má v edici silnější turbodiesel (210 k/154 kW) nebo benzinový přeplňovaný dvoulitr (280 k/206 kW), v tomto případě s pohonem všech kol a osmistupňovým automatem. | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

V nabídce českého zastoupení Alfy Romeo je v tuto chvíli vidět pouze sedan Giulia 6C Villa d’Este, a to výhradně s benzinovým dvoulitrem (200 k/147 kW) za akční cenu od 1.303.000 Kč. | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

V nabídce českého zastoupení Alfy Romeo je v tuto chvíli vidět pouze sedan Giulia 6C Villa d’Este, a to výhradně s benzinovým dvoulitrem (200 k/147 kW) za akční cenu od 1.303.000 Kč. | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

Speciální edice je dostupná v limitovaném počtu kusů do vyprodání zásob. | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

Speciální edice je dostupná v limitovaném počtu kusů do vyprodání zásob. | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

 | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

 | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

 | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

 | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

 | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

 | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

 | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

 | Alfa Romeo Stelvio 6C Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

 | Alfa Romeo 6C 2500 SS Coupé Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

 | Alfa Romeo 6C 2500 SS Coupé Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

 | Alfa Romeo 6C 2500 SS Coupé Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo

 | Alfa Romeo 6C 2500 SS Coupé Villa d’Este | Zdroj: Alfa Romeo

...které italská značka uvedla na konci 40. let minulého století a na přehlídce Concorso d’Eleganza di Villa d’Este získalo v roce 1949 cenu „Referendum Grand Prix“, kterou uděluje publikum. | Alfa Romeo Giulia & Stelvio 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo
Nic zásadního ovšem nečekejte, klasicky se jedná o edici, která oběma modelům přihazuje pár specifických prvků výbavy, výhradně po stránce vzhledu. | Alfa Romeo Giulia & Stelvio 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo
Objevuje se historický odstín třívrstvého laku Etna, jež má připomínat barvu originálního modelu... | Alfa Romeo Giulia 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo
...dále nechybí chromované rámečky oken a pro Alfu typický design kol v rozměru 21 palců v případě Stelvia a 19 palců u Giulie. | Alfa Romeo Giulia 6C Villa d’Este Zdroj: Alfa Romeo
18
Fotogalerie

Alfy Romeo Giulia a Stelvio přijíždí ve speciální edici. Sedan koupíte i v Česku

Italská značka se snaží osvěžit nabídku SUV a sedanu o speciální edici, která odkazuje na historický model.

Alfa Romeo se rozhodla vyšperkovat nabídku modelů Stelvio a Giulia o novou speciální edici 6C Villa d’Este. Novinka má odkazovat na historické 6C 2500 SS Coupé, které italská značka uvedla na konci 40. let minulého století a na přehlídce Concorso d’Eleganza di Villa d’Este získalo v roce 1949 cenu „Referendum Grand Prix“, kterou uděluje publikum.

Nic zásadního ovšem nečekejte, klasicky se jedná o edici, která oběma modelům přihazuje pár specifických prvků výbavy, výhradně po stránce vzhledu. Objevuje se historický odstín třívrstvého laku Etna, jež má připomínat barvu originálního modelu, dále nechybí chromované rámečky oken a pro Alfu typický design kol v rozměru 21 palců v případě Stelvia a 19 palců u Giulie.

V interiéru přichází edice s elektricky nastavitelnými a vyhřívanými sedadly v béžové prémiové kůži a s výšivkou 6C Villa d’Este na předních hlavových opěrkách. Stejnou výšivku pak najdete i na palubní desce. Jinak jsou modely standardně vybaveny hliníkovými pádly řazení, bezdrátovým dobíjením telefonu, automatickým otevíráním kufru a řadou asistentů včetně parkovacích senzorů vpředu i vzadu (se zadní kamerou).

Speciální edice vychází ze standardních variant Giulie a Stelvia, čemuž odpovídá i nabídka motorizací pod kapotou. Pro Giulii je tedy k mání turbodiesel o objemu 2,2 litru (190 k/140 kW) nebo benzinový přeplňovaný dvoulitr (200 k/147 kW), v obou případech s pohonem zadních kol a osmistupňovým automatem. Stelvio má v edici silnější turbodiesel (210 k/154 kW) nebo benzinový přeplňovaný dvoulitr (280 k/206 kW), v tomto případě s pohonem všech kol a osmistupňovým automatem.

V nabídce českého zastoupení Alfy Romeo je v tuto chvíli vidět pouze sedan Giulia 6C Villa d’Este, a to výhradně s benzinovým dvoulitrem (200 k/147 kW) za akční cenu od 1.303.000 Kč. Speciální edice je dostupná v limitovaném počtu kusů do vyprodání zásob.

Alfa Romeo Stelvio

Alfa Romeo Stelvio je první SUV v historii sportovní značky. Automobilka ho uvedla na trh v roce 2016.

Ceny, výbava • Test • Cena pro ČR • Alfa Romeo Stelvio QV NRING

Doporučujeme

Články odjinud