Zkratku TDF si nejspíš spojíte s cyklistickým závodem Tour de France, nicméně toto označení využívá i britská firma specializující se na údržbu závodních automobilů a výrobu přepracovaných bývalých monopostů Formule 1 pro soukromé účely. Pojďme si je představit. TDF

Zkratku TDF si nejspíš spojíte s cyklistickým závodem Tour de France, nicméně toto označení využívá i britská firma specializující se na údržbu závodních automobilů a výrobu přepracovaných bývalých monopostů Formule 1 pro soukromé účely. Pojďme si je představit. | TDF

Zkratka TDF znamená v tomto případě Tour de Force a do moderní éry soukromých závoďáků vstupuje stejnojmenná společnost s výtvorem TDF-1. Jedná se o přepracované staré formule. Tou první je Virgin MVR-02, se kterou jezdil v roce 2011 tým Marussia. Druhá bylo v sezóně 2012 známá jako Sauber C31. TDF

Zkratka TDF znamená v tomto případě Tour de Force a do moderní éry soukromých závoďáků vstupuje stejnojmenná společnost s výtvorem TDF-1. Jedná se o přepracované staré formule. Tou první je Virgin MVR-02, se kterou jezdil v roce 2011 tým Marussia. Druhá bylo v sezóně 2012 známá jako Sauber C31. | TDF

Šasi, odpružení aerodynamika a dokonce i brzdy jsou shodné s původními vozy. Původně byla formule MVR-02 poháněna osmiválcem Cosworth, Sauber C31 zase sázel na osmiválec Ferrari. Těmto motorům však dali v TDF sbohem. TDF

Šasi, odpružení aerodynamika a dokonce i brzdy jsou shodné s původními vozy. Původně byla formule MVR-02 poháněna osmiválcem Cosworth, Sauber C31 zase sázel na osmiválec Ferrari. Těmto motorům však dali v TDF sbohem. | TDF

Ve spojení s tuningovou firmou Mountune vytvořili zbrusu novou čtyřválcovou sedmnáctistovku s omezovačem v 9000 otáčkách za minutu. Maximální výkon se odhaduje na 600 koní a všechny se posílají na zadní kola pomocí šestistupňové sekvenční převodovky. S tímto motorem zvládne TDF-1 stovku pod dvě vteřiny a maximální rychlost 320 km/h.  TDF

Ve spojení s tuningovou firmou Mountune vytvořili zbrusu novou čtyřválcovou sedmnáctistovku s omezovačem v 9000 otáčkách za minutu. Maximální výkon se odhaduje na 600 koní a všechny se posílají na zadní kola pomocí šestistupňové sekvenční převodovky. S tímto motorem zvládne TDF-1 stovku pod dvě vteřiny a maximální rychlost 320 km/h.  | TDF

Motor má mít hlavní výhodu v tom, že jej nebude třeba nějak náročně servisovat. Podle tvůrců stačí klasická každoroční údržba. Samozřejmě ale bude záležet na tom, kolik majitel s vozem najezdí. TDF-1 je také uživatelsky příjemnější, protože nevyžaduje tolik kontrol a procedur před startem. TDF

Motor má mít hlavní výhodu v tom, že jej nebude třeba nějak náročně servisovat. Podle tvůrců stačí klasická každoroční údržba. Samozřejmě ale bude záležet na tom, kolik majitel s vozem najezdí. TDF-1 je také uživatelsky příjemnější, protože nevyžaduje tolik kontrol a procedur před startem. | TDF

I tak má ale zajistit 95 procent požitku z opravdového speciálu Formule 1. Nebo by vám nestačilo přetížení 4 G v zatáčkách a 4,5 G na brzdách?  https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

I tak má ale zajistit 95 procent požitku z opravdového speciálu Formule 1. Nebo by vám nestačilo přetížení 4 G v zatáčkách a 4,5 G na brzdách? | https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

Verzí TDF-1 vznikne celkem 5 (tři z MVR-02 a dvě z C31). Cenu jsme na stránkách výrobce nenašli. Nicméně před nedávnem jsme narazili na video od britských profesionálů z časopisu EVO. Za volantem jednoho z těchto vozů se posadil motoristický novinář Adam Towler a dal mu za uši na belgickém okruhu Spa před startem loňské Velké ceny.   https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

Verzí TDF-1 vznikne celkem 5 (tři z MVR-02 a dvě z C31). Cenu jsme na stránkách výrobce nenašli. Nicméně před nedávnem jsme narazili na video od britských profesionálů z časopisu EVO. Za volantem jednoho z těchto vozů se posadil motoristický novinář Adam Towler a dal mu za uši na belgickém okruhu Spa před startem loňské Velké ceny.  | https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

Na konci videa padla zmínka o částce 1,5 milionů liber, tedy necelých 45 milionů korun. V ceně je zahrnutý tréninkový program, podpora týmu a šance sednout si za volant během závodního víkendu skutečné Formule 1. Odpovězte si teď sami, jestli byste chtěli nové Bugatti, nebo šanci sedět z 95% Formuli během závodního víkendu F1.  https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

Na konci videa padla zmínka o částce 1,5 milionů liber, tedy necelých 45 milionů korun. V ceně je zahrnutý tréninkový program, podpora týmu a šance sednout si za volant během závodního víkendu skutečné Formule 1. Odpovězte si teď sami, jestli byste chtěli nové Bugatti, nebo šanci sedět z 95% Formuli během závodního víkendu F1. | https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

  https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

| https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

  https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

| https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

  https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

| https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

  https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

| https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

  https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

| https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

  https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

| https://youtu.be/AgMhdAjNWEc

Zkratka TDF znamená v tomto případě Tour de Force a do moderní éry soukromých závoďáků vstupuje stejnojmenná společnost s výtvorem TDF-1. Jedná se o přepracované staré formule. Tou první je Virgin MVR-02, se kterou jezdil v roce 2011 tým Marussia. Druhá bylo v sezóně 2012 známá jako Sauber C31. TDF
Šasi, odpružení aerodynamika a dokonce i brzdy jsou shodné s původními vozy. Původně byla formule MVR-02 poháněna osmiválcem Cosworth, Sauber C31 zase sázel na osmiválec Ferrari. Těmto motorům však dali v TDF sbohem. TDF
Ve spojení s tuningovou firmou Mountune vytvořili zbrusu novou čtyřválcovou sedmnáctistovku s omezovačem v 9000 otáčkách za minutu. Maximální výkon se odhaduje na 600 koní a všechny se posílají na zadní kola pomocí šestistupňové sekvenční převodovky. S tímto motorem zvládne TDF-1 stovku pod dvě vteřiny a maximální rychlost 320 km/h.  TDF
Motor má mít hlavní výhodu v tom, že jej nebude třeba nějak náročně servisovat. Podle tvůrců stačí klasická každoroční údržba. Samozřejmě ale bude záležet na tom, kolik majitel s vozem najezdí. TDF-1 je také uživatelsky příjemnější, protože nevyžaduje tolik kontrol a procedur před startem. TDF
14
Fotogalerie

Britové vdechli nový život starým vozům F1. Za cenu Bugatti může být jeden váš

Celkem vznikne jen pět kusů, takže zájemci by si měli pospíšit.

Zkratku TDF si nejspíš spojíte s cyklistickým závodem Tour de France, nicméně toto označení využívá i britská firma specializující se na údržbu závodních automobilů a výrobu přepracovaných bývalých monopostů Formule 1 pro soukromé účely. Pojďme si je představit.

Zkratka TDF znamená v tomto případě Tour de Force a do moderní éry soukromých závoďáků vstupuje stejnojmenná společnost s výtvorem TDF-1. Jedná se o přepracované staré formule. Tou první je Virgin MVR-02, se kterou jezdil v roce 2011 tým Marussia. Druhá byla v sezóně 2012 známá jako Sauber C31.

Šasi, odpružení, aerodynamika, a dokonce i brzdy jsou shodné s původními vozy. Původně byla formule MVR-02 poháněna osmiválcem Cosworth, Sauber C31 zase sázel na osmiválec Ferrari. Těmto motorům však dali v TDF sbohem.

Ve spojení s firmou Mountune vytvořili zbrusu novou čtyřválcovou sedmnáctistovku s omezovačem v 9000 otáčkách za minutu. Maximální výkon se odhaduje na 600 koní a všechny se posílají na zadní kola skrze šestistupňové sekvenční řazení. S tímto motorem zvládne TDF-1 stovku pod dvě vteřiny a maximální rychlost 320 km/h. 

Motor má mít hlavní výhodu v tom, že jej nebude potřeba náročně servisovat. Podle tvůrců stačí klasická každoroční údržba. Samozřejmě ale bude záležet na tom, kolik majitel s vozem najezdí. TDF-1 je také uživatelsky příjemnější, protože nevyžaduje tolik kontrol a procedur před startem. I tak má ale zajistit 95 procent požitku z opravdového speciálu Formule 1. Nebo by vám nestačilo přetížení 4 G v zatáčkách a 4,5 G na brzdách?

Verzí TDF-1 vznikne celkem 5 (tři z MVR-02 a dvě z C31). Cenu jsme na stránkách výrobce nenašli. nicméně před nedávnem jsme narazili na video britských profesionálů z časopisu EVO. Za volant jednoho z těchto vozů se posadil motoristický novinář Adam Towler a dal mu za uši na belgickém okruhu Spa před startem loňské Velké ceny. 

Na konci videa padla zmínka o částce 1,5 milionů liber, tedy necelých 45 milionů korun. V ceně je zahrnutý tréninkový program, podpora týmu a šance usednout za volant během závodního víkendu skutečné Formule 1. Odpovězte si teď sami, jestli byste chtěli nové Bugatti, nebo šanci sedět z 95% formuli během závodního víkendu F1.

Doporučujeme

Články odjinud