Nissan Navara se dočkal modelové péče a přináší nejedno vylepšení, mezi nimiž se nachází i jedno prvenství. Evropský pick-up doznal největších změn pod kapotou. Nissan Navara 2019 po faceliftu

Nissan Navara se dočkal modelové péče a přináší nejedno vylepšení, mezi nimiž se nachází i jedno prvenství. Evropský pick-up doznal největších změn pod kapotou. | Nissan Navara 2019 po faceliftu

I on se totiž musí adaptovat na nadcházející evropské normy, a proto dostal současný dieselový motor 2.3 dCi náležitou inovaci. Nissan Navara 2019 po faceliftu

I on se totiž musí adaptovat na nadcházející evropské normy, a proto dostal současný dieselový motor 2.3 dCi náležitou inovaci. | Nissan Navara 2019 po faceliftu

Dvě výkonové varianty se nemění. Navara je opět k mání se 120 kilowatty (160 koní) a 140 kilowatty (190 koní). Slabší verze má však lehce zvýšený točivý moment, z 403 na 425 N.m, protože má nyní, stejně jako silnější verze, dvě turbodmychadla. Nissan Navara 2019 po faceliftu

Dvě výkonové varianty se nemění. Navara je opět k mání se 120 kilowatty (160 koní) a 140 kilowatty (190 koní). Slabší verze má však lehce zvýšený točivý moment, z 403 na 425 N.m, protože má nyní, stejně jako silnější verze, dvě turbodmychadla. | Nissan Navara 2019 po faceliftu

Přepracovaný motor samozřejmě pracuje s filtrem pevných částic, kterému je k ruce i systém SCR.  Nissan Navara 2019 po faceliftu

Přepracovaný motor samozřejmě pracuje s filtrem pevných částic, kterému je k ruce i systém SCR.  | Nissan Navara 2019 po faceliftu

Premiéru u Nissanu si v Navaře odbyla nová šestistupňová manuální převodovka, která má kratší dráhy řazení, upravené synchrony a měla by přenášet co nejméně vibrací. Nissan Navara 2019 po faceliftu

Premiéru u Nissanu si v Navaře odbyla nová šestistupňová manuální převodovka, která má kratší dráhy řazení, upravené synchrony a měla by přenášet co nejméně vibrací. | Nissan Navara 2019 po faceliftu

Vyznavači automatu se ale nemusí bát, sedmistupňová automatická převodovka prošla lehkou inovací a má teď mnohem lepší odezvu. Nissan Navara 2019 po faceliftu

Vyznavači automatu se ale nemusí bát, sedmistupňová automatická převodovka prošla lehkou inovací a má teď mnohem lepší odezvu. | Nissan Navara 2019 po faceliftu

Automat však lze zvolit pouze k silnější variantě motoru. Největší změnou na podvozku je druhá generace pětiprvkového zavěšení, které navíc dostala i verze KingCab. Ta měla doposud listová pera. Navary teď mají i větší brzdové kotouče a lepší řízení. Nissan Navara 2019 po faceliftu

Automat však lze zvolit pouze k silnější variantě motoru. Největší změnou na podvozku je druhá generace pětiprvkového zavěšení, které navíc dostala i verze KingCab. Ta měla doposud listová pera. Navary teď mají i větší brzdové kotouče a lepší řízení. | Nissan Navara 2019 po faceliftu

Nejlevnější Navaru koupíte za  743.000  Kč s karoserií Double Cab, základním motorem a vstupní výbavou Visia. Tu nejdražší pak koupíte za  1.104.500  Kč se silnějším motorem, automatickou převodovkou a dobrodružnou výbavou N-Guard. Nissan Navara 2019 po faceliftu

Nejlevnější Navaru koupíte za 743.000 Kč s karoserií Double Cab, základním motorem a vstupní výbavou Visia. Tu nejdražší pak koupíte za 1.104.500 Kč se silnějším motorem, automatickou převodovkou a dobrodružnou výbavou N-Guard. | Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

 Nissan Navara 2019 po faceliftu

| Nissan Navara 2019 po faceliftu

I on se totiž musí adaptovat na nadcházející evropské normy, a proto dostal současný dieselový motor 2.3 dCi náležitou inovaci. Nissan Navara 2019 po faceliftu
Dvě výkonové varianty se nemění. Navara je opět k mání se 120 kilowatty (160 koní) a 140 kilowatty (190 koní). Slabší verze má však lehce zvýšený točivý moment, z 403 na 425 N.m, protože má nyní, stejně jako silnější verze, dvě turbodmychadla. Nissan Navara 2019 po faceliftu
Přepracovaný motor samozřejmě pracuje s filtrem pevných částic, kterému je k ruce i systém SCR.  Nissan Navara 2019 po faceliftu
Premiéru u Nissanu si v Navaře odbyla nová šestistupňová manuální převodovka, která má kratší dráhy řazení, upravené synchrony a měla by přenášet co nejméně vibrací. Nissan Navara 2019 po faceliftu
49
Fotogalerie

Nissan Navara prošel modernizací. Má lepší motory i zcela novou převodovku

Člen rodiny evropských pickupů se dočkal modernizace, která mu dovolí v klidu přečkat emisní krizi a ještě nabídne spoustu nového.

Nissan Navara se dočkal modelové péče a přináší nejedno vylepšení, mezi nimiž se nachází i jedno prvenství. Evropský pick-up doznal největších změn pod kapotou. I on se totiž musí adaptovat na nadcházející evropské normy, a proto dostal současný dieselový motor 2.3 dCi náležitou inovaci.

Dvě výkonové varianty se nemění. Navara je opět k mání se 120 kilowatty (160 koní) a 140 kilowatty (190 koní). Slabší verze má však lehce zvýšený točivý moment, z 403 na 425 N.m, protože má nyní, stejně jako silnější verze, dvě turbodmychadla. Přepracovaný motor samozřejmě pracuje s filtrem pevných částic, kterému je k ruce i systém SCR. 

Premiéru u Nissanu si v Navaře odbyla nová šestistupňová manuální převodovka, která má kratší dráhy řazení, upravené synchrony a měla by přenášet co nejméně vibrací. Vyznavači automatu se ale nemusí bát, sedmistupňová automatická převodovka prošla lehkou inovací a má teď mnohem lepší odezvu.

Automat však lze zvolit pouze k silnější variantě motoru. Největší změnou na podvozku je druhá generace pětiprvkového zavěšení, které navíc dostala i verze KingCab. Ta měla doposud listová pera. Navary teď mají i větší brzdové kotouče a lepší řízení.

Nejlevnější Navaru koupíte za 743.000 Kč s karoserií Double Cab, základním motorem a vstupní výbavou Visia. Tu nejdražší pak koupíte za 1.104.500 Kč se silnějším motorem, automatickou převodovkou a dobrodružnou výbavou N-Guard.

Modernizovaný Nissan Navara – technická data a české ceny nabízených motorů
Motor 2.3 dCi 2.3 dCi 2.3 dCi 2.3 dCi
Verze King Cab Double Cab Double Cab Double Cab
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 120/3750 120/3750 140/3750 140/3750
Točivý moment [N.m/min]  425/1500 425/1500 450/1500 450/1500
Převodovka 6M 6M 6M 7A
Max. rychlost [km/h] 172 172 184 194
Zrychlení 0-100 km/h [s] 12,5 12,5 11,2 11,2
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,9 6,9 7 7,4
Užitečné zatížení [kg] 1165 1180 1150 1150
Cena Visia Chassis [Kč] 753.800 816.200 - -
Cena Visia [Kč] 794.300 743.000 - -
Cena Acenta [Kč] - 848.200 879.600 922.400
Cena N-Trek [Kč] - 850.800 880.300 923.100
Cena Tekna [Kč] - - 1.031.300 1.074.00
Cena N-Guard [Kč] - - 1.061.700 1.104.500

Nissan

Historie japonského Nissanu sahá do roku 1911. Jeho automobily se však až do 1982–1984, kdy nastalo přejmenování, nazývaly Datsun.

Nissan v roce 1989 vytvořil samostatnou luxusní značku Infiniti. V roce 1999 uzavřel partnerství s Renaultem.

Nissan Micra • Nissan Leaf •​ Nissan Qashqai •​ Nissan X-Trail •​ Nissan Juke •​ Nissan Navara •​ Nissan 370Z •​ Nissan Ariya •​ Nissan GT-R

Doporučujeme

Články odjinud