Zatímco u sourozence Audi R8 RWD se nám najednou představilo  kupé i otevřený Spyder , v případě poslední verze Huracánu s pohonem pouze zadních kol si na verzi bez střechy museli zájemci chvíli počkat. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini

Zatímco u sourozence Audi R8 RWD se nám najednou představilo kupé i otevřený Spyder, v případě poslední verze Huracánu s pohonem pouze zadních kol si na verzi bez střechy museli zájemci chvíli počkat. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder | Zdroj: Lamborghini

Nejnovější Huracán EVO RWD Spyder tedy staví technice již představené  letos v lednu , navíc ale přihazuje skládací plátno. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini

Nejnovější Huracán EVO RWD Spyder tedy staví technice již představené letos v lednu, navíc ale přihazuje skládací plátno. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder | Zdroj: Lamborghini

Elektrická plátěná střecha nového Spyderu se složí/natáhne za 17 vteřin a tento proces lze provádět i za jízdy do rychlosti 50 km/h. V rámci personalizace je samozřejmě na výběr z několika odstínů zbarvení střechy. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini

Elektrická plátěná střecha nového Spyderu se složí/natáhne za 17 vteřin a tento proces lze provádět i za jízdy do rychlosti 50 km/h. V rámci personalizace je samozřejmě na výběr z několika odstínů zbarvení střechy. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder | Zdroj: Lamborghini

A když mluvíme o osobním vkusu, na výběr jsou také standardní 19palcová kola nebo příplatková 20palcová. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini

A když mluvíme o osobním vkusu, na výběr jsou také standardní 19palcová kola nebo příplatková 20palcová. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder | Zdroj: Lamborghini

Stejný scénář jako u kupé varianty Huracánu EVO RWD přichází také v případě pohonného ústrojí. Na místě je atmosférický 5,2litrový desetiválec, který se ovšem v zadokolce spoléhá na lehce nižší výkon. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini

Stejný scénář jako u kupé varianty Huracánu EVO RWD přichází také v případě pohonného ústrojí. Na místě je atmosférický 5,2litrový desetiválec, který se ovšem v zadokolce spoléhá na lehce nižší výkon. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder | Zdroj: Lamborghini

Zatímco standardní Huracán EVO s pohonem všech kol zajišťuje 471 kW (640 koní), RWD má tuto jednotku naladěnou na 455 kW (610 koní) a 560 N.m točivého momentu. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini

Zatímco standardní Huracán EVO s pohonem všech kol zajišťuje 471 kW (640 koní), RWD má tuto jednotku naladěnou na 455 kW (610 koní) a 560 N.m točivého momentu. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder | Zdroj: Lamborghini

Dynamické schopnosti jsou však stále skvělé. Na 100 km/h akceleruje Spyder za 3,5 vteřiny, přičemž maximálně dosáhne rychlost 324 km/h. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini

Dynamické schopnosti jsou však stále skvělé. Na 100 km/h akceleruje Spyder za 3,5 vteřiny, přičemž maximálně dosáhne rychlost 324 km/h. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder | Zdroj: Lamborghini

V porovnání s kupé RWD jde o minimální zpomalení (0-100 km/h za 3,3 vteřiny a maximálně 325 km/h). | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini

V porovnání s kupé RWD jde o minimální zpomalení (0-100 km/h za 3,3 vteřiny a maximálně 325 km/h). | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder | Zdroj: Lamborghini

Ačkoliv zahozením pohonu předních kol Huracán EVO RWD o něco zhubl, nutné vyztužení Spyderu zase pár kilo přidalo, ačkoliv Lamborghini použilo lehké díly z hliníku na šasi či karbonu na konstrukci střechy. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini

Ačkoliv zahozením pohonu předních kol Huracán EVO RWD o něco zhubl, nutné vyztužení Spyderu zase pár kilo přidalo, ačkoliv Lamborghini použilo lehké díly z hliníku na šasi či karbonu na konstrukci střechy. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder | Zdroj: Lamborghini

Sečteno podtrženo, otevřená zadokolka váží 1509 kg (suchá hmotnost). Vůči kupé RWD je tedy těžší o 120 kg, jeho suchá hmotnost čítá 1389 kg. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini

Sečteno podtrženo, otevřená zadokolka váží 1509 kg (suchá hmotnost). Vůči kupé RWD je tedy těžší o 120 kg, jeho suchá hmotnost čítá 1389 kg. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder | Zdroj: Lamborghini

První kusy Huracánu EVO RWD Spyder si zákazníci převezmou už v létě, a to za cenu od 175.838 eur. V přepočtu asi 4,76 milionu korun. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini

První kusy Huracánu EVO RWD Spyder si zákazníci převezmou už v létě, a to za cenu od 175.838 eur. V přepočtu asi 4,76 milionu korun. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder | Zdroj: Lamborghini

Nejnovější Huracán EVO RWD Spyder tedy staví technice již představené  letos v lednu , navíc ale přihazuje skládací plátno. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini
Elektrická plátěná střecha nového Spyderu se složí/natáhne za 17 vteřin a tento proces lze provádět i za jízdy do rychlosti 50 km/h. V rámci personalizace je samozřejmě na výběr z několika odstínů zbarvení střechy. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini
A když mluvíme o osobním vkusu, na výběr jsou také standardní 19palcová kola nebo příplatková 20palcová. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini
Stejný scénář jako u kupé varianty Huracánu EVO RWD přichází také v případě pohonného ústrojí. Na místě je atmosférický 5,2litrový desetiválec, který se ovšem v zadokolce spoléhá na lehce nižší výkon. | Lamborghini Huracán EVO RWD Spyder Zdroj: Lamborghini
14
Fotogalerie

Lamborghini Huracán EVO RWD přijíždí jako Spyder. S plátnem zvládne 324 km/h

I poslední zadokolka od Lamborghini se dočkala verze bez střechy.

Zatímco u sourozence Audi R8 RWD se nám najednou představilo kupé i otevřený Spyder, v případě poslední verze Huracánu s pohonem pouze zadních kol si na verzi bez střechy museli zájemci chvíli počkat. Nejnovější Huracán EVO RWD Spyder tedy staví technice již představené letos v lednu, navíc ale přihazuje skládací plátno.

Elektrická plátěná střecha nového Spyderu se složí/natáhne za 17 vteřin a tento proces lze provádět i za jízdy do rychlosti 50 km/h. V rámci personalizace je samozřejmě na výběr z několika odstínů zbarvení střechy. A když mluvíme o osobním vkusu, na výběr jsou také standardní 19palcová kola nebo příplatková 20palcová.

Stejný scénář jako u kupé varianty Huracánu EVO RWD přichází také v případě pohonného ústrojí. Na místě je atmosférický 5,2litrový desetiválec, který se ovšem v zadokolce spoléhá na lehce nižší výkon. Zatímco standardní Huracán EVO s pohonem všech kol zajišťuje 471 kW (640 koní), RWD má tuto jednotku naladěnou na 455 kW (610 koní) a 560 N.m točivého momentu.

Dynamické schopnosti jsou však stále skvělé. Na 100 km/h akceleruje Spyder za 3,5 vteřiny, přičemž maximálně dosáhne rychlost 324 km/h. V porovnání s kupé RWD jde o minimální zpomalení (0-100 km/h za 3,3 vteřiny a maximálně 325 km/h).

Ačkoliv zahozením pohonu předních kol Huracán EVO RWD o něco zhubl, nutné vyztužení Spyderu zase pár kilo přidalo, ačkoliv Lamborghini použilo lehké díly z hliníku na šasi či karbonu na konstrukci střechy. Sečteno podtrženo, otevřená zadokolka váží 1509 kg (suchá hmotnost). Vůči kupé RWD je tedy těžší o 120 kg, jeho suchá hmotnost čítá 1389 kg.

První kusy Huracánu EVO RWD Spyder si zákazníci převezmou už v létě, a to za cenu od 175.838 eur. V přepočtu asi 4,76 milionu korun.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud