O jednu řadu povýšený nástupce řady 5 Gran Turismo již koupíte nejen se zážehovým, ale také se vznětovým čtyřválcem.
Bavorské motorové závody pomalu rozšiřují paletu pohonných jednotek řady 6 Gran Turismo. Začalo to šestiválci 30d, dvakrát přeplňovaným 40d a zážehovým 40i, od začátku prodejů byl základem benzinový dvoulitrový čtyřválec 30i. Nyní jej na českém trhu již doplňuje také vznětová verze 20d.
Dieselový dvoulitr tvoří nový základ nabídky, cenu tlačí na hodnotu 1.609.400 Kč, a to s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem zadních kol. S výkonem 140 kW zrychlí z nuly na stovku 7,9 sekund a v průměru si řekne o 4,8 l/100 km. Dvoulitr se nabízí i v kombinaci s pohonem všech kol (od 1.679.600 Kč), přičemž takovému autu zabere sprint na stovku rovných 8 sekund a kombinovaně si vezme 5,2 l/100 km.
I když jsou německé prémiovky známé tím, že jejich auta mají základní výbavu na kost oholenou, BMW od tohoto trendu jednak postupně opouští, a také se tu bavíme o přelomu vyšší střední a luxusní třídy, kde už se "řidítka místo volantu" nehodí nabízet ani k dvoulitrovému dieselu.
Součástí standardní výbavy jsou tak osmnáctipalcová kola, kožená sedadla, hliníkový dekor interiéru, navigace Professional, dvouzónová automatická klimatizace, pasivní LED světlomety s asistentem dálkových světel či parkovací asistent.
Připlatit si lze za M paket, z rozšiřujících výbav je také na výběr z Luxury Line a Sport Line. Z funkčních prvků lze i v rámci základní verze zaškrtnout vzduchové odpružení či natáčení zadních kol.