Oznámení o ostřejší verzi některého z SUV modelů Hyundai čekáme tak nějak každým dnem. Jejich nasazení na evropský trh by bylo více než logické, vzhledem k současnému trendu, kde by se takový model mohl potenciálně „porvat“ s novinkami v tomto segmentu.

Oznámení o ostřejší verzi některého z SUV modelů Hyundai čekáme tak nějak každým dnem. Jejich nasazení na evropský trh by bylo více než logické, vzhledem k současnému trendu, kde by se takový model mohl potenciálně „porvat“ s novinkami v tomto segmentu.

A tak se také brzy stane. Jen to nebude hned ostrá verze, ale začne se nejdřív nejvyšší výbavovou linií N-line, novinky u automobilky Hyundai. Tato výbava si propůjčuje některé prvky z ostrých verzí a přenáší je na ty konvenční. V podstatě něco jako M paket u BMW.

A tak se také brzy stane. Jen to nebude hned ostrá verze, ale začne se nejdřív nejvyšší výbavovou linií N-line, novinky u automobilky Hyundai. Tato výbava si propůjčuje některé prvky z ostrých verzí a přenáší je na ty konvenční. V podstatě něco jako M paket u BMW.

Výbava N-line však nepřináší jen úpravu zevnějšku. Respektive u i30 fastback znamená tato výbava i upravený podvozek a na přání jsou poté i lepší brzdy, nebo zadní difuzor. Na prvních dvou snímcích novinky toho zatím moc nevidíme.

Výbava N-line však nepřináší jen úpravu zevnějšku. Respektive u i30 fastback znamená tato výbava i upravený podvozek a na přání jsou poté i lepší brzdy, nebo zadní difuzor. Na prvních dvou snímcích novinky toho zatím moc nevidíme.

Můžeme už ale s čistou hlavou říct, že se jedná o model Santa Fe, který tento paket očividně dostane.

Můžeme už ale s čistou hlavou říct, že se jedná o model Santa Fe, který tento paket očividně dostane.

Nemuselo by však jít pouze o výbavu. Hyundai má novou 48voltovou hybridní technologii, kterou využívá v motorsportu a láká nás, že v jejich vozech bude brzy k mání zajímavá a dynamická specifikace.

Nemuselo by však jít pouze o výbavu. Hyundai má novou 48voltovou hybridní technologii, kterou využívá v motorsportu a láká nás, že v jejich vozech bude brzy k mání zajímavá a dynamická specifikace.

Pokud si můžeme tipnout, tak nás brzy bude čekat pro Santa Fe nová výbava, kterou bude následovat ono ostré N. Ale uvidíme, další informace se prý dozvíme již brzy.

Pokud si můžeme tipnout, tak nás brzy bude čekat pro Santa Fe nová výbava, kterou bude následovat ono ostré N. Ale uvidíme, další informace se prý dozvíme již brzy.

A tak se také brzy stane. Jen to nebude hned ostrá verze, ale začne se nejdřív nejvyšší výbavovou linií N-line, novinky u automobilky Hyundai. Tato výbava si propůjčuje některé prvky z ostrých verzí a přenáší je na ty konvenční. V podstatě něco jako M paket u BMW.
Výbava N-line však nepřináší jen úpravu zevnějšku. Respektive u i30 fastback znamená tato výbava i upravený podvozek a na přání jsou poté i lepší brzdy, nebo zadní difuzor. Na prvních dvou snímcích novinky toho zatím moc nevidíme.
Můžeme už ale s čistou hlavou říct, že se jedná o model Santa Fe, který tento paket očividně dostane.
Nemuselo by však jít pouze o výbavu. Hyundai má novou 48voltovou hybridní technologii, kterou využívá v motorsportu a láká nás, že v jejich vozech bude brzy k mání zajímavá a dynamická specifikace.
6
Fotogalerie

Také Hyundai se chystá na ostrá SUV. Začne ale docela opatrně

Svou ostrou verzi mělo dostat SUV Tuscon a malý hatchback i20. Tyto informace nám však automobilka vyvrátila. A nyní už víme, proč.

Oznámení o ostřejší verzi některého z SUV modelů Hyundai čekáme tak nějak každým dnem. Jejich nasazení na evropský trh by bylo logické, vzhledem k současnému trendu, kdy by se takový model mohl „porvat“ s novinkami v tomto segmentu.

A tak se také brzy stane. Jen to nebude hned ostrá verze, ale začne se nejdřív nejvyšší výbavovou linií N-line, novinky u automobilky Hyundai. Tato výbava si propůjčuje některé prvky z ostrých verzí a přenáší je na ty konvenční. V podstatě něco jako M paket u BMW.

Výbava N-line však nepřináší jen úpravu zevnějšku. Respektive u i30 fastback znamená tato výbava i upravený podvozek a na přání jsou poté i lepší brzdy, nebo zadní difuzor. Na prvních dvou snímcích novinky toho zatím moc nevidíme. Můžeme už ale s čistou hlavou říct, že se jedná o model Tucson po faceliftu, u kterého se s tímto paktem počítá.

Nemuselo by však jít jen o výbavu. Hyundai má novou 48voltovou hybridní technologii, kterou využívá v motorsportu a láká nás, že v jejich vozech bude brzy k mání zajímavá a dynamická specifikace. Pokud si můžeme tipnout, tak nás brzy bude čekat pro Santa Fe nová výbava, kterou bude následovat ono ostré N. Ale uvidíme, další informace se prý dozvíme již brzy.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud