Vloni se Fordu podařilo na celém světě prodat 150 000 vozů mustang. To z něj, podle statistiky IHS Markit dělá nejprodávanější sportovní automobil na celém světě. Většina (přes sto tisíc sice na domácím trhu v USA), ale výrazně stoupá také odbyt v Číně i v mnohých evropských zemích.
Ještě výraznější úspěch však tento model zaznamenal na Facebooku, kde je s více než 8,4 miliony označeními "To se mi líbí" nejoblíbenějším autem na této sociální síti.
Mustang se v Evropě nabízí s dvěma motory - 2,3 Ecoboost 233 kW a 5,0 V8 (310 kW). K dispozici jsou teď i dvě speciální edice Black Shoadow Edition a Blue Edition. První má například černého koně na masce chladiče a černé pruhy na kapotě, druhá pak speciální modrý lak a černé pruhy na kapotě i na střeše.
Obsáhlou galerii sériových provedení naleznete zde: