Techniku nového Volkswagenu Golfu GTI jsme si už společně s dalšími ostrými deriváty modelu  rozebrali během premiéry . Přeplňovaný dvoulitr o výkonu 245 koní (180 kW) spojený s manuální šestistupňovou převodovkou... | VW Golf GTI Zdroj: YouTube.com/ Automann-TV

Techniku nového Volkswagenu Golfu GTI jsme si už společně s dalšími ostrými deriváty modelu rozebrali během premiéry. Přeplňovaný dvoulitr o výkonu 245 koní (180 kW) spojený s manuální šestistupňovou převodovkou... | VW Golf GTI | Zdroj: YouTube.com/Automann-TV

...opět vypadá jako slušný recept na zábavnější Golf. A jak ukazuje video z kanálu Automann-TV, ani v přímce to s novým GTI nevypadá špatně. | VW Golf GTI Zdroj: Volkswagen

...opět vypadá jako slušný recept na zábavnější Golf. A jak ukazuje video z kanálu Automann-TV, ani v přímce to s novým GTI nevypadá špatně. | VW Golf GTI | Zdroj: Volkswagen

Můžeme se totiž podívat, jak se nový Golf GTI chová na neomezené sekci německé dálnice, kde se řidič pokusil o sprint z nuly na 250 km/h. | VW Golf GTI Zdroj: Volkswagen

Můžeme se totiž podívat, jak se nový Golf GTI chová na neomezené sekci německé dálnice, kde se řidič pokusil o sprint z nuly na 250 km/h. | VW Golf GTI | Zdroj: Volkswagen

Přestože VW zatím neuvádí přesnou maximální rychlost nového GTI, na Autobahnu se v ohledu na dopravu podařilo vůz rozjet na rychloměrem indikovaných 247 km/h. | VW Golf GTI Zdroj: Volkswagen

Přestože VW zatím neuvádí přesnou maximální rychlost nového GTI, na Autobahnu se v ohledu na dopravu podařilo vůz rozjet na rychloměrem indikovaných 247 km/h. | VW Golf GTI | Zdroj: Volkswagen

Z nuly na 100 km/h se dostalo GTI za 6,3 sekundy, zatímco na 200 km/h pokračovalo za 22,1 sekundy. Nutno podotknout, že i testovaný exemplář byl vybavený manuálním šestikvaltem. | VW Golf GTI Zdroj: Volkswagen

Z nuly na 100 km/h se dostalo GTI za 6,3 sekundy, zatímco na 200 km/h pokračovalo za 22,1 sekundy. Nutno podotknout, že i testovaný exemplář byl vybavený manuálním šestikvaltem. | VW Golf GTI | Zdroj: Volkswagen

Automat DSG bude u nového GTI nabízen za příplatek, přičemž u něj se bude dynamika vozu samozřejmě trochu lišit. | VW Golf GTI Zdroj: Volkswagen

Automat DSG bude u nového GTI nabízen za příplatek, přičemž u něj se bude dynamika vozu samozřejmě trochu lišit. | VW Golf GTI | Zdroj: Volkswagen

Nakonec nechyběl ani test pružného zrychlení ze 100 km/h na 200 km/h, které trvalo 15,5 vteřiny. Tuto disciplínu zvládá GTI s přehledem v rozsahu jediného přeražení z trojky na čtyřku. | VW Golf GTI Zdroj: Volkswagen

Nakonec nechyběl ani test pružného zrychlení ze 100 km/h na 200 km/h, které trvalo 15,5 vteřiny. Tuto disciplínu zvládá GTI s přehledem v rozsahu jediného přeražení z trojky na čtyřku. | VW Golf GTI | Zdroj: Volkswagen

O schopnostech nového GTI se mimochodem tento týden přesvědčíme i my sami v redakčním testu. Pokud tedy máte k ostrému Golfu jakékoliv dotazy, klidně je napište do diskuze a v testu se je budeme snažit zodpovědět. | VW Golf GTI Zdroj: Volkswagen

O schopnostech nového GTI se mimochodem tento týden přesvědčíme i my sami v redakčním testu. Pokud tedy máte k ostrému Golfu jakékoliv dotazy, klidně je napište do diskuze a v testu se je budeme snažit zodpovědět. | VW Golf GTI | Zdroj: Volkswagen

| VW Golf GTI Zdroj: Volkswagen

| VW Golf GTI | Zdroj: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

...opět vypadá jako slušný recept na zábavnější Golf. A jak ukazuje video z kanálu Automann-TV, ani v přímce to s novým GTI nevypadá špatně. | VW Golf GTI Zdroj: Volkswagen
Můžeme se totiž podívat, jak se nový Golf GTI chová na neomezené sekci německé dálnice, kde se řidič pokusil o sprint z nuly na 250 km/h. | VW Golf GTI Zdroj: Volkswagen
Přestože VW zatím neuvádí přesnou maximální rychlost nového GTI, na Autobahnu se v ohledu na dopravu podařilo vůz rozjet na rychloměrem indikovaných 247 km/h. | VW Golf GTI Zdroj: Volkswagen
Z nuly na 100 km/h se dostalo GTI za 6,3 sekundy, zatímco na 200 km/h pokračovalo za 22,1 sekundy. Nutno podotknout, že i testovaný exemplář byl vybavený manuálním šestikvaltem. | VW Golf GTI Zdroj: Volkswagen
22
Fotogalerie

Jak si vede nový VW Golf GTI na dálnici? I nad 200 km/h stále svižně zrychluje!

Nová generace Golfu GTI se už dostává do rukou prvním šťastlivcům k vyzkoušení.

Techniku nového Volkswagenu Golfu GTI jsme si už společně s dalšími ostrými deriváty modelu rozebrali během premiéry. Přeplňovaný dvoulitr o výkonu 245 koní (180 kW) spojený s manuální šestistupňovou převodovkou opět vypadá jako slušný recept na zábavnější Golf. A jak ukazuje video z kanálu Automann-TV, ani v přímce to s novým GTI nevypadá špatně.

Můžeme se totiž podívat, jak se nový Golf GTI chová na neomezené sekci německé dálnice, kde se řidič pokusil o sprint z nuly na 250 km/h. Přestože VW zatím neuvádí přesnou maximální rychlost nového GTI, na Autobahnu se v ohledu na dopravu podařilo vůz rozjet na rychloměrem indikovaných 247 km/h.

Z nuly na 100 km/h se dostalo GTI za 6,3 sekundy, zatímco na 200 km/h pokračovalo za 22,1 sekundy. Nutno podotknout, že i testovaný exemplář byl vybavený manuálním šestikvaltem. Automat DSG bude u nového GTI nabízen za příplatek, přičemž u něj se bude dynamika vozu samozřejmě trochu lišit.

Nakonec nechyběl ani test pružného zrychlení ze 100 km/h na 200 km/h, které trvalo 15,5 vteřiny. Tuto disciplínu zvládá GTI s přehledem v rozsahu jediného přeřazení z trojky na čtyřku.

O schopnostech nového GTI se mimochodem již ve středu přesvědčíme my sami v rámci mezinárodní prezentace. Pokud tedy máte k ostrému Golfu jakékoliv dotazy, napište je do diskuze a pozdeji v tomto týdnu se na ně budeme snažit odpovědět v prvních jízdních dojmech.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud