Oproti modelu 650S Spider je 675LT Spider o 100 kg lehčí, suchá hmotnost stroje činí pouze 1270 kg.
McLaren se vrátil k modelu 675LT, tedy Long Tail. Původní kupé navazovalo na tradici prodlouženého aerodynamičtějšího modelu McLaren F1 z 90. let. Novinka má rovněž o 34 mm delší záď, ale přišla o střechu. Spider vás vyjde na asi 13 milionů korun, ale měli byste si pospíšit, protože po omezené dvacetikusové sérii kupé LT se doslova zaprášilo.
Verze Long Tail se dočkal i otevřený Spider. Stejně jako u kupé má proti 650S vyšší výkon a lepší dynamické parametry. Zvýšila se i cenovka a to zhruba na 13 milionů korun
Pod kapotou je stejně jako v případě kupé dvakrát přeplňovaný osmiválec 3,8 l laděný na 496 kW (675 koní) v 7100 ot./min. Točivý moment dosahuje na 700 Nm v rozmezí 5000 až 6500 ot./min. Síla samozřejmě putuje na zadní kola přes dvouspojkovou sedmistupňovou převodovku. Na první rychlostní stupeň je točivý moment omezen na 600 Nm.
McLaren 675LT Spider zrychlí z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy a na 200 km/h za 8,1 s. Je to sice o 0,2 s pomaleji než kupé, ale pořád je to hodnota, při které většina běžných aut ještě nejede ani stovkou. Nejvyšší rychlost je 326 km/h a pokud jde o pevnou skládací střechu, lze s ní manipulovat v rychlostech do 30 km/h.
I když má Spider o 40 kg vyšší hmotnost než kupé, na rychlosti to asi sotva poznáte. I tuhost karoserie by měla být prakticky stejná
Oproti modelu 650S Spider je 675LT Spider o 100 kg lehčí, suchá hmotnost stroje činí pouze 1270 kg. Kupé je sice o 40 kg lehčí, ale při té obrovské mase výkonu bude rozdíl proti kupé 675LT asi sotva znatelný. Navíc pevný karbonový monokok McLarenu zajišťuje srovnatelnou tuhost mezi uzavřeným kupé a otevřeným modelem.