Hyundai se pomalu chystá na zveřejnění své elektrické prvotiny pod novou značkou Ioniq. Poté, co byla novinka jednoduše nazvaná Ioniq 5  zahlédnuta na Severní smyčce Nürburgringu , se již elektromobil zbavuje částečně maskování. | Ioniq 5 Zdroj: Hyundai

Hyundai se pomalu chystá na zveřejnění své elektrické prvotiny pod novou značkou Ioniq. Poté, co byla novinka jednoduše nazvaná Ioniq 5 zahlédnuta na Severní smyčce Nürburgringu, se již elektromobil zbavuje částečně maskování. | Ioniq 5 | Zdroj: Hyundai

Trojicí nových fotek láká korejská automobilka na originální design, který nebude daleko od původního  konceptu Hyundai 45 . | Ioniq 5 Zdroj: Hyundai

Trojicí nových fotek láká korejská automobilka na originální design, který nebude daleko od původního konceptu Hyundai 45. | Ioniq 5 | Zdroj: Hyundai

Model s proporcemi hatchbacku, respektive malého crossoveru si udržuje hranaté linie, zaujme stylovým LED osvětlením vpředu i vzadu, rovněž 20palcovými aerodynamickými koly a ve stínu odhaluje kamery místo tradičních vnějších zrcátek. | Ioniq 5 Zdroj: Hyundai

Model s proporcemi hatchbacku, respektive malého crossoveru si udržuje hranaté linie, zaujme stylovým LED osvětlením vpředu i vzadu, rovněž 20palcovými aerodynamickými koly a ve stínu odhaluje kamery místo tradičních vnějších zrcátek. | Ioniq 5 | Zdroj: Hyundai

A rovněž se nám potvrzuje, že ačkoliv bude novinka patřit do řady elektrických vozů Ioniq, stále najdete na vozu loga Hyundai. | Ioniq 5 Zdroj: YouTube.com/ CarSpyMedia

A rovněž se nám potvrzuje, že ačkoliv bude novinka patřit do řady elektrických vozů Ioniq, stále najdete na vozu loga Hyundai. | Ioniq 5 | Zdroj: YouTube.com/CarSpyMedia

O technice Ioniqu 5  uteklo nedávno pár informací . První elektromobil korejské automobilky na  nové platformě E-GMP  bude měřit na délku 4630 mm... | Ioniq 5 Zdroj: YouTube.com/ CarSpyMedia

O technice Ioniqu 5 uteklo nedávno pár informací. První elektromobil korejské automobilky na nové platformě E-GMP bude měřit na délku 4630 mm... | Ioniq 5 | Zdroj: YouTube.com/CarSpyMedia

...a přestože se očekávají i slabší varianty, prozatím víme o specifikaci s dvojicí elektromotorů pro zajištění pohonu všech kol, maximálním výkonem 230 kW (313 koní) a baterií o kapacitě 58 kWh, která by zajistila dojezd na jedno nabití až 450 km. | Ioniq 5 Zdroj: YouTube.com/ CarSpyMedia

...a přestože se očekávají i slabší varianty, prozatím víme o specifikaci s dvojicí elektromotorů pro zajištění pohonu všech kol, maximálním výkonem 230 kW (313 koní) a baterií o kapacitě 58 kWh, která by zajistila dojezd na jedno nabití až 450 km. | Ioniq 5 | Zdroj: YouTube.com/CarSpyMedia

V této specifikace se má Ioniq 5 dostat z nuly na 100 km/h za 5,2 sekundy. K maximálnímu dojezdu se bude snažit přispět i střecha se solárními panely, kterou jsme už mohli vidět na  hybridním Hyundai Sonata . | Koncept Hyundai 45 Zdroj: Hyundai

V této specifikace se má Ioniq 5 dostat z nuly na 100 km/h za 5,2 sekundy. K maximálnímu dojezdu se bude snažit přispět i střecha se solárními panely, kterou jsme už mohli vidět na hybridním Hyundai Sonata. | Koncept Hyundai 45 | Zdroj: Hyundai

Díky 800V architektuře, podobně jako u Porsche Taycan, má Ioniq nabídnout i super rychlé nabíjení – připojením k 350kW DC rychlonabíječce dobijete baterii na 80 % do 18 minut. | Koncept Hyundai 45 Zdroj: Hyundai

Díky 800V architektuře, podobně jako u Porsche Taycan, má Ioniq nabídnout i super rychlé nabíjení – připojením k 350kW DC rychlonabíječce dobijete baterii na 80 % do 18 minut. | Koncept Hyundai 45 | Zdroj: Hyundai

Dále se mluví o schopnější variantě s baterii o kapacitě 73 kWh, která by poskytla dojezd až 550 km. Na více potvrzených informací ale dlouho čekat nebudeme. | Koncept Hyundai 45 Zdroj: Hyundai

Dále se mluví o schopnější variantě s baterii o kapacitě 73 kWh, která by poskytla dojezd až 550 km. Na více potvrzených informací ale dlouho čekat nebudeme. | Koncept Hyundai 45 | Zdroj: Hyundai

Oficiální premiéru totiž Hyundai plánuje na příští měsíc. A do té doby bychom se mohli dočkat ještě další upoutávky, třeba s pohledem do interiéru. | Koncept Hyundai 45 Zdroj: Hyundai

Oficiální premiéru totiž Hyundai plánuje na příští měsíc. A do té doby bychom se mohli dočkat ještě další upoutávky, třeba s pohledem do interiéru. | Koncept Hyundai 45 | Zdroj: Hyundai

 | Koncept Hyundai 45 Zdroj: Hyundai

 | Koncept Hyundai 45 | Zdroj: Hyundai

Trojicí nových fotek láká korejská automobilka na originální design, který nebude daleko od původního  konceptu Hyundai 45 . | Ioniq 5 Zdroj: Hyundai
Model s proporcemi hatchbacku, respektive malého crossoveru si udržuje hranaté linie, zaujme stylovým LED osvětlením vpředu i vzadu, rovněž 20palcovými aerodynamickými koly a ve stínu odhaluje kamery místo tradičních vnějších zrcátek. | Ioniq 5 Zdroj: Hyundai
A rovněž se nám potvrzuje, že ačkoliv bude novinka patřit do řady elektrických vozů Ioniq, stále najdete na vozu loga Hyundai. | Ioniq 5 Zdroj: YouTube.com/ CarSpyMedia
O technice Ioniqu 5  uteklo nedávno pár informací . První elektromobil korejské automobilky na  nové platformě E-GMP  bude měřit na délku 4630 mm... | Ioniq 5 Zdroj: YouTube.com/ CarSpyMedia
11
Fotogalerie

Elektrický Ioniq 5 se začal odhalovat. Má osobitý styl a parametry hot-hatche

Očekávaný elektromobil toho už moc neskrývá. V davu bude nepochybně vyčnívat.

Hyundai se pomalu chystá na zveřejnění své elektrické prvotiny pod novou značkou Ioniq. Poté, co byla novinka jednoduše nazvaná Ioniq 5 zahlédnuta na Severní smyčce Nürburgringu, se již elektromobil zbavuje částečně maskování. Trojicí nových fotek láká korejská automobilka na originální design, který nebude daleko od původního konceptu Hyundai 45.

Model s proporcemi hatchbacku, respektive malého crossoveru si udržuje hranaté linie, zaujme stylovým LED osvětlením vpředu i vzadu, rovněž 20palcovými aerodynamickými koly a ve stínu odhaluje kamery místo tradičních vnějších zrcátek. A rovněž se nám potvrzuje, že ačkoliv bude novinka patřit do řady elektrických vozů Ioniq, stále najdete na vozu loga Hyundai.

O technice Ioniqu 5 uteklo nedávno pár informací. První elektromobil korejské automobilky na nové platformě E-GMP bude měřit na délku 4630 mm, a přestože se očekávají i slabší varianty, prozatím víme o specifikaci s dvojicí elektromotorů pro zajištění pohonu všech kol, maximálním výkonem 230 kW (313 koní) a baterií o kapacitě 58 kWh, která by zajistila dojezd na jedno nabití až 450 km.

V této specifikace se má Ioniq 5 dostat z nuly na 100 km/h za 5,2 sekundy. K maximálnímu dojezdu se bude snažit přispět i střecha se solárními panely, kterou jsme už mohli vidět na hybridním Hyundai Sonata. Díky 800V architektuře, podobně jako u Porsche Taycan, má Ioniq nabídnout i super rychlé nabíjení – připojením k 350kW DC rychlonabíječce dobijete baterii na 80 % do 18 minut.

Dále se mluví o schopnější variantě s baterii o kapacitě 73 kWh, která by poskytla dojezd až 550 km. Na více potvrzených informací ale dlouho čekat nebudeme. Oficiální premiéru totiž Hyundai plánuje na příští měsíc. A do té doby bychom se mohli dočkat ještě další upoutávky, třeba s pohledem do interiéru.

Galerie doplněna o koncept Hyundai 45.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud