Velkoprostorový, osmimístný model dostává ústrojí v kombinaci zážehového tříválce 1.0 EcoBoost a elektromotoru/generátoru, napájeného 14kWh lithium-ion baterií. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid Zdroj: Ford

Velkoprostorový, osmimístný model dostává ústrojí v kombinaci zážehového tříválce 1.0 EcoBoost a elektromotoru/generátoru, napájeného 14kWh lithium-ion baterií. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid | Zdroj: Ford

Přední kola Tournea Custom Plug-In Hybrid však roztáčí výhradně elektromotor a malý spalovací motor zde funguje pouze k dobíjení baterie v případě potřeby. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid Zdroj: Ford

Přední kola Tournea Custom Plug-In Hybrid však roztáčí výhradně elektromotor a malý spalovací motor zde funguje pouze k dobíjení baterie v případě potřeby. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid | Zdroj: Ford

Čistě na elektřinu dokáže hybrid ujet až 50 km, s pomocí spalovacího motoru pak lze bez doplňování paliva nebo dobíjení urazit vzdálenost až 500 km. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid Zdroj: Ford

Čistě na elektřinu dokáže hybrid ujet až 50 km, s pomocí spalovacího motoru pak lze bez doplňování paliva nebo dobíjení urazit vzdálenost až 500 km. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid | Zdroj: Ford

Dobíjení na 100 % kapacity z běžné domácí rozvodné sítě pod napětím 240 V a proudem 10 A má trvat 5 hodin. Při využití průmyslové rozvodné sítě 240 V a proudu 16 nebo 32 A se doba nabíjení zkrátí na tři hodiny. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid Zdroj: Ford

Dobíjení na 100 % kapacity z běžné domácí rozvodné sítě pod napětím 240 V a proudem 10 A má trvat 5 hodin. Při využití průmyslové rozvodné sítě 240 V a proudu 16 nebo 32 A se doba nabíjení zkrátí na tři hodiny. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid | Zdroj: Ford

Ford také uvádí, že rovněž s hybridním ústrojím se povedlo zachovat stejný vnitřní prostor dodávky jako třeba u Tournea Custom s klasickým vznětovým motorem. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid Zdroj: Ford

Ford také uvádí, že rovněž s hybridním ústrojím se povedlo zachovat stejný vnitřní prostor dodávky jako třeba u Tournea Custom s klasickým vznětovým motorem. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid | Zdroj: Ford

Bateriový modul je uložen v podlaze vozu a interiér stále nabízí možnost otočit sedadla ve dvou zadních řadách proti sobě do „konferenčního“ formátu. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid Zdroj: Ford

Bateriový modul je uložen v podlaze vozu a interiér stále nabízí možnost otočit sedadla ve dvou zadních řadách proti sobě do „konferenčního“ formátu. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid | Zdroj: Ford

Hybridní Tourneo Custom bude nabízeno pouze ve vysokém stupni výbavy Titanium. Ve standardní výbavě tak najdete třeba automatickou klimatizaci, infotainment systém SYNC 3, WiFi hot-spot až pro deset zařízení či dálkový přístup k vozu skrze mobilní aplikaci. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid Zdroj: Ford

Hybridní Tourneo Custom bude nabízeno pouze ve vysokém stupni výbavy Titanium. Ve standardní výbavě tak najdete třeba automatickou klimatizaci, infotainment systém SYNC 3, WiFi hot-spot až pro deset zařízení či dálkový přístup k vozu skrze mobilní aplikaci. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid | Zdroj: Ford

První vozy se dostanou k zákazníkům na konci roku 2019. Kromě civilního Tournea Custom pak Ford plánuje nabídnout hybridní ústrojí také v užitkovém Transitu. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid Zdroj: Ford

První vozy se dostanou k zákazníkům na konci roku 2019. Kromě civilního Tournea Custom pak Ford plánuje nabídnout hybridní ústrojí také v užitkovém Transitu. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid | Zdroj: Ford

Přední kola Tournea Custom Plug-In Hybrid však roztáčí výhradně elektromotor a malý spalovací motor zde funguje pouze k dobíjení baterie v případě potřeby. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid Zdroj: Ford
Čistě na elektřinu dokáže hybrid ujet až 50 km, s pomocí spalovacího motoru pak lze bez doplňování paliva nebo dobíjení urazit vzdálenost až 500 km. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid Zdroj: Ford
Dobíjení na 100 % kapacity z běžné domácí rozvodné sítě pod napětím 240 V a proudem 10 A má trvat 5 hodin. Při využití průmyslové rozvodné sítě 240 V a proudu 16 nebo 32 A se doba nabíjení zkrátí na tři hodiny. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid Zdroj: Ford
Ford také uvádí, že rovněž s hybridním ústrojím se povedlo zachovat stejný vnitřní prostor dodávky jako třeba u Tournea Custom s klasickým vznětovým motorem. | Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid Zdroj: Ford
8
Fotogalerie

Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid: Litrový tříválec zde hraje druhé housle

Ford se drží na silné vlně elektrifikace svých modelů a do nabídky tak nyní přivádí i plug-in hybridní variantu velkoprostorového modelu Tourneo Custom.

Ford nebere svá prohlášení o postupné elektrifikaci celého modelového portfolia na lehkou váhu. Hybridní techniky se již dočkalo Mondeo, zanedlouho přibude tato možnost k motorizacím Focusu, Fiesty a nová SUV jako Explorer a Kuga už také hledí především na elektrifikovaný pohon. V rámci akce Go Further v Amsterdamu tak Ford mimo jiné představil i plug-in hybridní verzi civilní dodávky Tourneo Custom.

Velkoprostorový, osmimístný model tak dostává ústrojí v kombinaci zážehového tříválce 1.0 EcoBoost a elektromotoru/generátoru, napájeného 14kWh lithium-ion baterií. Přední kola Tournea Custom Plug-In Hybrid však roztáčí výhradně elektromotor a malý spalovací motor zde funguje pouze k dobíjení baterie v případě potřeby.

Čistě na elektřinu dokáže hybrid ujet až 50 km, s pomocí spalovacího motoru pak lze bez doplňování paliva nebo dobíjení urazit vzdálenost až 500 km. Vstup pro připojení napájecího kabelu se nachází v oblasti předního nárazníku. Dobíjení na 100 % kapacity z běžné domácí rozvodné sítě pod napětím 240 V a proudem 10 A má trvat 5 hodin. Při využití průmyslové rozvodné sítě 240 V a proudu 16 nebo 32 A se doba nabíjení zkrátí na tři hodiny.

Ford také uvádí, že rovněž s hybridním ústrojím se povedlo zachovat stejný vnitřní prostor dodávky jako třeba u Tournea Custom s klasickým vznětovým motorem. Bateriový modul je uložen v podlaze vozu a interiér stále nabízí možnost otočit sedadla ve dvou zadních řadách proti sobě do „konferenčního“ formátu.

Hybridní Tourneo Custom bude nabízeno pouze ve vysokém stupni výbavy Titanium. Ve standardní výbavě tak najdete třeba automatickou klimatizaci, infotainment systém SYNC 3 s hlasovým/dotykovým ovládáním a kompatibilitou Apple CarPlay i Android Auto, WiFi hot-spot až pro deset zařízení či dálkový přístup k vozu skrze mobilní aplikaci.

Nebude pak chybět zásoba asistenčních systémů včetně hlídání mrtvých úhlů s podporou přívěsu o délce až deset metrů, adaptivní tempomat s inteligentním omezovačem rychlosti, systém automatického navrácení do jízdního pruhu, aktivní parkovací asistent a předkolizní asistent s detekcí chodců, který funguje i v noci.

První vozy se dostanou k zákazníkům na konci roku 2019. Kromě civilního Tournea Custom pak Ford plánuje nabídnout hybridní ústrojí také v užitkovém Transitu.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud