Vladimír Vošický skončil v čele českého zastoupení značky Hyundai v podstatě ze dne na den. I nadále zůstává v automobilovém průmyslu – vede firmu zabývající se prodejem zemědělské techniky.
Jméno Vladimír Vošický je u nás nejčastěji spojováno s automobilkou Hyundai. Do českého zastoupení značky Vošický nastoupil v roce 2010 po zhruba ročním působení na pozici ředitele prodeje českého Peugeotu, předtím mnoho let pracoval u Fordu. Ve společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. se vypracoval až na pozici generálního ředitele, v březnu letošního roku však za nejasných okolností skončil.
Firma tehdy situaci příliš nekomentovala. V tiskové zprávě pouze uvedla, že se za dobu působení Vladimíra Vošického dařilo značce Hyundai zvyšovat podíl na českém trhu i prodeje. Metody Vošického ale byly hodně agresivní. V autosalonech Hyundai se nebál vystavovat konkurenční škodovky a „malý soused z Boleslavi“ zůstane v českém lidu zakořeněný ještě dlouho. Českým automobilovým trhem otřásla také aféra, během níž Vošický v podstatě rozeštval dealery Hyundaie. Jeden z nich pak před sídlem českého zastoupení značky dokonce svolal demostraci za odstoupení Vošického.
Útoky v reklamních kampaních byly zbytečné, protože zlepšení prodejů nepřinesly. Po odchodu z českého zastoupení automobilky Hyundai se po Vošickém slehla zem, změna nastala až nedávno. Jak Vošický uvádí na svém profilu na profesní sociální síti LinkedIn, od listopadu působí jako výkonný ředitel společnosti Kvarto s.r.o., sídlící v obci Bystřice nedaleko Benešova.
Firma vznikla v červnu 1994 a zabývá se prodejem zemědělské techniky. V roce 2008 se stala součástí v současné době ostře sledovaného holdingu Agrofert českého premiéra a podnikatele Andreje Babiše. Firma Kvarto zaměstnává okolo čtyřiceti lidí a zastupuje například značky New Holland, Amazonen Werke, Lemken či Stoll.