Řidiči španělských vozů budou zanedlouho vědět, jaká barva bude svítit na příštím semaforu. To všechno téměř v reálném čase přímo na obrazovce středového displeje automobilu. Seat

Řidiči španělských vozů budou zanedlouho vědět, jaká barva bude svítit na příštím semaforu. To všechno téměř v reálném čase přímo na obrazovce středového displeje automobilu. | Seat

Tento výsledek je plodem spolupráce Seatu se španělským Generálním ředitelstvím pro dopravu DGT, magistrátem Barcelony a společností ETRA (Electronic Traffic). Systém má fungovat i pro oznámení dopravních nehod třeba na dálnici.  Seat

Tento výsledek je plodem spolupráce Seatu se španělským Generálním ředitelstvím pro dopravu DGT, magistrátem Barcelony a společností ETRA (Electronic Traffic). Systém má fungovat i pro oznámení dopravních nehod třeba na dálnici.  | Seat

Latence nemá být vyšší než 300 milisekund, jde tedy o přenos v téměř reálném čase, bez postřehnutelného zpoždění. Semafory jsou propojené s ředitelstvím pro dopravu. Jakmile pošlou signál o změně barvy, bude  řidič Seatu  upozorněn. Může pak pustit nohu z plynu ještě před oranžovou. Seat

Latence nemá být vyšší než 300 milisekund, jde tedy o přenos v téměř reálném čase, bez postřehnutelného zpoždění. Semafory jsou propojené s ředitelstvím pro dopravu. Jakmile pošlou signál o změně barvy, bude řidič Seatu upozorněn. Může pak pustit nohu z plynu ještě před oranžovou. | Seat

Má to samozřejmě svá ale. V rámci bezpečnosti totiž systém nereaguje, pokud jede řidič nad povolený rychlostní limit. Stačí překročit rychlost o jeden kilometr za hodinu a semafory už s vámi mluvit nebudou. Je to velmi zajímavá technologie, od které si Seat slibuje vyšší bezpečnost na silnicích. Seat

Má to samozřejmě svá ale. V rámci bezpečnosti totiž systém nereaguje, pokud jede řidič nad povolený rychlostní limit. Stačí překročit rychlost o jeden kilometr za hodinu a semafory už s vámi mluvit nebudou. Je to velmi zajímavá technologie, od které si Seat slibuje vyšší bezpečnost na silnicích. | Seat

Má to samozřejmě svá ale. V rámci bezpečnosti totiž systém nereaguje, pokud jede řidič nad povolený rychlostní limit. Stačí překročit rychlost o jeden kilometr za hodinu a semafory už s vámi mluvit nebudou. Je to velmi zajímavá technologie, od které si Seat slibuje vyšší bezpečnost na silnicích. Seat

Má to samozřejmě svá ale. V rámci bezpečnosti totiž systém nereaguje, pokud jede řidič nad povolený rychlostní limit. Stačí překročit rychlost o jeden kilometr za hodinu a semafory už s vámi mluvit nebudou. Je to velmi zajímavá technologie, od které si Seat slibuje vyšší bezpečnost na silnicích. | Seat

Na zprávě je zajímavá ještě jedna věc. Nová technologie se světu představuje ve videu, ve kterém je hlavním hrdinou nový Seat Leon. Sice jde stále o maskovaný prototyp, ale s některými detaily se netají. Ostatně o tom se můžete přesvědčit ve videu níže. Seat

Na zprávě je zajímavá ještě jedna věc. Nová technologie se světu představuje ve videu, ve kterém je hlavním hrdinou nový Seat Leon. Sice jde stále o maskovaný prototyp, ale s některými detaily se netají. Ostatně o tom se můžete přesvědčit ve videu níže. | Seat

 Seat

| Seat

 Seat

| Seat

Tento výsledek je plodem spolupráce Seatu se španělským Generálním ředitelstvím pro dopravu DGT, magistrátem Barcelony a společností ETRA (Electronic Traffic). Systém má fungovat i pro oznámení dopravních nehod třeba na dálnici.  Seat
Latence nemá být vyšší než 300 milisekund, jde tedy o přenos v téměř reálném čase, bez postřehnutelného zpoždění. Semafory jsou propojené s ředitelstvím pro dopravu. Jakmile pošlou signál o změně barvy, bude  řidič Seatu  upozorněn. Může pak pustit nohu z plynu ještě před oranžovou. Seat
Má to samozřejmě svá ale. V rámci bezpečnosti totiž systém nereaguje, pokud jede řidič nad povolený rychlostní limit. Stačí překročit rychlost o jeden kilometr za hodinu a semafory už s vámi mluvit nebudou. Je to velmi zajímavá technologie, od které si Seat slibuje vyšší bezpečnost na silnicích. Seat
Má to samozřejmě svá ale. V rámci bezpečnosti totiž systém nereaguje, pokud jede řidič nad povolený rychlostní limit. Stačí překročit rychlost o jeden kilometr za hodinu a semafory už s vámi mluvit nebudou. Je to velmi zajímavá technologie, od které si Seat slibuje vyšší bezpečnost na silnicích. Seat
8
Fotogalerie

Nový Seat Leon poprvé oficiálně v akci. Ukázal, jak si umí povídat se semafory

Seat začíná s propojováním automobilů a dopravní infrastruktury. Zatím to vypadá velmi zajímavě.

Řidiči vozů Seat budou zanedlouho vědět, jaká barva bude svítit na příštím semaforu. To všechno téměř v reálném čase přímo na obrazovce středového displeje automobilu.

Tento výsledek je plodem spolupráce Seatu se španělským Generálním ředitelstvím pro dopravu DGT, magistrátem Barcelony a společností ETRA (Electronic Traffic). Systém má fungovat i pro oznámení dopravních nehod třeba na dálnici.

Latence nemá být vyšší než 300 milisekund, jde tedy o přenos v téměř reálném čase, bez postřehnutelného zpoždění. Semafory jsou propojené s ředitelstvím pro dopravu. Jakmile pošlou signál o změně barvy, bude řidič Seatu upozorněn. Může pak pustit nohu z plynu ještě před oranžovou.

Má to samozřejmě svá ale. V rámci bezpečnosti totiž systém nereaguje, pokud jede řidič nad povolený rychlostní limit. Stačí překročit rychlost o jeden kilometr za hodinu a semafory už s vámi mluvit nebudou. Je to velmi zajímavá technologie, od které si Seat slibuje vyšší bezpečnost na silnicích.

Na zprávě je zajímavá ještě jedna věc. Nová technologie se světu představuje ve videu, ve kterém je hlavním hrdinou nový Seat Leon. Sice jde stále o maskovaný prototyp, ale s některými detaily se netají. Ostatně o tom se můžete přesvědčit ve videu níže.

Seat

Seat byl založen v roce 1950 poté, co se španělská vláda a banky dohodly na spolupráci s Fiatem. První vůz Seat vznikl v roce 1953.

Spolupráce s Fiatem skončila v roce 1982, za čtyři roky do automobilky vlastnicky vstoupil Volkswagen.

Seat Ibiza • Seat Leon •​ Seat Alhambra •​ Seat Ateca •​ Seat Tarraco •​ Seat Arona

Doporučujeme

Články odjinud