Audi s příchodem nové generace modelu  A1 Sportback  oznámilo, že ostrou verzi čekat nemáme. Vrcholem nabídky se stal dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec TFSI s výkonem 200 koní, který se s paketem S line ostré verzi alespoň částečně přiblížil. Platforma MQB A0 neumožňuje pohon všech kol, takže místo oblíbeného quattra se musí spokojit s předním pohonem. Auditography

Audi s příchodem nové generace modelu A1 Sportback oznámilo, že ostrou verzi čekat nemáme. Vrcholem nabídky se stal dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec TFSI s výkonem 200 koní, který se s paketem S line ostré verzi alespoň částečně přiblížil. Platforma MQB A0 neumožňuje pohon všech kol, takže místo oblíbeného quattra se musí spokojit s předním pohonem. | Auditography

Na úkor toho se na hatchback od Audi podívali machři z ABT. Po prvním kousku se zvýšeným výkonem na 240 koní, který si můžete normálně koupit, přišla tahle šílenost. Kompletně přepracovaný model s motorem ze soutěžního speciálu Audi TT Cup s výkonem až 340 koní (s funkcní overboost). Auditography

Na úkor toho se na hatchback od Audi podívali machři z ABT. Po prvním kousku se zvýšeným výkonem na 240 koní, který si můžete normálně koupit, přišla tahle šílenost. Kompletně přepracovaný model s motorem ze soutěžního speciálu Audi TT Cup s výkonem až 340 koní (s funkcní overboost). | Auditography

Vůz vznikl pouze v jediném exempláři a slouží jako ukázka toho, jak velký potenciál úpravce ABT má. Svým počínáním totiž stvořili auto, které není nic jiného, než nikdy nesplněný sen fanoušků o novém Audi RS1. Se značkou Audi spřátelený fotograf Auditography jej vzal na projížďku a ukazuje světu, jak takové auto zní. Ostatně poslechněte si ho sami. Auditography

Vůz vznikl pouze v jediném exempláři a slouží jako ukázka toho, jak velký potenciál úpravce ABT má. Svým počínáním totiž stvořili auto, které není nic jiného, než nikdy nesplněný sen fanoušků o novém Audi RS1. Se značkou Audi spřátelený fotograf Auditography jej vzal na projížďku a ukazuje světu, jak takové auto zní. Ostatně poslechněte si ho sami. | Auditography

 Auditography

| Auditography

 Auditography

| Auditography

 Auditography

| Auditography

Automobilka Audi s příchodem nového modelu  A1 Sportback  oznámila, že ostrou verzi čekat nemáme. Vrcholem motorové nabídky se tak stal dvoulitrový přeplňovaný motor s výkonem 200 koní, který se s paketem S-line ostré verzi alespoň částečně přiblížil.  ABT

Automobilka Audi s příchodem nového modelu A1 Sportback oznámila, že ostrou verzi čekat nemáme. Vrcholem motorové nabídky se tak stal dvoulitrový přeplňovaný motor s výkonem 200 koní, který se s paketem S-line ostré verzi alespoň částečně přiblížil.  | ABT

Ta produkuje výkon základních 310 koní a s funkcí overboost dokonce 340, machrům z ABT to ale nestačilo a výslednou hodnotu dotlačili až na 400. Nyní se pracuje na podvozku, aby se celá tato černo-červená věc udržela na silnici. Cenu úpravce nezveřejňuje, protože vůz není na prodej. ABT

Ta produkuje výkon základních 310 koní a s funkcí overboost dokonce 340, machrům z ABT to ale nestačilo a výslednou hodnotu dotlačili až na 400. Nyní se pracuje na podvozku, aby se celá tato černo-červená věc udržela na silnici. Cenu úpravce nezveřejňuje, protože vůz není na prodej. | ABT

S tímto však společnost ABT neskončila a představuje nyní mnohem brutálnější verzi, která vznikla pouze v jediném exempláři. Vedle toho, jak tento vůz divoce vypadá, je ta největší divočina pod kapotou. Tady už totiž není konvenční produkční motor, ale jednotka 2.0 TFSI ze závodního Audi TT Cup. ABT

S tímto však společnost ABT neskončila a představuje nyní mnohem brutálnější verzi, která vznikla pouze v jediném exempláři. Vedle toho, jak tento vůz divoce vypadá, je ta největší divočina pod kapotou. Tady už totiž není konvenční produkční motor, ale jednotka 2.0 TFSI ze závodního Audi TT Cup. | ABT

Německý úpravce ABT si ale přece jenom zkusil ostrou verzi představit a před měsícem přišel s něčím, co S1 připomíná. Platformu samozřejmě změnit nemůže, upravit řídící jednotku ale ano. Výsledek tak disponoval výkonem 176 kW (240 koní) a točivý moment 360 N.m. Posléze si pohrál i s podvozkem a ostrá verze byla na světě. ABT

Německý úpravce ABT si ale přece jenom zkusil ostrou verzi představit a před měsícem přišel s něčím, co S1 připomíná. Platformu samozřejmě změnit nemůže, upravit řídící jednotku ale ano. Výsledek tak disponoval výkonem 176 kW (240 koní) a točivý moment 360 N.m. Posléze si pohrál i s podvozkem a ostrá verze byla na světě. | ABT

Na úkor toho se na hatchback od Audi podívali machři z ABT. Po prvním kousku se zvýšeným výkonem na 240 koní, který si můžete normálně koupit, přišla tahle šílenost. Kompletně přepracovaný model s motorem ze soutěžního speciálu Audi TT Cup s výkonem až 340 koní (s funkcní overboost). Auditography
Vůz vznikl pouze v jediném exempláři a slouží jako ukázka toho, jak velký potenciál úpravce ABT má. Svým počínáním totiž stvořili auto, které není nic jiného, než nikdy nesplněný sen fanoušků o novém Audi RS1. Se značkou Audi spřátelený fotograf Auditography jej vzal na projížďku a ukazuje světu, jak takové auto zní. Ostatně poslechněte si ho sami. Auditography
 Auditography
 Auditography
10
Fotogalerie

Jediné Audi RS1 Sportback na světě už jezdí. Takhle zní motor ze závodního TT

340 koní z malého hatchbacku. To už potřebujete opravdu velkou odvahu, abyste si za volant něčeho takového sedli.

Audi s příchodem nové generace modelu A1 Sportback oznámilo, že ostrou verzi čekat nemáme. Vrcholem nabídky se stal dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec TFSI s výkonem 200 koní, který se s paketem S line ostré verzi alespoň částečně přiblížil. Platforma MQB A0 neumožňuje pohon všech kol, takže místo oblíbeného quattra se musí spokojit s předním pohonem.

Na úkor toho se na hatchback od Audi podívali machři z ABT. Po prvním kousku se zvýšeným výkonem na 240 koní, který si můžete normálně koupit, přišla tahle šílenost. Kompletně přepracovaný model s motorem ze soutěžního speciálu Audi TT Cup s výkonem až 340 koní (s funkcí overboost).

Vůz vznikl pouze v jediném exempláři a slouží jako ukázka toho, jak velký potenciál úpravce ABT má. Svým počínáním totiž stvořili auto, které není nic jiného než  nesplněný sen fanoušků o novém Audi RS1. Se značkou Audi spřátelený fotograf Auditography jej vzal na projížďku a ukazuje světu, jak takové auto zní. Ostatně poslechněte si ho sami.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud