Už v březnu příštího roku bychom měli být svědky premiéry modernizované Škody Fabia. Třetí generace malého modelu se prodává už od roku 2014.

Už v březnu příštího roku bychom měli být svědky premiéry modernizované Škody Fabia. Třetí generace malého modelu se prodává už od roku 2014.

Rapid projde rovnou mezigenerační obměnou. Prezentace by měla proběhnout v prosinci příštího roku, na silnicích se tedy vůz podle všeho objeví z kraje roku 2019.

Rapid projde rovnou mezigenerační obměnou. Prezentace by měla proběhnout v prosinci příštího roku, na silnicích se tedy vůz podle všeho objeví z kraje roku 2019.

Ani Škoda Superb už není z nejmladších. V září příštího roku by měla dorazit modernizovaná verze, mimo jiné doplněná o digitální přístrojový štít a hlavně nové motory. Stávající 1.4 TSI nahradí modernější 1.5 TSI, vrcholný dvoulitr TSI bude taktéž úplně nový - s B cyklem a 200 kilowatty.

Ani Škoda Superb už není z nejmladších. V září příštího roku by měla dorazit modernizovaná verze, mimo jiné doplněná o digitální přístrojový štít a hlavně nové motory. Stávající 1.4 TSI nahradí modernější 1.5 TSI, vrcholný dvoulitr TSI bude taktéž úplně nový - s B cyklem a 200 kilowatty.

Kodiaq RS už byl potvrzen dříve. Premiéru bude mít v březnu v Ženevě a dostane motor 2.0 BiTDI s výkonem okolo 176 kilowattů.

Kodiaq RS už byl potvrzen dříve. Premiéru bude mít v březnu v Ženevě a dostane motor 2.0 BiTDI s výkonem okolo 176 kilowattů.

V Ženevě by se měl ukázat i Karoq RS. Na silnicích se s ním podle našich informací setkáme již v červnu 2018.

V Ženevě by se měl ukázat i Karoq RS. Na silnicích se s ním podle našich informací setkáme již v červnu 2018.

Očekávaný Kodiaq kupé by se mohl podívat i do Evropy. Zatím o něm hovořme jako o Kodiaqu GT, jde ale o označení pro Čínu, pro kterou je primárně určen. Prezentace by podle našich informací měla proběhnout už v říjnu.

Očekávaný Kodiaq kupé by se mohl podívat i do Evropy. Zatím o něm hovořme jako o Kodiaqu GT, jde ale o označení pro Čínu, pro kterou je primárně určen. Prezentace by podle našich informací měla proběhnout už v říjnu.

Rapid projde rovnou mezigenerační obměnou. Prezentace by měla proběhnout v prosinci příštího roku, na silnicích se tedy vůz podle všeho objeví z kraje roku 2019.
Ani Škoda Superb už není z nejmladších. V září příštího roku by měla dorazit modernizovaná verze, mimo jiné doplněná o digitální přístrojový štít a hlavně nové motory. Stávající 1.4 TSI nahradí modernější 1.5 TSI, vrcholný dvoulitr TSI bude taktéž úplně nový - s B cyklem a 200 kilowatty.
Kodiaq RS už byl potvrzen dříve. Premiéru bude mít v březnu v Ženevě a dostane motor 2.0 BiTDI s výkonem okolo 176 kilowattů.
V Ženevě by se měl ukázat i Karoq RS. Na silnicích se s ním podle našich informací setkáme již v červnu 2018.
6
Fotogalerie

Škoda příští rok uvede dva modely RS a jedno GT, píší Němci

Na veřejnost opět prosákly informace, které zatím neměl nikdo vědět. Vyplývá z nich, že vedle faceliftů Škoda příští rok představí i dva modely RS a jedno GT.

Nedávno jsme informovali o změnách v motorových paletách vozů Škoda, a jenom chvíli na to se nám začaly potvrzovat i z „oficiálních“ zdrojů. Nyní už je jisté, že se pod kapotou Škody Superb objeví zcela nový dvoulitr TSI s 200 kilowatty a B cyklem, motor 1.4 TSI už to má spočítané a tak dále. Nejenom v tomto duchu se však ponese příští rok v Mladé Boleslavi.

Podle informací z německého škodováckého fora se už v březnu dočkáme prezentace modernizovaného modelu Fabia, v červnu dorazí modernizovaný Superb, a v září už by měl být k vidění na silnicích. Těšit se můžeme i na zcela novou generaci modelu Rapid, který vyjede na modulární platformě MQB A0 pro malé vozy koncernu Volkswagen. To ale ještě není všechno.

Dojde totiž také k doplnění modelů RS, avšak ne takových, jak možná někteří z vás očekávají. Už v březnu na ženevském autosalonu uvidíme Kodiaq RS (již dříve neoficiálně potvrzeno) a na tomtéž místě by měl mít premiéru i Karoq RS. S oběma vozy bychom se přitom mohli poprvé projet v červnu příštího roku.

S motory je to u Kodiaqu RS velmi jednoduché. Dostane pouze jeden, a sice dvakrát přeplňovaný diesel s výkonem okolo 176 kW. Tajnosti se zatím dělají ohledně pohonu Karoqu RS. Některé zdroje uvádějí, že dostane až 300 koní. Vznikne však i verze Sportline s motorem 2.0 TSI/140 kW, párovaným s převodovkou DSG a pohánějícím všechna kola. Tento agregát už používá Seat Ateca Xcellence a FR, v obou případech za cenu od 753.900 Kč.

Zlatým hřebem mezi SUV se stane nová karosářská varianta Kodiaqu. Půjde o v minulosti hodně probírané SUV-kupé ve stylu BMW X4, prozatím s názvem Kodiaq GT. Stále není jasné, jestli bude tento vůz dostupný i v Evropě, a prozatím o tom nic nezaznělo ani v „neoficiálních“ kruzích, které redakci Autorevue poskytují exkluzivní informace.

Původně se s ním počítalo pouze pro Čínu a rozhodnutí o uvedení v Evropě mělo být závislé na zájmu zákazníků. A ten je prý nemalý. Náš zdroj hovoří o prezentaci v průběhu října příštího roku, tak se nechejme překvapit.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud