Čínská automobilka SAIC-GM-Wuling, která je společnou firmou SAIC Motor, General Motors a Liuzhou Wuling Motors, představuje první elektromobil značky Wuling, který více než čímkoliv jiným zaujme svými rozměry. | Wuling E5C Zdroj: Wuling

Čínská automobilka SAIC-GM-Wuling, která je společnou firmou SAIC Motor, General Motors a Liuzhou Wuling Motors, představuje první elektromobil značky Wuling, který více než čímkoliv jiným zaujme svými rozměry. | Wuling E5C | Zdroj: Wuling

Jedná se totiž o prťavou krabičku do města, které nemá na délku ani 3 metry, ale přesto nabízí čtyřmístnou kabinu. | Wuling E5C Zdroj: Wuling

Jedná se totiž o prťavou krabičku do města, které nemá na délku ani 3 metry, ale přesto nabízí čtyřmístnou kabinu. | Wuling E5C | Zdroj: Wuling

Přesněji je tedy Wuling E5C dlouhý 2917 mm, na šířku má 1493 mm, na výšku 1621 mm a jeho rozvor čítá pouhých 1940 mm. | Wuling E5C Zdroj: Wuling

Přesněji je tedy Wuling E5C dlouhý 2917 mm, na šířku má 1493 mm, na výšku 1621 mm a jeho rozvor čítá pouhých 1940 mm. | Wuling E5C | Zdroj: Wuling

Pro srovnání, délkou je tedy prcek o něco větší než  dvoumístný Smart EQ fortwo  (2695 mm), ale zároveň zase kratší než jeho  čtyřmístná verze EQ forfour  (3495 mm). | Wuling E5C Zdroj: Wuling

Pro srovnání, délkou je tedy prcek o něco větší než dvoumístný Smart EQ fortwo (2695 mm), ale zároveň zase kratší než jeho čtyřmístná verze EQ forfour (3495 mm). | Wuling E5C | Zdroj: Wuling

Na druhou stranu je však nutné dodat, že Wuling nemá za zadními sedačkami vůbec žádný zavazadlový prostor. Ten vzniká až sklopením druhé řady sedaček... | Wuling E5C Zdroj: Wuling

Na druhou stranu je však nutné dodat, že Wuling nemá za zadními sedačkami vůbec žádný zavazadlový prostor. Ten vzniká až sklopením druhé řady sedaček... | Wuling E5C | Zdroj: Wuling

...čímž má poté dvojice cestující k dispozici objem 740 litrů (měřeno až po střechu). V interiéru pak najdete i celkem 12 odkládacích přihrádek včetně držáků na pití. | Wuling E5C Zdroj: Wuling

...čímž má poté dvojice cestující k dispozici objem 740 litrů (měřeno až po střechu). V interiéru pak najdete i celkem 12 odkládacích přihrádek včetně držáků na pití. | Wuling E5C | Zdroj: Wuling

Design interiéru je stejně minimalistický jako zevnějšek, takže palubní desku protíná jeden dlouhý výdech klimatizace, před řidičem je digitální přístrojový štít a uprostřed nechybí pár knoflíku pro ovládání ventilace a rádia. | Wuling E5C Zdroj: Wuling

Design interiéru je stejně minimalistický jako zevnějšek, takže palubní desku protíná jeden dlouhý výdech klimatizace, před řidičem je digitální přístrojový štít a uprostřed nechybí pár knoflíku pro ovládání ventilace a rádia. | Wuling E5C | Zdroj: Wuling

Středový tunel zde nehledejte, nízko mezi předními sedačkami je pouze malinký panel s jízdním voličem a tlačítky pro ovládání oken. | Wuling E5C Zdroj: Wuling

Středový tunel zde nehledejte, nízko mezi předními sedačkami je pouze malinký panel s jízdním voličem a tlačítky pro ovládání oken. | Wuling E5C | Zdroj: Wuling

O elektrickém ústrojí zatím Wuling neprozrazuje detaily. Mluví se však o elektromotoru s výkonem 27 koní (20 kW), který využívá baterii o kapacitě 13,8 kWh. | Wuling E5C Zdroj: Wuling

O elektrickém ústrojí zatím Wuling neprozrazuje detaily. Mluví se však o elektromotoru s výkonem 27 koní (20 kW), který využívá baterii o kapacitě 13,8 kWh. | Wuling E5C | Zdroj: Wuling

Dojezd na jedno nabití neznáme, ale pro výhradně městské využití se bude E5C určitě držet někde okolo 150 kilometrů. Maximální rychlost je 100 km/h. | Wuling E5C Zdroj: Wuling

Dojezd na jedno nabití neznáme, ale pro výhradně městské využití se bude E5C určitě držet někde okolo 150 kilometrů. Maximální rychlost je 100 km/h. | Wuling E5C | Zdroj: Wuling

Čínská značka uvádí, že se při vývoji inspirovala japonskými „kei cars“, tedy populárními miniauty k využití v přeplněných městech. Výsledek tomu naprosto odpovídá. Na domácím trhu se začne novinka prodávat na podzim. | Wuling E5C Zdroj: Wuling

Čínská značka uvádí, že se při vývoji inspirovala japonskými „kei cars“, tedy populárními miniauty k využití v přeplněných městech. Výsledek tomu naprosto odpovídá. Na domácím trhu se začne novinka prodávat na podzim. | Wuling E5C | Zdroj: Wuling

Wuling E5C Zdroj: Wuling

Wuling E5C | Zdroj: Wuling

Wuling E5C Zdroj: Wuling

Wuling E5C | Zdroj: Wuling

Wuling E5C Zdroj: Wuling

Wuling E5C | Zdroj: Wuling

Jedná se totiž o prťavou krabičku do města, které nemá na délku ani 3 metry, ale přesto nabízí čtyřmístnou kabinu. | Wuling E5C Zdroj: Wuling
Přesněji je tedy Wuling E5C dlouhý 2917 mm, na šířku má 1493 mm, na výšku 1621 mm a jeho rozvor čítá pouhých 1940 mm. | Wuling E5C Zdroj: Wuling
Pro srovnání, délkou je tedy prcek o něco větší než  dvoumístný Smart EQ fortwo  (2695 mm), ale zároveň zase kratší než jeho  čtyřmístná verze EQ forfour  (3495 mm). | Wuling E5C Zdroj: Wuling
Na druhou stranu je však nutné dodat, že Wuling nemá za zadními sedačkami vůbec žádný zavazadlový prostor. Ten vzniká až sklopením druhé řady sedaček... | Wuling E5C Zdroj: Wuling
14
Fotogalerie

Délka pod tři metry a místo pro čtyři lidi. Wuling E5C překvapuje svou prostorností

Prcek čínské značky Wuling je dokonce menší než čtyřmístný Smart. Přesto usadí stejný počet cestujících.

Čínská automobilka SAIC-GM-Wuling, která je společnou firmou SAIC Motor, General Motors a Liuzhou Wuling Motors, představuje první elektromobil značky Wuling, který více než čímkoliv jiným zaujme svými rozměry. Jedná se totiž o prťavou krabičku do města, které nemá na délku ani 3 metry, ale přesto nabízí čtyřmístnou kabinu.

Přesněji je tedy Wuling E5C dlouhý 2917 mm, na šířku má 1493 mm, na výšku 1621 mm a jeho rozvor čítá pouhých 1940 mm. Pro srovnání, délkou je tedy prcek o něco větší než dvoumístný Smart EQ fortwo (2695 mm), ale zároveň zase kratší než jeho čtyřmístná verze EQ forfour (3495 mm).

Na druhou stranu je však nutné dodat, že Wuling nemá za zadními sedačkami vůbec žádný zavazadlový prostor. Ten vzniká až sklopením druhé řady sedaček, čímž má poté dvojice cestující k dispozici objem 740 litrů (měřeno až po střechu). V interiéru pak najdete i celkem 12 odkládacích přihrádek včetně držáků na pití.

Design interiéru je stejně minimalistický jako zevnějšek, takže palubní desku protíná jeden dlouhý výdech klimatizace, před řidičem je digitální přístrojový štít a uprostřed nechybí pár knoflíku pro ovládání ventilace a rádia. Středový tunel zde nehledejte, nízko mezi předními sedačkami je pouze malinký panel s jízdním voličem a tlačítky pro ovládání oken.

O elektrickém ústrojí zatím Wuling neprozrazuje detaily. Mluví se však o elektromotoru s výkonem 27 koní (20 kW), který využívá baterii o kapacitě 13,8 kWh. Dojezd na jedno nabití neznáme, ale pro výhradně městské využití se bude E5C určitě držet někde okolo 150 kilometrů. Maximální rychlost je 100 km/h.

Čínská značka uvádí, že se při vývoji inspirovala japonskými „kei cars“, tedy populárními miniauty k využití v přeplněných městech. Výsledek tomu naprosto odpovídá. Na domácím trhu se začne novinka prodávat na podzim.

Doporučujeme

Články odjinud