Designér automobilů Aston Martin a  Jaguar , Ian Callum, odešel letos po dvaceti letech ze své pozice. Místo užívání si důchodu ale založil vlastní společnost jednoduše nazvanou Callum, ze které nyní vzešla první kreace. Na první pohled si ale vedle toho, že jde o dvanáct let staré auto, ničeho zvláštního nejspíš nevšimnete. Callum

Designér automobilů Aston Martin a Jaguar, Ian Callum, odešel letos po dvaceti letech ze své pozice. Místo užívání si důchodu ale založil vlastní společnost jednoduše nazvanou Callum, ze které nyní vzešla první kreace. Na první pohled si ale vedle toho, že jde o dvanáct let staré auto, ničeho zvláštního nejspíš nevšimnete. | Callum

Proč se Ian Callum zajímá o svůj starý výtvor? „Na tom autě jsou některé věci, které jsem chtěl vždy dát do pořádku. Teď mám šanci“ Na fotografiích tak nevidíte jen ozdobený Vanquish, ale zcela odstrojený a znovu postavený vůz, většinou z nových komponentů. Callum

Proč se Ian Callum zajímá o svůj starý výtvor? „Na tom autě jsou některé věci, které jsem chtěl vždy dát do pořádku. Teď mám šanci“ Na fotografiích tak nevidíte jen ozdobený Vanquish, ale zcela odstrojený a znovu postavený vůz, většinou z nových komponentů. | Callum

Najdete tu LED přední a zadní světlomety, zakázkové pneumatiky Michelin, spoustu karbonu, karbon-keramické brzdy, které zakrývají nová 20palcová kola, nebo upravený interiér s moderním infotainmentem, podporujícím dokonce Apple Carplay. Motor V12 pak prošel úpravou softwaru a společně s novým výfukovým potrubím produkuje 600 koní, místo původních 460. Callum

Najdete tu LED přední a zadní světlomety, zakázkové pneumatiky Michelin, spoustu karbonu, karbon-keramické brzdy, které zakrývají nová 20palcová kola, nebo upravený interiér s moderním infotainmentem, podporujícím dokonce Apple Carplay. Motor V12 pak prošel úpravou softwaru a společně s novým výfukovým potrubím produkuje 600 koní, místo původních 460. | Callum

Tohoto unikátu vznikne pouze 25 kusů. K mání budou nejen se šestistupňovou automatickou převodovkou, ale na přání i s klasickým robotizovaným manuálem, který tenkrát byl prý tak špatný, že automobilka nakonec umožňovala přestavbu na klasický manuál. Callum

Tohoto unikátu vznikne pouze 25 kusů. K mání budou nejen se šestistupňovou automatickou převodovkou, ale na přání i s klasickým robotizovaným manuálem, který tenkrát byl prý tak špatný, že automobilka nakonec umožňovala přestavbu na klasický manuál. | Callum

Cena vozu nebyla zveřejněna. Řada 25 získá dárcovské vozy od samotné automobilky, nebo  rovnou od majitelů . Existují zatím pouze dva prototypy - první na testování podvozku a druhý pro řádění designérů. Každý zákazník si samozřejmě bude moct svůj vůz individualizovat. Callum

Cena vozu nebyla zveřejněna. Řada 25 získá dárcovské vozy od samotné automobilky, nebo rovnou od majitelů. Existují zatím pouze dva prototypy - první na testování podvozku a druhý pro řádění designérů. Každý zákazník si samozřejmě bude moct svůj vůz individualizovat. | Callum

Aston Martin Vanquish 25 Callum

Aston Martin Vanquish 25 | Callum

Aston Martin Vanquish 25 Callum

Aston Martin Vanquish 25 | Callum

Aston Martin Vanquish 25 Callum

Aston Martin Vanquish 25 | Callum

Aston Martin Vanquish 25 Callum

Aston Martin Vanquish 25 | Callum

Aston Martin Vanquish 25 Callum

Aston Martin Vanquish 25 | Callum

Aston Martin Vanquish 25 Callum

Aston Martin Vanquish 25 | Callum

Aston Martin Vanquish 25 Callum

Aston Martin Vanquish 25 | Callum

Aston Martin Vanquish 25 Callum

Aston Martin Vanquish 25 | Callum

Aston Martin Vanquish 25 Callum

Aston Martin Vanquish 25 | Callum

Aston Martin Vanquish 25 Callum

Aston Martin Vanquish 25 | Callum

Aston Martin Vanquish 25 Callum

Aston Martin Vanquish 25 | Callum

Aston Martin Vanquish 25 Callum

Aston Martin Vanquish 25 | Callum

Proč se Ian Callum zajímá o svůj starý výtvor? „Na tom autě jsou některé věci, které jsem chtěl vždy dát do pořádku. Teď mám šanci“ Na fotografiích tak nevidíte jen ozdobený Vanquish, ale zcela odstrojený a znovu postavený vůz, většinou z nových komponentů. Callum
Najdete tu LED přední a zadní světlomety, zakázkové pneumatiky Michelin, spoustu karbonu, karbon-keramické brzdy, které zakrývají nová 20palcová kola, nebo upravený interiér s moderním infotainmentem, podporujícím dokonce Apple Carplay. Motor V12 pak prošel úpravou softwaru a společně s novým výfukovým potrubím produkuje 600 koní, místo původních 460. Callum
Tohoto unikátu vznikne pouze 25 kusů. K mání budou nejen se šestistupňovou automatickou převodovkou, ale na přání i s klasickým robotizovaným manuálem, který tenkrát byl prý tak špatný, že automobilka nakonec umožňovala přestavbu na klasický manuál. Callum
Cena vozu nebyla zveřejněna. Řada 25 získá dárcovské vozy od samotné automobilky, nebo  rovnou od majitelů . Existují zatím pouze dva prototypy - první na testování podvozku a druhý pro řádění designérů. Každý zákazník si samozřejmě bude moct svůj vůz individualizovat. Callum
17
Fotogalerie

Ian Callum napravuje staré chyby. Jeho společnost vylepšuje původní Vanquish

Aston Martin Vanquish první generace se vyráběl do roku 2007. Jeho designér má ale až teď možnost své dílo vylepšit.

Designér automobilů Aston Martin a Jaguar, Ian Callum, odešel letos po dvaceti letech ze své pozice. Místo odchodu do důchodu ale založil vlastní společnost jednoduše nazvanou Callum, ze které nyní vzešla první kreace. Na první pohled si vedle toho, že jde o dvanáct let staré auto, ničeho zvláštního nejspíš nevšimnete.

Proč se Ian Callum zajímá o svůj starý výtvor? „Na tom autě jsou některé věci, které jsem chtěl vždy dát do pořádku. Teď mám šanci“ Na fotografiích tak nevidíte jen ozdobený Vanquish, ale zcela odstrojený a znovu postavený vůz, většinou z nových komponentů.

Najdete tu LED přední a zadní světlomety, zakázkové pneumatiky Michelin, spoustu karbonu, karbon-keramické brzdy, které zakrývají nová 20palcová kola, nebo upravený interiér s moderním infotainmentem, podporujícím dokonce Apple Carplay. Motor V12 pak prošel úpravou softwaru a s novým výfukovým potrubím nyní produkuje 600 koní, místo původních 460.

Tohoto unikátu vznikne pouze 25 kusů. K mání budou nejen se šestistupňovou automatickou převodovkou, ale na přání i s klasickým robotizovaným manuálem, který tenkrát byl prý tak špatný, že automobilka nakonec umožňovala přestavbu na klasický manuál.

Cena vozu nebyla zveřejněna. Řada 25 získá dárcovské vozy od samotné automobilky, nebo rovnou od majitelů. Existují zatím pouze dva prototypy - první na testování podvozku a druhý (na fotografiích) pro řádění designérů. Každý zákazník si samozřejmě bude moct svůj vůz individualizovat.

Aston Martin

Aston Martin je britský výrobce luxusních sportovních automobilů. Je pojmenován dle zakladatele Lionela Martina a závodu Aston Hill.

Od roku 1994 byl majitelem automobilky Ford. V roce 2007 značka přešla pod britské konsorcium Prodrive.

Aston Martin VantageAston Martin DB11 Aston Martin Vanquish

Doporučujeme

Články odjinud