Ferrari 812 GTS N-Largo dostalo karbonový bodykit, který rozšiřuje karoserii na 211 centimetrů. Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo dostalo karbonový bodykit, který rozšiřuje karoserii na 211 centimetrů. | Zdroj: Novitec

Na příď a záď se nastěhovaly nové přítlačné prvky, které byly odladěny v aerodynamickém tunelu. Zdroj: Novitec

Na příď a záď se nastěhovaly nové přítlačné prvky, které byly odladěny v aerodynamickém tunelu. | Zdroj: Novitec

V sériové podobě má Ferrari 812 GTS výkon 588 kW, díky novému výfuku má verze od Novitec 618 kW. Zdroj: Novitec

V sériové podobě má Ferrari 812 GTS výkon 588 kW, díky novému výfuku má verze od Novitec 618 kW. | Zdroj: Novitec

Zrychlená na 100 km/h zabere jen 2,8 sekundy, maximální rychlost stoupla na 345 km/h. Zdroj: Novitec

Zrychlená na 100 km/h zabere jen 2,8 sekundy, maximální rychlost stoupla na 345 km/h. | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec

Ferrari 812 GTS N-Largo | Zdroj: Novitec

Na příď a záď se nastěhovaly nové přítlačné prvky, které byly odladěny v aerodynamickém tunelu. Zdroj: Novitec
V sériové podobě má Ferrari 812 GTS výkon 588 kW, díky novému výfuku má verze od Novitec 618 kW. Zdroj: Novitec
Zrychlená na 100 km/h zabere jen 2,8 sekundy, maximální rychlost stoupla na 345 km/h. Zdroj: Novitec
Ferrari 812 GTS N-Largo Zdroj: Novitec
21
Fotogalerie

Novitec poladil Ferrari 812 GTS. Rozšířený speciál trhá asfalt silou 840 koní

Nové karosářské díly z karbonu, pár koní navíc, upravený podvozek - máme tu další opepřené kabrio z dílen německých tunerů.

Od dob svých prvních a poněkud vulgárních kreací se němečtí Novitec posunuli k celkem vkusným úpravám drahých sporťáků, luxusních vozů a dokonce i elektrických Tesel. Jejich poslední výtvor spadá pod řadu N-Largo, jejímž hlavním tématem je rozšíření díky novým dílům. Ty jsou vyrobeny z karbonu a vznikly ve spolupráci s designérem Vittoriem Strosekem.

Výrazné blatníky rozšiřují přední část vozu o 70 milimetrů a zadní dokonce o 140 milimetrů, celková šířka upraveného Ferrari je tak 211 centimetrů. Blatníky umožnily montáž širších kovaných ráfků Vossen, vpředu najdeme jednadvacetipalcové, vzadu o palec větší s pneu 335/25.

Karosářské díly byly laděny v aerodynamickém tunelu, měly by tedy přispět k lepšímu chování ve vysokých rychlostech. Těch upravená 812 GTS dosahuje už v sériové podobě, díky novému výfuku ladiči ale dostali z jejího dvanáctiválce o objemu 6,5 litru špetku výkonu navíc.

Výfuky mohou mít různé konfigurace, například s izolací ze zlaté folie, s klapkami i bez a také mohou být z Inconelu. Výsledkem je 618 kW (840 k) a 751 Nm točivého momentu. Zrychlení na 100 km/h zabere jen 2,8 sekundy a maximem je 345 km/h. Cena je závislá na specifikaci a bude prozrazena pouze vážným zájemcům o jeden z osmnácti plánovaných kousků.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud