Nové karosářské díly z karbonu, pár koní navíc, upravený podvozek - máme tu další opepřené kabrio z dílen německých tunerů.
Od dob svých prvních a poněkud vulgárních kreací se němečtí Novitec posunuli k celkem vkusným úpravám drahých sporťáků, luxusních vozů a dokonce i elektrických Tesel. Jejich poslední výtvor spadá pod řadu N-Largo, jejímž hlavním tématem je rozšíření díky novým dílům. Ty jsou vyrobeny z karbonu a vznikly ve spolupráci s designérem Vittoriem Strosekem.
Výrazné blatníky rozšiřují přední část vozu o 70 milimetrů a zadní dokonce o 140 milimetrů, celková šířka upraveného Ferrari je tak 211 centimetrů. Blatníky umožnily montáž širších kovaných ráfků Vossen, vpředu najdeme jednadvacetipalcové, vzadu o palec větší s pneu 335/25.
Karosářské díly byly laděny v aerodynamickém tunelu, měly by tedy přispět k lepšímu chování ve vysokých rychlostech. Těch upravená 812 GTS dosahuje už v sériové podobě, díky novému výfuku ladiči ale dostali z jejího dvanáctiválce o objemu 6,5 litru špetku výkonu navíc.
Výfuky mohou mít různé konfigurace, například s izolací ze zlaté folie, s klapkami i bez a také mohou být z Inconelu. Výsledkem je 618 kW (840 k) a 751 Nm točivého momentu. Zrychlení na 100 km/h zabere jen 2,8 sekundy a maximem je 345 km/h. Cena je závislá na specifikaci a bude prozrazena pouze vážným zájemcům o jeden z osmnácti plánovaných kousků.