Nové Suzuki Baleno je pětidveřový hatchback.

Nové Suzuki Baleno je pětidveřový hatchback.

Dříve automobilka pod tímto názvem nabízela 3dv. hatchback a kompaktní sedan.

Dříve automobilka pod tímto názvem nabízela 3dv. hatchback a kompaktní sedan.

Nové Suzuki Baleno patří mezi malé vozy, na délku měří 3999 mm.

Nové Suzuki Baleno patří mezi malé vozy, na délku měří 3999 mm.

Suzuki slibuje dostatek místa pro pět cestujících a 355 litrů prostoru pro zavazadla.

Suzuki slibuje dostatek místa pro pět cestujících a 355 litrů prostoru pro zavazadla.

Spolu s novým modelem představuje Suzuki také nový motor 1.0 Boosterjet.

Spolu s novým modelem představuje Suzuki také nový motor 1.0 Boosterjet.

Jedná se o přeplňovaný tříválec o objemu 1,0 l.

Jedná se o přeplňovaný tříválec o objemu 1,0 l.

Boosterjet má výkon 82 kW v 5500 ot./min. a točivý moment 170 Nm v 2000-3500 ot./min.

Boosterjet má výkon 82 kW v 5500 ot./min. a točivý moment 170 Nm v 2000-3500 ot./min.

Druhou motorizací je čtyřválcový 1.2 Dualjet, který nabízí 66 kW v 6000 ot./min. a 120 Nm v 4400 ot./min.

Druhou motorizací je čtyřválcový 1.2 Dualjet, který nabízí 66 kW v 6000 ot./min. a 120 Nm v 4400 ot./min.

Zatímco Boosterjet pořídíte výhradně s manuálem, atmosférický motor lze kombinovat také s převodovkou CVT.

Zatímco Boosterjet pořídíte výhradně s manuálem, atmosférický motor lze kombinovat také s převodovkou CVT.

Wildtrak je stylovým vrcholem řady Ranger.

Wildtrak je stylovým vrcholem řady Ranger.

Ford vystavuje ve Frankfurtu faceliftovaný model v novém oranžovém odstínu Pride.

Ford vystavuje ve Frankfurtu faceliftovaný model v novém oranžovém odstínu Pride.

I po modernizaci zůstává Ranger především odolným pracantem. Má žebřinový rám a v některých verzích i pohon všech kol s redukční převodovkou.

I po modernizaci zůstává Ranger především odolným pracantem. Má žebřinový rám a v některých verzích i pohon všech kol s redukční převodovkou.

Ranger může tahat přívěsy o hmotnosti až 3,5 tuny.

Ranger může tahat přívěsy o hmotnosti až 3,5 tuny.

Největších změn doznala v rámci faceliftu přední část auta.

Největších změn doznala v rámci faceliftu přední část auta.

Diesel 2.2 TDCi v obou nabízených variantách má teď vyšší výkon a menší spotřebu paliva.

Diesel 2.2 TDCi v obou nabízených variantách má teď vyšší výkon a menší spotřebu paliva.

Cactus M je vzpomínkou na Citroen Méhari.

Cactus M je vzpomínkou na Citroen Méhari.

Má otevřenou dvoudveřovou karoserii, která na Méhari odkazuje zejména profilem pontonu.

Má otevřenou dvoudveřovou karoserii, která na Méhari odkazuje zejména profilem pontonu.

Místo střechy má koncept dvojici surfových prken.

Místo střechy má koncept dvojici surfových prken.

Prkna jsou ke střeše připevněna popruhy, které vypadají jako barevné šátky.

Prkna jsou ke střeše připevněna popruhy, které vypadají jako barevné šátky.

Záď je opticky velmi masivní.

Záď je opticky velmi masivní.

Povrchová úprava střešních oblouků připomíná lakovanou dýhu.

Povrchová úprava střešních oblouků připomíná lakovanou dýhu.

O technice konceptu není v tuto chvíli nic známo.

O technice konceptu není v tuto chvíli nic známo.

Nepředpokládáme ale, že by se Citroen chystal uvést takový model do sériové výroby.

Nepředpokládáme ale, že by se Citroen chystal uvést takový model do sériové výroby.

Citroen C4 Cactus M

Citroen C4 Cactus M

GTI Clubsport je ostřejším a sportovnějším sourozencem Golfu GTI.

GTI Clubsport je ostřejším a sportovnějším sourozencem Golfu GTI.

Pod kapotou má posílený motor, který krátkodobě dává výkon až 290 koní.

Pod kapotou má posílený motor, který krátkodobě dává výkon až 290 koní.

Exteriér láká na kontrast bílých ploch s černě lakovanými detaily.

Exteriér láká na kontrast bílých ploch s černě lakovanými detaily.

Volant je po „závodnicku“ potažený Alcantarou, má vyznačenou neutrální polohu a nepravidelný tvar věnce s plošší spodní částí.

Volant je po „závodnicku“ potažený Alcantarou, má vyznačenou neutrální polohu a nepravidelný tvar věnce s plošší spodní částí.

Sedadla mají výrazné anatomické tvarování, ale vypadají docela pohodlně.

Sedadla mají výrazné anatomické tvarování, ale vypadají docela pohodlně.

Velký zadní spoiler prý opravdu zlepšuje jízdní vlastnosti ve vysokých rychlostech.

Velký zadní spoiler prý opravdu zlepšuje jízdní vlastnosti ve vysokých rychlostech.

Sériově jezdí GTI Clubsport na 18" kolech, za příplatek dostanete devatenáctky.

Sériově jezdí GTI Clubsport na 18" kolech, za příplatek dostanete devatenáctky.

Clubsport má třídveřovou karoserii.

Clubsport má třídveřovou karoserii.

Zatím nevíme, jestli se tento model bude prodávat i na českém trhu.

Zatím nevíme, jestli se tento model bude prodávat i na českém trhu.

Ferrari 488 Spider je nástupcem modelu 458 Spider, technicky vychází z kupé 488 GTB.

Ferrari 488 Spider je nástupcem modelu 458 Spider, technicky vychází z kupé 488 GTB.

Místo atmosféricky plněného osmiválce má před zadní nápravou uložen motor V8 přeplňovaný dvojicí turbodmychadel.

Místo atmosféricky plněného osmiválce má před zadní nápravou uložen motor V8 přeplňovaný dvojicí turbodmychadel.

Pohonná jednotka dává z objemu 3,9 l výkon 493 kW (670 k) a točivý moment 760 Nm.

Pohonná jednotka dává z objemu 3,9 l výkon 493 kW (670 k) a točivý moment 760 Nm.

O přenos hnací síly se stará sedmistupňová dvouspojková převodovka, elektronicky řízený samosvorný diferenciál a pneumatiky 305/30 ZR20.

O přenos hnací síly se stará sedmistupňová dvouspojková převodovka, elektronicky řízený samosvorný diferenciál a pneumatiky 305/30 ZR20.

F-Pace je první SUV v historii značky Jaguar.

F-Pace je první SUV v historii značky Jaguar.

Konstrukce vozu využívá ve velké míře hliníku, který tvoří 80 procent karoserie.

Konstrukce vozu využívá ve velké míře hliníku, který tvoří 80 procent karoserie.

Základním motorem je čtyřválcový diesel Ingenium s výkonem 132 kW (180 k) a točivým momentem 430 Nm.

Základním motorem je čtyřválcový diesel Ingenium s výkonem 132 kW (180 k) a točivým momentem 430 Nm.

V nabídce bude i naftový šestiválec s parametry 221 kW (300 k) a 700 Nm. F-Pace s ním pokoří 100 km/h za 6,2 s.

V nabídce bude i naftový šestiválec s parametry 221 kW (300 k) a 700 Nm. F-Pace s ním pokoří 100 km/h za 6,2 s.

Vůbec nejsilnější motorizací však bude benzínový třílitr. Klíčové parametry: 280 kW, 450 Nm, 5,5 s, 250 km/h.

Vůbec nejsilnější motorizací však bude benzínový třílitr. Klíčové parametry: 280 kW, 450 Nm, 5,5 s, 250 km/h.

Jaguar F-Pace je dlouhý 4731 mm, vysoký 1667 mm a velmi široký. Na šířku totiž měří 1936 mm bez zrcátek.

Jaguar F-Pace je dlouhý 4731 mm, vysoký 1667 mm a velmi široký. Na šířku totiž měří 1936 mm bez zrcátek.

Ve výbavě najdeme všechno možné od nového systému InControl Touch Pro s displejem o velikosti 10,2 palců, přes head-up displej až po systém Jaguar Activity Key.

Ve výbavě najdeme všechno možné od nového systému InControl Touch Pro s displejem o velikosti 10,2 palců, přes head-up displej až po systém Jaguar Activity Key.

Základní motorizace bude standardně dodávána se zadním pohonem, ostatní dostanou čtyřkolku.

Základní motorizace bude standardně dodávána se zadním pohonem, ostatní dostanou čtyřkolku.

Q30 je prvním kompaktním hatchbackem v historii značky Infiniti.

Q30 je prvním kompaktním hatchbackem v historii značky Infiniti.

O zákazníky se bude přetahovat zejména s Audi A3, BMW 1 a Mercedesem třídy A.

O zákazníky se bude přetahovat zejména s Audi A3, BMW 1 a Mercedesem třídy A.

Designově novinka navazuje na styl dosavadních modelů Infiniti.

Designově novinka navazuje na styl dosavadních modelů Infiniti.

Základní motorizací bude benzínový motor 1,6 l, nabízený ve variantách 90 a 115 kW.

Základní motorizací bude benzínový motor 1,6 l, nabízený ve variantách 90 a 115 kW.

Infiniti však myslí i na Evropany, jimž nabídne diesely 1,5 a 2,2 l, naladěné na 80, respektive 125 kW.

Infiniti však myslí i na Evropany, jimž nabídne diesely 1,5 a 2,2 l, naladěné na 80, respektive 125 kW.

Vrcholnou motorizaci představuje benzínový dvoulitr o výkonu 155 kW, určený pro varianty Premium a Sport.

Vrcholnou motorizaci představuje benzínový dvoulitr o výkonu 155 kW, určený pro varianty Premium a Sport.

Podvozek je tvořen vzpěrami MacPherson vpředu a víceprvkovým zavěšením vzadu.

Podvozek je tvořen vzpěrami MacPherson vpředu a víceprvkovým zavěšením vzadu.

Automobilka tvrdí, že při vývoji kladla velký důraz na harmonické jízdní vlastnosti.

Automobilka tvrdí, že při vývoji kladla velký důraz na harmonické jízdní vlastnosti.

K výjimečnému pohodlí cestujících má přispět také tvarování sedadel nebo pečlivé odhlučnění interiéru.

K výjimečnému pohodlí cestujících má přispět také tvarování sedadel nebo pečlivé odhlučnění interiéru.

300
Fotogalerie

Autosalon Frankfurt 2015: Den první + velká fotogalerie

Je libo nová generace Opelu Astra, aerodynamický koncept Mercedesu nebo elektrické Porsche?

Kapitoly článku:


První den autosalonu ve Frankfurtu se pomalu chýlí ke konci, tak si pojďme shrnout ty nejdůležitější novinky. Něco si samozřejmě necháme i na zítra, těšit se můžete na podrobnější informace třeba o Audi e-tron quattro, BMW řady 7 či Toyotě Prius. Teď si ale pojďte prohlédnout velkou bilanční fotogalerii z prvního dne.

renault (7).JPGopel astra (3).JPGtiguan (3).JPG
K nejvýznamnějším (z hlediska tržního potenciálu) premiérám letošního IAA patří Renault Mégane, Opel Astra nebo Volkswagen Tiguan

Kliknutím na následující odkazy se dostanete přímo na autosalonové články o jednotlivých modelech:

Alfa Romeo Giulia
Bugatti Vision Gran Turismo
Citroen C4 Cactus M
Dacia Duster
Ferrari 488 Spider
Ford Ranger
Honda Project 2&4 a Civic Active Sport
Infiniti Q30
Jaguar F-Pace
Kia Sportage a Kia Optima
Kia Optima GT
Lexus RX
Mazda Koeru
Mercedes-Benz IAA, S Cabrio a C Coupé
Opel Astra
Renault Mégane a Renault Talisman
Suzuki Baleno
Škoda Superb Sportline a další
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Tiguan

Doporučujeme

Články odjinud