Hyundai i30 si na začátku letošního roku  prošel faceliftem , který mu nadělil upravený styling, lehce upravený interiér a nové hybridní motory. V polovině května  jsme vás informovali  o blížícím se náběhu novinky do výroby v Nošovicích, ke kterému došlo v pondělí 25. května po šestitýdenní odstávce z důvodu pandemie koronaviru.

Hyundai i30 si na začátku letošního roku prošel faceliftem, který mu nadělil upravený styling, lehce upravený interiér a nové hybridní motory. V polovině května jsme vás informovali o blížícím se náběhu novinky do výroby v Nošovicích, ke kterému došlo v pondělí 25. května po šestitýdenní odstávce z důvodu pandemie koronaviru.

Nošovice nyní informují, že měsíc od zahájení výroby prvních kusů faceliftu Hyundaie i30, sjíždí z výrobních linek už kompletní modelová řada včetně sportovně střižených verzí N Line (hatchback N Line naběhl do výroby 15.6.). Jako poslední se do výroby dostala verze Fastback N Line, která poprvé sjela z výrobní linky 22. června a první kus putuje do Německa.

Nošovice nyní informují, že měsíc od zahájení výroby prvních kusů faceliftu Hyundaie i30, sjíždí z výrobních linek už kompletní modelová řada včetně sportovně střižených verzí N Line (hatchback N Line naběhl do výroby 15.6.). Jako poslední se do výroby dostala verze Fastback N Line, která poprvé sjela z výrobní linky 22. června a první kus putuje do Německa.

Hyundai i30 po modernizaci v Česku nejlevněji pořídíte za 319.990 Kč díky slevě 40.000 Kč. Jde o linii Start s motorem 1.5 CVVT o výkonu 81 kW, který je párován s manuální šestistupňovou převodovkou. Ilustrační fotky: Hyundai

Hyundai i30 po modernizaci v Česku nejlevněji pořídíte za 319.990 Kč díky slevě 40.000 Kč. Jde o linii Start s motorem 1.5 CVVT o výkonu 81 kW, který je párován s manuální šestistupňovou převodovkou. | Ilustrační fotky: Hyundai

Třeba šest airbagů, asistent pro vedení v jízdních pruzích, sledování pozornosti řidiče, systém pro nouzové brzdění s detekcí chodců, elektricky ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka (s vyhříváním), centrální zamykání, manuální klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti či rádio s DAB a ovládáním na volantu. Ilustrační fotky: Hyundai

Třeba šest airbagů, asistent pro vedení v jízdních pruzích, sledování pozornosti řidiče, systém pro nouzové brzdění s detekcí chodců, elektricky ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka (s vyhříváním), centrální zamykání, manuální klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti či rádio s DAB a ovládáním na volantu. | Ilustrační fotky: Hyundai

Vizuálně vás může odradit leda fakt, že vůz jezdí na 15palcových ocelových kolech a nemá lakovaná vnější zpětná zrcátka a kliky dveří. A podle informací v oficiálním ceníku si za „liťáky“ a lakování zmírněných dílů v barvě karoserie nemůžete ani připlatit. Ilustrační fotky: Hyundai

Vizuálně vás může odradit leda fakt, že vůz jezdí na 15palcových ocelových kolech a nemá lakovaná vnější zpětná zrcátka a kliky dveří. A podle informací v oficiálním ceníku si za „liťáky“ a lakování zmírněných dílů v barvě karoserie nemůžete ani připlatit. | Ilustrační fotky: Hyundai

U výbavy Start si ostatně můžete připlatit pouze za metalízu (16.900 Kč) a paket Plus (10.000 Kč), který zahrnuje přední mlhovky, bluetooth handsfree, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dojezdovou rezervu a hever. Ilustrační fotky: Hyundai

U výbavy Start si ostatně můžete připlatit pouze za metalízu (16.900 Kč) a paket Plus (10.000 Kč), který zahrnuje přední mlhovky, bluetooth handsfree, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dojezdovou rezervu a hever. | Ilustrační fotky: Hyundai

Základní Hyundai i30 Start tak může podle ceníku stát nanejvýš 346.890 Kč, což je za vůz s pěkným lakem a více než dostatečnou výbavou pořád super. Ilustrační fotky: Hyundai

Základní Hyundai i30 Start tak může podle ceníku stát nanejvýš 346.890 Kč, což je za vůz s pěkným lakem a více než dostatečnou výbavou pořád super. | Ilustrační fotky: Hyundai

Tváří se jako holátko, ale ve skutečnosti má výbavy víc než dost. Ilustrační fotky: Hyundai

Tváří se jako holátko, ale ve skutečnosti má výbavy víc než dost. | Ilustrační fotky: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

Naživo si budeme moci prohlédnout modernizaci Hyundaie i30 už zanedlouho na  autosalonu v Ženevě . Cenovky a datum uvedení na trh Česka zatím nevíme.

Naživo si budeme moci prohlédnout modernizaci Hyundaie i30 už zanedlouho na autosalonu v Ženevě. Cenovky a datum uvedení na trh Česka zatím nevíme.

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

Výraznější úpravou prošla i sportovnější výbava N Line, kterou Hyundai prezentuje na fotkách, s novými nárazníky nebo novými designy 17- a 18palcových kol.

Výraznější úpravou prošla i sportovnější výbava N Line, kterou Hyundai prezentuje na fotkách, s novými nárazníky nebo novými designy 17- a 18palcových kol.

Verze N Line dostávají rovněž upravený podvozek a řízení. Plnohodnotně ostrou i30 N zatím Hyundai v modernizované podobě neukazuje.

Verze N Line dostávají rovněž upravený podvozek a řízení. Plnohodnotně ostrou i30 N zatím Hyundai v modernizované podobě neukazuje.

Mezi novinkami v interiéru najdete 7palcový displej v kapličce přístrojů, větší 10,25palcový displej infotainmentu, standardně čekejte konektivitu rozhraní Android Auto a Apple CarPlay...

Mezi novinkami v interiéru najdete 7palcový displej v kapličce přístrojů, větší 10,25palcový displej infotainmentu, standardně čekejte konektivitu rozhraní Android Auto a Apple CarPlay...

...přičemž v létě se máme dočkat i možností bezdrátového propojení. Nakonec nechybí ani možnost bezdrátového nabíjení telefonu.

...přičemž v létě se máme dočkat i možností bezdrátového propojení. Nakonec nechybí ani možnost bezdrátového nabíjení telefonu.

Do výbavy přichází i nové systémy jako asistent pro jízdu v koloně, sledování překážek vzadu s autonomním brzděním...

Do výbavy přichází i nové systémy jako asistent pro jízdu v koloně, sledování překážek vzadu s autonomním brzděním...

Po stránce motorizací nyní Hyundai pro i30 nabízí litrový tříválec T-GDI o výkonu 88 kW (120 koní) s možností sedmistupňového automatu.

Po stránce motorizací nyní Hyundai pro i30 nabízí litrový tříválec T-GDI o výkonu 88 kW (120 koní) s možností sedmistupňového automatu.

Stejně tak je ale motor nově k dostání jako mild-hybrid s 48V systémem a novou manuální šestistupňovou převodovkou, která se umí po puštění pedálu plynu automaticky odpojit od motoru.

Stejně tak je ale motor nově k dostání jako mild-hybrid s 48V systémem a novou manuální šestistupňovou převodovkou, která se umí po puštění pedálu plynu automaticky odpojit od motoru.

Zajišťuje tak možnost plachtění a snížení spotřeby, kdy motor pracuje na volnoběh nebo se dočasně úplně vypne. S mild-hybridem je nicméně k dostání i sedmistupňový automat.

Zajišťuje tak možnost plachtění a snížení spotřeby, kdy motor pracuje na volnoběh nebo se dočasně úplně vypne. S mild-hybridem je nicméně k dostání i sedmistupňový automat.

Do nabídky se dostává i nově vyvinutý 1,5litrový benzinový čtyřválec o výkonu 81 kW (110 koní) s manuálním šestikvaltem...

Do nabídky se dostává i nově vyvinutý 1,5litrový benzinový čtyřválec o výkonu 81 kW (110 koní) s manuálním šestikvaltem...

...zatímco vrcholná patnácstistovka o výkonu 118 kW (160 koní) je standardně mild-hybridem a rovněž má na výběr ze zmíněné chytré šestistupňové manuální převodovky nebo sedmistupňového automatu.

...zatímco vrcholná patnácstistovka o výkonu 118 kW (160 koní) je standardně mild-hybridem a rovněž má na výběr ze zmíněné chytré šestistupňové manuální převodovky nebo sedmistupňového automatu.

...nebo asistent LVDA (Leading Vehicle Departure Alert), který upozorňuje řidiče, že se vozidlo vpředu rozjelo, například při čekání na semaforech.

...nebo asistent LVDA (Leading Vehicle Departure Alert), který upozorňuje řidiče, že se vozidlo vpředu rozjelo, například při čekání na semaforech.

Výhradně mild-hybridem je nově i 1,6litrový diesel o výkonu 100 kW (136 koní) se stejným výběrem převodovek.

Výhradně mild-hybridem je nově i 1,6litrový diesel o výkonu 100 kW (136 koní) se stejným výběrem převodovek.

Už dřívější upoutávky navnadily na decentně upravený styling Hyundaie i30. Teď se však modernizace celé rodiny modelů ukazuje světu naplno.

Už dřívější upoutávky navnadily na decentně upravený styling Hyundaie i30. Teď se však modernizace celé rodiny modelů ukazuje světu naplno.

Nošovice nyní informují, že měsíc od zahájení výroby prvních kusů faceliftu Hyundaie i30, sjíždí z výrobních linek už kompletní modelová řada včetně sportovně střižených verzí N Line (hatchback N Line naběhl do výroby 15.6.). Jako poslední se do výroby dostala verze Fastback N Line, která poprvé sjela z výrobní linky 22. června a první kus putuje do Německa.
Hyundai i30 po modernizaci v Česku nejlevněji pořídíte za 319.990 Kč díky slevě 40.000 Kč. Jde o linii Start s motorem 1.5 CVVT o výkonu 81 kW, který je párován s manuální šestistupňovou převodovkou. Ilustrační fotky: Hyundai
Třeba šest airbagů, asistent pro vedení v jízdních pruzích, sledování pozornosti řidiče, systém pro nouzové brzdění s detekcí chodců, elektricky ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka (s vyhříváním), centrální zamykání, manuální klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti či rádio s DAB a ovládáním na volantu. Ilustrační fotky: Hyundai
Vizuálně vás může odradit leda fakt, že vůz jezdí na 15palcových ocelových kolech a nemá lakovaná vnější zpětná zrcátka a kliky dveří. A podle informací v oficiálním ceníku si za „liťáky“ a lakování zmírněných dílů v barvě karoserie nemůžete ani připlatit. Ilustrační fotky: Hyundai
28
Fotogalerie

Modernizovaný Hyundai i30 míří do výroby. Pro Nošovice jde o velkou událost

Šest týdnů po nucené odstávce z důvodu pandemie koronaviru se v nošovickém závodě rozjede výroba modernizovaného modelu i30.

České zastoupení Hyundaie informuje, že kompaktní hatchback i30 po faceliftu začne od pondělí 25. května sjíždět z výrobních linek nošovického závodu. Model se v této továrně vyrábí od roku 2008 a v současnosti zde vznikají všechny karosářské verze - hatchback, fastback i kombi. Vedle toho se u nás vyrábí i ostrá verze N. Je to také první vůz, který se zde v listopadu roku 2008 po otevření vyrobil.

Výroba modernizovaného hatchbacku se rozjede šest týdnů po odstávce způsobené pandemií koronaviru. Novinka, představená během zrušeného ženevského autosalonu, prokoukla především novou přední maskou a výraznějším světelným podpisem. Vedle kosmetických změn má ale i nové motory.

Hyundai i30 HB po faceliftu: Technická data a české ceny zážehových motorů
Motor 1.5 CVVT 1.0 T-GDI 1.0 T-GDI 48V 1.5 T-GDI 48V
Převodovka 6M 6M(7A) 6M(7A) 6M(7A)
Zdvihový objem [cm3] 1498 998 998 1482
Válce/ventily 4/4 3/4 3/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 81/6000 88/6000 88/6000 118/5500
Točivý moment [N.m/min] 144/3500 172/1500 172/1500 253/1500
Maximální rychlost [km/h] 187 196 196 210
Zrychlení 0-100 km/h [s] 12,3 11,2 11,2 8,4(8,6)
Pohotovostní hmotnost [kg] 1176 1204(1234) 1216(1246) 1250(1282)
Komb. spotřeba [l/100 km] neuvedena neuvedena neuvedena neuvedena
Cena Start [Kč] 319.990 - - -
Cena Start Plus [Kč] 329.990 349.990 - -
Cena Comfort [Kč] 369.990 389.990 409.990 439.990
Cena Smart [Kč] 399.990 419.990 439.990 469.990
Cena Style [Kč] - - - 519.990
Údaje v závorkách platí pro automatickou převodovku za 50.000 Kč, ceny platí od 1.4. 2020

Motor 1.4 CVVT se odporoučel a místo něj nastoupila patnáctistovka. Jednu deci objemu navíc dostal i přeplňovaný motor 1.4 T-GDI, který nově disponuje mild-hybridní technologií, stejně jako vznětová verze 1.6 CRDi. Hybridní technologii jde za dvacet tisíc korun připlatit i do menšího přeplňovaného motoru 1.0 T-GDI.

Nový Hyundai i30 s krátkou karoserií startuje na částce 319.900 Kč ve vstupní výbavě Start s motorem 1.5 CVVT o výkonu 81 kW a šestistupňovou manuální převodovkou. Turbodiesel začíná na částce o 70 tisíc vyšší v lepší výbavě Start Plus. Později bude pro novou i30 k dispozici i sportovně střižená výbava N Line, která bude vůbec poprvé dostupná i pro karosářskou variantu kombi.

Hyundai i30 HB po faceliftu: Technická data a české ceny vznětových motorů
Motor 1.6 CRDi 1.6 CRDi 48V
Převodovka 6M(7A) 6M(7A)
Zdvihový objem [cm3] 1598 1598
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/4000 100/4000
Točivý moment [N.m/min] 280(300)/1500 280(320)/1500(2000)
Maximální rychlost [km/h] 192 200
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,9 10,2(9,9)
Pohotovostní hmotnost [kg] 1313(1343) 1313(1343)
Komb. spotřeba [l/100 km] neuvedena neuvedena
Cena Start [Kč] - -
Cena Start Plus [Kč] 389.990 -
Cena Comfort [Kč] 429.990 -
Cena Smart [Kč] 459.990 479.990
Cena Style [Kč] 509.990 529.990
Údaje v závorkách platí pro automatickou převodovku za 50.000 Kč, ceny platí od 1.4. 2020

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud