Zapomeňte na praktičnost standardního Volkswagenu Polo GTI a jeho slušných 200 koníků (147 kW) z přeplňovaného dvoulitru. | VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

Zapomeňte na praktičnost standardního Volkswagenu Polo GTI a jeho slušných 200 koníků (147 kW) z přeplňovaného dvoulitru. | VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

Německý úpravce Siemoneit Racing se rozhodl hot hatch posunout na další úroveň a zájemcům nabídnout vskutku ještě žhavější a nekompromisní variantu, která má blízko okruhům. | VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

Německý úpravce Siemoneit Racing se rozhodl hot hatch posunout na další úroveň a zájemcům nabídnout vskutku ještě žhavější a nekompromisní variantu, která má blízko okruhům. | VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

Hlavním bodem je vyladění původního dvoulitru TSI na celkem 320 koní (235 kW) a 430 N.m točivého momentu. | VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

Hlavním bodem je vyladění původního dvoulitru TSI na celkem 320 koní (235 kW) a 430 N.m točivého momentu. | VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

Došlo totiž na instalaci většího turbodmychadla, nový intercooler, výfukový systém a vedení vzduchu, přeprogramování řídící jednotky... | VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

Došlo totiž na instalaci většího turbodmychadla, nový intercooler, výfukový systém a vedení vzduchu, přeprogramování řídící jednotky... | VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

...a samozřejmě si úpravci pohráli také s originální sedmistupňovou DSG převodovkou, která musí zvládnout dodatečnou sílu. | VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

...a samozřejmě si úpravci pohráli také s originální sedmistupňovou DSG převodovkou, která musí zvládnout dodatečnou sílu. | VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

Vyladění podvozku je v režii kompletního balíčku KW Clubsport, auto nyní stojí na lehkých 18palcových kolech ATS, které jsou obuty do pneumatik Michelin Pilot Super Sport. | VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

Vyladění podvozku je v režii kompletního balíčku KW Clubsport, auto nyní stojí na lehkých 18palcových kolech ATS, které jsou obuty do pneumatik Michelin Pilot Super Sport. | VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

A jestliže se chcete přiblížit dojmu závodů cestovních aut, můžete rovněž požádat o vyhození zadních sedaček a instalaci ochranné klece. Přední skořepiny Recaro se čtyřbodovými pásy jsou pak samozřejmostí. | VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

A jestliže se chcete přiblížit dojmu závodů cestovních aut, můžete rovněž požádat o vyhození zadních sedaček a instalaci ochranné klece. Přední skořepiny Recaro se čtyřbodovými pásy jsou pak samozřejmostí. | VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

S těmito úpravami se podařilo snížit čas akcelerace Pola GTI z nuly na 100 km/h o 1,5 vteřiny. Tuto disciplínu tak nyní zvládne za 5,2 vteřiny. Posunula se i maximální rychlost o 19 km/h na konečných 256 km/h. | VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

S těmito úpravami se podařilo snížit čas akcelerace Pola GTI z nuly na 100 km/h o 1,5 vteřiny. Tuto disciplínu tak nyní zvládne za 5,2 vteřiny. Posunula se i maximální rychlost o 19 km/h na konečných 256 km/h. | VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

Siemoneit Racing nabízí samostatně i pouhé vyladění motoru a převodovky, které v této nejvyšší úrovni vyjde na 8.998 euro (asi 230 tisíc korun). | VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

Siemoneit Racing nabízí samostatně i pouhé vyladění motoru a převodovky, které v této nejvyšší úrovni vyjde na 8.998 euro (asi 230 tisíc korun). | VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

Aby však vaše GTI vypadalo jako na fotkách v galerii, tedy se vším všudy, přihoďte navíc dalších 11.630 euro (asi 298 tisíc korun). Všechny úpravy jsou schváleny TÜV. | VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

Aby však vaše GTI vypadalo jako na fotkách v galerii, tedy se vším všudy, přihoďte navíc dalších 11.630 euro (asi 298 tisíc korun). Všechny úpravy jsou schváleny TÜV. | VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing

VW Polo GTI Siemoneit Racing | Zdroj: Siemoneit Racing

Německý úpravce Siemoneit Racing se rozhodl hot hatch posunout na další úroveň a zájemcům nabídnout vskutku ještě žhavější a nekompromisní variantu, která má blízko okruhům. | VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing
Hlavním bodem je vyladění původního dvoulitru TSI na celkem 320 koní (235 kW) a 430 N.m točivého momentu. | VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing
Došlo totiž na instalaci většího turbodmychadla, nový intercooler, výfukový systém a vedení vzduchu, přeprogramování řídící jednotky... | VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing
...a samozřejmě si úpravci pohráli také s originální sedmistupňovou DSG převodovkou, která musí zvládnout dodatečnou sílu. | VW Polo GTI Siemoneit Racing Zdroj: Siemoneit Racing
15
Fotogalerie

Němci stvořili silniční závoďák: VW Polo GTI teď má 320 koní a 430 N.m

Pokud by se vám sériové Polo GTI nezdálo příliš ostré, německý úpravce vám z hatchbacku vytvoří v podstatě závoďák na silnice.

Zapomeňte na praktičnost standardního Volkswagenu Polo GTI a jeho slušných 200 koníků (147 kW) z přeplňovaného dvoulitru. Německý úpravce Siemoneit Racing se rozhodl hot hatch posunout na další úroveň a zájemcům nabídnout vskutku ještě žhavější a nekompromisní variantu, která má blízko okruhům.

Hlavním bodem je vyladění původního dvoulitru TSI na celkem 320 koní (235 kW) a 430 N.m točivého momentu. Došlo totiž na instalaci většího turbodmychadla, nový intercooler, výfukový systém a vedení vzduchu, přeprogramování řídící jednotky a samozřejmě si úpravci pohráli také s originální sedmistupňovou DSG převodovkou, která musí zvládnout dodatečnou sílu.

Vyladění podvozku je v režii kompletního balíčku KW Clubsport, auto nyní stojí na lehkých 18palcových kolech ATS, které jsou obuty do pneumatik Michelin Pilot Super Sport. A jestliže se chcete přiblížit dojmu závodů cestovních aut, můžete rovněž požádat o vyhození zadních sedaček a instalaci ochranné klece. Přední skořepiny Recaro se čtyřbodovými pásy jsou pak samozřejmostí.

S těmito úpravami se podařilo snížit čas akcelerace Pola GTI z nuly na 100 km/h o 1,5 vteřiny. Tuto disciplínu tak nyní zvládne za 5,2 vteřiny. Posunula se i maximální rychlost o 19 km/h na konečných 256 km/h.

Siemoneit Racing nabízí samostatně i pouhé vyladění motoru a převodovky, které v této nejvyšší úrovni vyjde na 8.998 euro (asi 230 tisíc korun). Aby však vaše GTI vypadalo jako na fotkách v galerii, tedy se vším všudy, přihoďte navíc dalších 11.630 euro (asi 298 tisíc korun). Všechny úpravy jsou schváleny TÜV.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud