BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW

BMW řady 7 | BMW

BMW řady 7 BMW
BMW řady 7 BMW
BMW řady 7 BMW
BMW řady 7 BMW
25
Fotogalerie

Facelift BMW řady 7: Za obrovskými ledvinkami leží nový motor V8

Po úniku fotek již BMW oficiálně představuje modernizaci limuzíny řady 7. Obrovité ledvinky na přídi jsou hlavním bodem k diskuzi, zapracovalo se ovšem i na motorizacích a technice v interiéru.

Limuzína řady 7 se dočkala očekávané modernizace, a přestože musíme zmínit i technické novinky pod upravenou karoserií, o přepracovaném designu se bude diskutovat asi nejvíce. Sedmička totiž dostává společně s SUV X7 v historii zřejmě největší pár tradičních ledvinek na přídi. Ledvinky porostly vůči odchozí verzi řady 7 o rovných 40 % – slova samotného BMW.

Na nové masce také zahlédnete mnohem užší LED světlomety (volitelně laserové) a taky upravený nárazník. Vzadu nejvíce zaujmou nové propojené svítilny a zadní nárazník s integrovanými koncovkami výfuku. V nejvyšší výbavě bude limuzína nadále zářit i várkou chromovaných detailů.

Také v interiéru modernizované řady 7 nelze čekat nic jiného než naprostý luxus. Nově však dostává limuzína poslední 12,3palcový digitální přístrojový štít, který má třeba i luxusní kupé řady 8. Infotainment s 10,25palcovou obrazovkou používá nový koncept ovládání BMW Operating System 7.0, umožňující ještě rychlejší přístup k nejpoužívanějším funkcím. Ovládání hlasem je nicméně taky dostupné.

Mimochodem nechybí nová nabídka obložení a koženého polstrování, zapracovalo se na ještě lepším odhlučnění kabiny a standardně najdete uvnitř odkládací prostor pro bezdrátové nabíjení telefonu.

Nabídka motorizací byla pro modernizaci vyladěna a plní emisní normu Euro 6d-TEMP. Vrcholem přitom zůstává 6,6litrový V12 ve verzi M760Li xDrive, který je nyní vybaven filtrem pevných částic a produkuje 430 kW (585 koní). Verze 750i xDrive pak využívá nový V8 o objemu 4,4 litru, který oproti staré verzi zajistí o 60 kW (80 koní) více, celkově tedy 390 kW (530 koní).

K dispozici jsou také tři vznětové šestiválce o objemu tří litrů a výkonu od 195 kW (265 koní) po 294 kW (400 koní). Portfolio nakonec uzavírá plug-in hybridní provedení 745e využívající benzinový řadový šestiválec a elektromotor pro celkový výkon 290 kW (394 koní). Dojezd čistě na elektřinu uvádí BMW mezi 50 až 58 kilometry.

Do prodeje se modernizované BMW řady 7 dostane letos v dubnu. Ceny budou oznámeny zavčasu před zahájením prodeje.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud