Dvojice Škoda  Kamiq  a  Scala  byla pro naši domácí značku milníkem. Scala je prvním počinem na modulární platformě MQB a Kamiq je první zástupce tolik oblíbeného segmentu crossoverů. Modelům se na českém trhu poměrně daří. Třeba Scalu si za loňský rok pořídilo necelých sedm tisíc lidí. Škodovka nyní prozradila, jaké konfigurace zajímají zákazníky nejvíce.

Dvojice Škoda Kamiq a Scala byla pro naši domácí značku milníkem. Scala je prvním počinem na modulární platformě MQB a Kamiq je první zástupce tolik oblíbeného segmentu crossoverů. Modelům se na českém trhu poměrně daří. Třeba Scalu si za loňský rok pořídilo necelých sedm tisíc lidí. Škodovka nyní prozradila, jaké konfigurace zajímají zákazníky nejvíce.

Z prodejů v loňském roce vyplývá, že zákazníky lákají moderní technologie a velké displeje. Přesně 52 procent prodaných crossoverů Kamiq bylo vybaveno virtuálním kokpitem. 41 % zákazníků pak sáhlo i po nejvyšší specifikaci infotainmentu, kterým je Amundsen s úhlopříčkou 9,2“. Ten je k mání pro oba vozy společně s virtuálním kokpitem již od vstupní výbavy Ambition za příplatek 26.900 Kč. 

Z prodejů v loňském roce vyplývá, že zákazníky lákají moderní technologie a velké displeje. Přesně 52 procent prodaných crossoverů Kamiq bylo vybaveno virtuálním kokpitem. 41 % zákazníků pak sáhlo i po nejvyšší specifikaci infotainmentu, kterým je Amundsen s úhlopříčkou 9,2“. Ten je k mání pro oba vozy společně s virtuálním kokpitem již od vstupní výbavy Ambition za příplatek 26.900 Kč. 

Dalších 65 % crossoverů je pak vybaveno volitelným digitálním rozhlasovým vysíláním DAB a necelá třetina řidičů sahá po bezdrátovém dobíjení mobilního telefonu. Zajímavé pak je, že funkci SmartLink (3500 Kč), která umožňuje propojení a zrcadlení mobilního telefonu na obrazovku infotainmentu, nechce pouze 5 procent zákazníků.  Zdroj: Škoda Auto

Dalších 65 % crossoverů je pak vybaveno volitelným digitálním rozhlasovým vysíláním DAB a necelá třetina řidičů sahá po bezdrátovém dobíjení mobilního telefonu. Zajímavé pak je, že funkci SmartLink (3500 Kč), která umožňuje propojení a zrcadlení mobilního telefonu na obrazovku infotainmentu, nechce pouze 5 procent zákazníků.  | Zdroj: Škoda Auto

Model Scala zajímá spíše střízlivěji smýšlející zákazníky. Nejvyšší infotainment Amundsen zamířil do 28 % vozů. Nižší řada Bolero za čtyři tisíce korun s úhlopříčkou osm palců pak zamířila do poloviny aut. Stejně jako u Kamiqu, jsou i téměř všechny  Scaly  vybaveny zrcadlením mobilního telefonu. Foto: David Rajdl

Model Scala zajímá spíše střízlivěji smýšlející zákazníky. Nejvyšší infotainment Amundsen zamířil do 28 % vozů. Nižší řada Bolero za čtyři tisíce korun s úhlopříčkou osm palců pak zamířila do poloviny aut. Stejně jako u Kamiqu, jsou i téměř všechny Scaly vybaveny zrcadlením mobilního telefonu. | Foto: David Rajdl

Pro zákazníky je důležitý i zvuk. 81 % modelů Scala a 89 % modelů Kamiq je vybaveno osmi reproduktory. Silnější systém ozvučení o výkonu 405 wattů je v jednom z dvanácti crossoverů Kamiq. Foto: David Rajdl

Pro zákazníky je důležitý i zvuk. 81 % modelů Scala a 89 % modelů Kamiq je vybaveno osmi reproduktory. Silnější systém ozvučení o výkonu 405 wattů je v jednom z dvanácti crossoverů Kamiq. | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

Z prodejů v loňském roce vyplývá, že zákazníky lákají moderní technologie a velké displeje. Přesně 52 procent prodaných crossoverů Kamiq bylo vybaveno virtuálním kokpitem. 41 % zákazníků pak sáhlo i po nejvyšší specifikaci infotainmentu, kterým je Amundsen s úhlopříčkou 9,2“. Ten je k mání pro oba vozy společně s virtuálním kokpitem již od vstupní výbavy Ambition za příplatek 26.900 Kč. 
Dalších 65 % crossoverů je pak vybaveno volitelným digitálním rozhlasovým vysíláním DAB a necelá třetina řidičů sahá po bezdrátovém dobíjení mobilního telefonu. Zajímavé pak je, že funkci SmartLink (3500 Kč), která umožňuje propojení a zrcadlení mobilního telefonu na obrazovku infotainmentu, nechce pouze 5 procent zákazníků.  Zdroj: Škoda Auto
Model Scala zajímá spíše střízlivěji smýšlející zákazníky. Nejvyšší infotainment Amundsen zamířil do 28 % vozů. Nižší řada Bolero za čtyři tisíce korun s úhlopříčkou osm palců pak zamířila do poloviny aut. Stejně jako u Kamiqu, jsou i téměř všechny  Scaly  vybaveny zrcadlením mobilního telefonu. Foto: David Rajdl
Pro zákazníky je důležitý i zvuk. 81 % modelů Scala a 89 % modelů Kamiq je vybaveno osmi reproduktory. Silnější systém ozvučení o výkonu 405 wattů je v jednom z dvanácti crossoverů Kamiq. Foto: David Rajdl
23
Fotogalerie

Škoda prozradila, jakou výbavu zákazníci nejčastěji kupují. Rozhodně na ní nešetří

Škoda ukazuje, jaký podíl mají u vozů Scala a Kamiq prvky příplatkové výbavy v oblasti technologií.

Dvojice Škoda Kamiq a Scala byla pro tuzemskou značku milníkem. Scala je prvním boleslavským počinem na modulární platformě MQB A0 a Kamiq je první zástupce tolik oblíbeného segmentu crossoverů. Modelům se na českém trhu poměrně daří. Třeba scalu si za loňský rok pořídilo necelých sedm tisíc lidí. Škodovka nyní prozradila, jaké konfigurace zajímají zákazníky nejvíce.

Z prodejů v loňském roce vyplývá, že zákazníky lákají moderní technologie a velké displeje. Přesně 52 % prodaných vozů Kamiq bylo vybaveno virtuálním kokpitem. 41 % zákazníků pak sáhlo i po nejvyšší specifikaci infotainmentu, kterým je Amundsen s úhlopříčkou 9,2“. Ten je k mání pro oba vozy společně s virtuálním kokpitem již od vstupní výbavy Ambition za příplatek 26.900 Kč. 

Dalších 65 % crossoverů bylo vybaveno volitelným digitálním rozhlasovým vysíláním DAB a necelá třetina řidičů sahá po bezdrátovém dobíjení mobilního telefonu. Zajímavé pak je, že funkci SmartLink (3500 Kč), která umožňuje propojení a zrcadlení mobilního telefonu na obrazovku infotainmentu, nechce pouze 5 % zákazníků. 

Škoda Kamiq: Nabídka motorů a ceny k 1. dubnu 2020
Motor Cena Ambition Cena Style Cena Monte Carlo
1.0 TSI/66 kW G-TEC - 495.900 -
1.0 TSI/70 KW 407.900 465.900 520.900
1.0 TSI/85 kW 427.900 485.900 540.900
1.0 TSI/85 kW DSG 467.900 525.900 580.900
1.5 TSI/110 kW 467.900 525.900 580.900
1.5 TSI/110 kW DSG 507.900 565.900 620.900
1.6 TDI/85 kW 467.900 525.900 580.900
1.6 TDI/85 kW DSG 507.900 565.900 620.900

Škoda Scala zajímá spíše střízlivěji smýšlející zákazníky. Nejvyšší infotainment Amundsen zamířil do 28 % vozů. Nižší řada Bolero za čtyři tisíce korun s úhlopříčkou osm palců pak zamířila do poloviny aut. Stejně jako u kamiqu jsou i téměř všechny Scaly vybaveny zrcadlením mobilního telefonu.

Pro zákazníky je důležitý i dobrý zvuk. 81 % prodaných vozů Scala a 89 % kamiqů je vybaveno osmi reproduktory. Silnější systém ozvučení o výkonu 405 wattů je v jednom z dvanácti crossoverů kamiq. Sluší se dodat, že se uvedené nevztahují pouze pro český trh, ale rovnou ten evropský.

Škoda Scala: Nabídka motorů a ceny k 1. dubnu 2020
Motor Cena Ambition Cena 125 let Cena Style Cena Monte Carlo
1.0 TSI/66 kW G-TEC - - 482.900 -
1.0 TSI/70 KW 397.900 397.900 452.900 496.900
1.0 TSI/85 kW 417.900 417.900 472.900 516.900
1.0 TSI/85 kW DSG 457.900 457.900 512.900 556.900
1.5 TSI/110 kW 457.900 457.900 512.900 556.900
1.5 TSI/110 kW DSG - 497.900 552.900 596.900
1.6 TDI/85 kW 457.900 457.900 512.900 556.900
1.6 TDI/85 kW DSG 497.900 497.900 552.900 596.900

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud