Malý italský hatchback Fiat Punto se objevil v roce 1993 jako náhrada za ikonické hranaté Uno. Vůz prošel několika proměnami a vyráběl se vlastně donedávna.  Zdroj:  Inzerát

Malý italský hatchback Fiat Punto se objevil v roce 1993 jako náhrada za ikonické hranaté Uno. Vůz prošel několika proměnami a vyráběl se vlastně donedávna.  | Zdroj: Inzerát

Začal jako roztomilý kulatý hatchback, který dnes začíná být ceněný ve verzi Cabrio a pokračoval nepříliš líbivou hranatou druhou generací, ve které vyčnívá ostrá verze HGT. Zdroj:  Inzerát

Začal jako roztomilý kulatý hatchback, který dnes začíná být ceněný ve verzi Cabrio a pokračoval nepříliš líbivou hranatou druhou generací, ve které vyčnívá ostrá verze HGT. | Zdroj: Inzerát

V roce 2005 přišla třetí generace s označením Grande Punto a technicky z ní vycházel i sedan Linea. Druhou generaci o tři roky později následovala modernizovaná verze Punto Evo.  Zdroj:  Inzerát

V roce 2005 přišla třetí generace s označením Grande Punto a technicky z ní vycházel i sedan Linea. Druhou generaci o tři roky později následovala modernizovaná verze Punto Evo.  | Zdroj: Inzerát

Obě tyto varianty vznikly i ve verzích od  Abarthu . Tomu už ale do dnešního dne zůstala jen městská pětistovka, protože Punto skončilo v roce 2018. Zdroj:  Inzerát

Obě tyto varianty vznikly i ve verzích od Abarthu. Tomu už ale do dnešního dne zůstala jen městská pětistovka, protože Punto skončilo v roce 2018. | Zdroj: Inzerát

Bude z první generace Punta jednou ceněný veterán? Těžko říct, u málo vídaných verzí se nějaký růst dá předpokládat, ale situace je aktuálně taková, že funkční kousek s STK koupíte klidně i za deset až patnáct tisíc korun. Zdroj:  Inzerát

Bude z první generace Punta jednou ceněný veterán? Těžko říct, u málo vídaných verzí se nějaký růst dá předpokládat, ale situace je aktuálně taková, že funkční kousek s STK koupíte klidně i za deset až patnáct tisíc korun. | Zdroj: Inzerát

Hodnota poroste rozhodně první generaci s otevřenou karoserií a poté variantě GT. Zdroj:  Inzerát

Hodnota poroste rozhodně první generaci s otevřenou karoserií a poté variantě GT. | Zdroj: Inzerát

Teď nás ale trochu zarazila nabídka v inzerci. Fiat Punto z roku 1999, který není kabriolet ani neskrývá pod kapotou motorizaci GT. Je to obyčejné červené Punto, ale za  57.000 Kč . Zdroj:  Inzerát

Teď nás ale trochu zarazila nabídka v inzerci. Fiat Punto z roku 1999, který není kabriolet ani neskrývá pod kapotou motorizaci GT. Je to obyčejné červené Punto, ale za 57.000 Kč. | Zdroj: Inzerát

Zas tak obyčejné ale není, má najeto totiž teprve jen 24.340 kilometrů a je v nádherném původním stavu. Až na lehce natrhlou sedačku řidiče vypadá opravdu jako nové a má krásný původní lak bez viditelných vad. Zdroj:  Inzerát

Zas tak obyčejné ale není, má najeto totiž teprve jen 24.340 kilometrů a je v nádherném původním stavu. Až na lehce natrhlou sedačku řidiče vypadá opravdu jako nové a má krásný původní lak bez viditelných vad. | Zdroj: Inzerát

Pro milovníky italských aut to tak může být ideální přírůstek do sbírky. U prodejce tohoto vozu se ale nadšenec asi na chvilku pozastaví. Na prodej má totiž hned  několik automobilů  s extrémně nízkým nájezdem a mnoho z nich je z italské produkce. Všechny mají svou cenu. Je ale odpovídající? Na to si každý musí odpovědět sám. Zdroj:  Inzerát

Pro milovníky italských aut to tak může být ideální přírůstek do sbírky. U prodejce tohoto vozu se ale nadšenec asi na chvilku pozastaví. Na prodej má totiž hned několik automobilů s extrémně nízkým nájezdem a mnoho z nich je z italské produkce. Všechny mají svou cenu. Je ale odpovídající? Na to si každý musí odpovědět sám. | Zdroj: Inzerát

Fiat Seicento. Najeto 11.000 km, za 89.900 Kč. Zdroj:  Inzerát

Fiat Seicento. Najeto 11.000 km, za 89.900 Kč. | Zdroj: Inzerát

Fiat Seicento. Najeto 11.000 km, za 89.900 Kč. Zdroj:  Inzerát

Fiat Seicento. Najeto 11.000 km, za 89.900 Kč. | Zdroj: Inzerát

Fiat Seicento. Najeto 11.000 km, za 89.900 Kč. Zdroj:  Inzerát

Fiat Seicento. Najeto 11.000 km, za 89.900 Kč. | Zdroj: Inzerát

Fiat Seicento. Najeto 11.000 km, za 89.900 Kč. Zdroj:  Inzerát

Fiat Seicento. Najeto 11.000 km, za 89.900 Kč. | Zdroj: Inzerát

Fiat Seicento. Najeto 11.000 km, za 89.900 Kč. Zdroj:  Inzerát

Fiat Seicento. Najeto 11.000 km, za 89.900 Kč. | Zdroj: Inzerát

Fiat Seicento. Najeto 11.000 km, za 89.900 Kč. Zdroj:  Inzerát

Fiat Seicento. Najeto 11.000 km, za 89.900 Kč. | Zdroj: Inzerát

Začal jako roztomilý kulatý hatchback, který dnes začíná být ceněný ve verzi Cabrio a pokračoval nepříliš líbivou hranatou druhou generací, ve které vyčnívá ostrá verze HGT. Zdroj:  Inzerát
V roce 2005 přišla třetí generace s označením Grande Punto a technicky z ní vycházel i sedan Linea. Druhou generaci o tři roky později následovala modernizovaná verze Punto Evo.  Zdroj:  Inzerát
Obě tyto varianty vznikly i ve verzích od  Abarthu . Tomu už ale do dnešního dne zůstala jen městská pětistovka, protože Punto skončilo v roce 2018. Zdroj:  Inzerát
Bude z první generace Punta jednou ceněný veterán? Těžko říct, u málo vídaných verzí se nějaký růst dá předpokládat, ale situace je aktuálně taková, že funkční kousek s STK koupíte klidně i za deset až patnáct tisíc korun. Zdroj:  Inzerát
15
Fotogalerie

Chcete skoro nový Fiat Punto? Jeden krásný je teď na prodej. A není sám!

Nadšenci do italských aut by teď měli zpozornět. Na prodej je hned několik krásným exemplářů s velmi nízkým nájezdem.

Malý italský hatchback Fiat Punto se objevil v roce 1993 jako náhrada za ikonické hranaté Uno. Vůz prošel několika proměnami a vyráběl se vlastně donedávna. Začal jako roztomilý kulatý hatchback, který dnes začíná být ceněný ve verzi Cabrio a pokračoval nepříliš líbivou hranatou druhou generací, ve které vyčnívá ostrá verze HGT.

V roce 2005 přišla třetí generace s označením Grande Punto a technicky z ní vycházel i sedan Linea. Druhou generaci o tři roky později následovala modernizovaná verze Punto Evo. Obě tyto varianty vznikly i ve verzích od Abarthu. Tomu už ale do dnešního dne zůstala jen městská pětistovka, protože Punto skončilo v roce 2018.

Bude z první generace Punta jednou ceněný veterán? Těžko říct, u málo vídaných verzí se nějaký růst dá předpokládat, ale situace je aktuálně taková, že funkční kousek s STK koupíte klidně i za deset až patnáct tisíc korun. Hodnota zřejmě poroste první generaci s otevřenou karoserií a poté variantě GT.

Teď nás ale trochu zarazila nabídka v inzerci. Fiat Punto z roku 1999, který není kabriolet ani neskrývá pod kapotou motorizaci GT. Je to obyčejné červené Punto, ale za 57.000 Kč. Zas tak obyčejné ale není, má najeto totiž teprve jen 24.340 kilometrů a je v nádherném původním stavu. Až na lehce natrhlou sedačku řidiče vypadá opravdu jako nové a má krásný původní lak bez viditelných vad.

Pro milovníky italských aut to tak může být ideální přírůstek do sbírky. U prodejce tohoto vozu se ale nadšenec asi na chvilku pozastaví. Na prodej má totiž hned několik automobilů s extrémně nízkým nájezdem a mnoho z nich je z italské produkce. Všechny mají svou cenu. Je ale odpovídající? Na to si každý musí odpovědět sám.

Fiat

Fiat (zkratka z Fabbrica Italiana Automobili Torino) je největší italská automobilka. Byla založená v roce 1899 a vyráběla také motory, vojenská auta nebo letadla. Fiat v roce 2009 uzavřel partnerství s americkým Chryslerem, od roku 2021 spadá do skupiny Stellantis.

Fiat 500 • Fiat 124 Spider • Fiat Panda •  Fiat PuntoFiat Tipo • Fiat 500L • Fiat 500X • Fiat 500C

Doporučujeme

Články odjinud