Na produkci McLarenu 600LT, tedy přiostřené varianty standardního 570S, si britská automobilka stanovila přibližně roční výrobní plán. Už na podzim letošního roku má tedy limitovaný model nadobro opustit nabídku. | McLaren 600LT MSO Zdroj: McLaren

Na produkci McLarenu 600LT, tedy přiostřené varianty standardního 570S, si britská automobilka stanovila přibližně roční výrobní plán. Už na podzim letošního roku má tedy limitovaný model nadobro opustit nabídku. | McLaren 600LT MSO | Zdroj: McLaren

K této příležitosti ještě McLaren naposledy ukazuje, jak může 600LT vypadat, když personalizační divizi MSO (McLaren Special Operations) požádáte o „plnou palbu“. | McLaren 600LT MSO Zdroj: McLaren

K této příležitosti ještě McLaren naposledy ukazuje, jak může 600LT vypadat, když personalizační divizi MSO (McLaren Special Operations) požádáte o „plnou palbu“. | McLaren 600LT MSO | Zdroj: McLaren

Výroba auta byla zadána londýnským dealerem McLarenu, který nedávno oslavil prodej 1000. vozu. Odtud si pak bude speciální 600LT hledat nového majitele. | McLaren 600LT MSO Zdroj: McLaren

Výroba auta byla zadána londýnským dealerem McLarenu, který nedávno oslavil prodej 1000. vozu. Odtud si pak bude speciální 600LT hledat nového majitele. | McLaren 600LT MSO | Zdroj: McLaren

Všechny možné příplatky a přání zhmotněné divizí MSO tak představuje například karbonová střecha s velkým „nasávačem“, ultralehká desetipaprsková kola v leskle černém odstínu či oranžově zbarvené brdové třmeny. | McLaren 600LT MSO Zdroj: McLaren

Všechny možné příplatky a přání zhmotněné divizí MSO tak představuje například karbonová střecha s velkým „nasávačem“, ultralehká desetipaprsková kola v leskle černém odstínu či oranžově zbarvené brdové třmeny. | McLaren 600LT MSO | Zdroj: McLaren

V rámci balíčku MSO Clubsport Pro Pack pak nechybí přední blatníky s žebrováním, titanové šrouby kol a karbonové díly interiéru včetně závodních sedaček s šestibodovými pásy. | McLaren 600LT MSO Zdroj: McLaren

V rámci balíčku MSO Clubsport Pro Pack pak nechybí přední blatníky s žebrováním, titanové šrouby kol a karbonové díly interiéru včetně závodních sedaček s šestibodovými pásy. | McLaren 600LT MSO | Zdroj: McLaren

Uvnitř kontrastují Alcantaře a karbonu oranžové obšívání, loga a středová značka na volantu. Spartánský interiér překvapivě vyplňuje audiosystém Bowers & Wilkins... | McLaren 600LT MSO Zdroj: McLaren

Uvnitř kontrastují Alcantaře a karbonu oranžové obšívání, loga a středová značka na volantu. Spartánský interiér překvapivě vyplňuje audiosystém Bowers & Wilkins... | McLaren 600LT MSO | Zdroj: McLaren

...zatímco nezbytnými položkami jsou i systém přizvednutí přední nápravy, parkovací senzory a zadní kamera. Na okruh však ještě patří systém pro sledování telemetrie vozu. | McLaren 600LT MSO Zdroj: McLaren

...zatímco nezbytnými položkami jsou i systém přizvednutí přední nápravy, parkovací senzory a zadní kamera. Na okruh však ještě patří systém pro sledování telemetrie vozu. | McLaren 600LT MSO | Zdroj: McLaren

Ačkoliv tedy malý ostrý McLaren pomalu mizí z nabídky, zájemci budou mít stále ještě možnost sáhnout po  otevřené Spider verzi , které přišla na trh o cosi později. Rovněž ta bude mít ale časově omezenou produkci. | McLaren 600LT MSO Zdroj: McLaren

Ačkoliv tedy malý ostrý McLaren pomalu mizí z nabídky, zájemci budou mít stále ještě možnost sáhnout po otevřené Spider verzi, které přišla na trh o cosi později. Rovněž ta bude mít ale časově omezenou produkci. | McLaren 600LT MSO | Zdroj: McLaren

K této příležitosti ještě McLaren naposledy ukazuje, jak může 600LT vypadat, když personalizační divizi MSO (McLaren Special Operations) požádáte o „plnou palbu“. | McLaren 600LT MSO Zdroj: McLaren
Výroba auta byla zadána londýnským dealerem McLarenu, který nedávno oslavil prodej 1000. vozu. Odtud si pak bude speciální 600LT hledat nového majitele. | McLaren 600LT MSO Zdroj: McLaren
Všechny možné příplatky a přání zhmotněné divizí MSO tak představuje například karbonová střecha s velkým „nasávačem“, ultralehká desetipaprsková kola v leskle černém odstínu či oranžově zbarvené brdové třmeny. | McLaren 600LT MSO Zdroj: McLaren
V rámci balíčku MSO Clubsport Pro Pack pak nechybí přední blatníky s žebrováním, titanové šrouby kol a karbonové díly interiéru včetně závodních sedaček s šestibodovými pásy. | McLaren 600LT MSO Zdroj: McLaren
8
Fotogalerie

McLaren ukázal jeden z posledních kusů 600LT. S příplatky divize MSO se nešetřilo

McLaren pomalu a jistě ukončuje produkci ostrého modelu 600LT a teď nám ukazuje jeden z posledních exemplářů, bohatě vyšperkovaný divizí MSO.

Na produkci McLarenu 600LT, tedy přiostřené varianty standardního 570S, si britská automobilka stanovila přibližně roční výrobní plán. Už na podzim letošního roku má tedy limitovaný model nadobro opustit nabídku. K této příležitosti ještě McLaren naposledy ukazuje, jak může 600LT vypadat, když personalizační divizi MSO (McLaren Special Operations) požádáte o „plnou palbu“.

Nyní představený exemplář 600LT je tedy jedním z posledních, který opustí brány střediska ve Wokingu. Navíc přitom oslavuje jeden zajímavý milník, protože výroba auta byla zadána londýnským dealerem McLarenu, který nedávno oslavil prodej 1000. vozu. Odtud si pak bude speciální 600LT hledat nového majitele.

Všechny možné příplatky a přání zhmotněné divizí MSO tak představuje například karbonová střecha s velkým „nasávačem“, ultralehká desetipaprsková kola v leskle černém odstínu či oranžově zbarvené brdové třmeny. V rámci balíčku MSO Clubsport Pro Pack pak nechybí přední blatníky s žebrováním, titanové šrouby kol a karbonové díly interiéru včetně závodních sedaček s šestibodovými pásy.

Uvnitř kontrastují Alcantaře a karbonu oranžové obšívání, loga a středová značka na volantu. Spartánský interiér překvapivě vyplňuje audiosystém Bowers & Wilkins, zatímco nezbytnými položkami jsou i systém přizvednutí přední nápravy, parkovací senzory a zadní kamera. Na okruh však ještě patří systém pro sledování telemetrie vozu.

Na pohonné jednotce 600LT se nic nezměnilo, stále zde pracuje vyladěný 3,8litrový V8 s dvojicí turbodmychadel pro výkon 441 kW (600 koní) a točivý moment 620 N.m. Po stránce dynamiky zvládne 600LT akceleraci z nuly na 100 km/h za 2,9 vteřiny a maximálně dosáhne 328 km/h.

Ačkoliv tedy malý ostrý McLaren pomalu mizí z nabídky, zájemci budou mít stále ještě možnost sáhnout po otevřené Spider verzi, které přišla na trh o cosi později. Rovněž ta bude mít ale časově omezenou produkci. Cenovka Spideru začíná na 201.500 librách (asi 5,7 milionu korun). Částku za vyšperkované kupé od MSO však McLaren neuveřejnil.

Doporučujeme

Články odjinud