S novou generací Corvetty se Chevroletu otevřely brány do nového světa. Nejen že přesunul motor doprostřed, ale s modelovým ročníkem 2024 přinese i dvě novinky, které Corvetta dosud nepamatuje.
Chevrolet Corvette míří opět do nové éry. Osmá generace poprvé ve své dlouhé historii rezignovala na motor umístěný vpředu a poprvé se nastěhoval za sedadla. Automobilka tím vyřešila koncepční příbuznost s camarem a zároveň nabídla cenově dostupnou exotickou alternativu. S moderní dobou přijdou další novinky a premiéry.
Už příští rok se dočkáme první elektrifikované corvetty s hybridním pohonem. Prodávat se bude jako modelový ročník 2024. Ohledně přesných čísel automobilka mlčí, ale zvěstuje se, že hybridní corvetta by měla dosahovat výkonu mezi 600 až 650 koňmi a zařadit se pod verzi Z06. Ta disponuje výkonem 670 koní a byla představena loni v říjnu.
Ředitel General Motors Mark Reuss na svém LinkedInu napsal, že více detailů včetně jména modelů oznámí později. Vzhledem k tomu, že C8 vrátila jméno Stingray, byl docela dobrý marketingový tah nazvat hybridní verzi třeba e-Ray. Na internetu se hovoří o předpokládané ceně kolem 100.000 dolarů, cca 2.290.000 Kč.
Chevrolet ukázal, že hybridní corvettu už naplno testuje na zasněžených pláních. Kluzký povrch nechává při startu proklouznout přední kola, což poukazuje na umístění motoru právě na přední nápravu. Hybridní verze tak bude první corvettou s pohonem všech kol. Karoserie testovacího vozu je zahalena do maskovacího polepu. Je ale brzo na to, aby Chevrolet tímto způsobem odhalil optické změny pro modelový ročník 2024.