Po kupé musel tradičně přijít i Roadster a nový Vantage se má v otevřené verzi opravdu čím pyšnit. Aston Martin totiž tvrdí, že jeho novinka má vůbec nejrychleji pracující mechanismus automatického skládání střechy v oboru. | Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

Po kupé musel tradičně přijít i Roadster a nový Vantage se má v otevřené verzi opravdu čím pyšnit. Aston Martin totiž tvrdí, že jeho novinka má vůbec nejrychleji pracující mechanismus automatického skládání střechy v oboru. | Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

Plátěnou střechu dokáže Roadster po stisknutí tlačítka složit za pouhých 6,7 vteřiny, natažení pak trvá o špetku delších 6,8 vteřiny. | Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

Plátěnou střechu dokáže Roadster po stisknutí tlačítka složit za pouhých 6,7 vteřiny, natažení pak trvá o špetku delších 6,8 vteřiny. | Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

Tento proces navíc umí otevřený Vantage i během jízdy do rychlosti 50 km/h. | Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

Tento proces navíc umí otevřený Vantage i během jízdy do rychlosti 50 km/h. | Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

Díky nové odlehčené konstrukci mechanismu se pak v kombinaci s nutnými výztuhami šasi zvedla hmotnost modelu o pouhých 60 kg (celkem 1628 kg) ve srovnání s kupé. | Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

Díky nové odlehčené konstrukci mechanismu se pak v kombinaci s nutnými výztuhami šasi zvedla hmotnost modelu o pouhých 60 kg (celkem 1628 kg) ve srovnání s kupé. | Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

S pár kilogramy navíc každopádně Aston zajistil nové nastavení zadních tlumičů a upravení softwaru jejich adaptivního řízení, kalibrací prošlo i ESP a jízdní režimy Sport, Sport+ a Track. | Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

S pár kilogramy navíc každopádně Aston zajistil nové nastavení zadních tlumičů a upravení softwaru jejich adaptivního řízení, kalibrací prošlo i ESP a jízdní režimy Sport, Sport+ a Track. | Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

Pod kapotou samozřejmě zůstává technika jako v kupé, tedy dvakrát přeplňovaný V8 o objemu čtyř litrů původem od AMG, který je spojen s osmistupňovým automatem ZF, produkuje 375 kW (510 koní) a 685 N.m. točivého momentu. | Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

Pod kapotou samozřejmě zůstává technika jako v kupé, tedy dvakrát přeplňovaný V8 o objemu čtyř litrů původem od AMG, který je spojen s osmistupňovým automatem ZF, produkuje 375 kW (510 koní) a 685 N.m. točivého momentu. | Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

Na stovku zrychlí Roadster za 3,8 vteřiny a maximálně dosáhne (s nataženou střechou) rychlosti 306 km/h. | Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

Na stovku zrychlí Roadster za 3,8 vteřiny a maximálně dosáhne (s nataženou střechou) rychlosti 306 km/h. | Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

Z fotek si lze všimnout i trochu odlišného designu předního nárazníku od dřívějšího kupé. | Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

Z fotek si lze všimnout i trochu odlišného designu předního nárazníku od dřívějšího kupé. | Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

Tento elegantnější, méně agresivní styl uvádí Aston v rámci 70. výročí jména Vantage a bude jej nabízet jako volitelný prvek i pro kupé. Kromě toho do nabídky obou variant modelu přichází i nové designy kol. | Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

Tento elegantnější, méně agresivní styl uvádí Aston v rámci 70. výročí jména Vantage a bude jej nabízet jako volitelný prvek i pro kupé. Kromě toho do nabídky obou variant modelu přichází i nové designy kol. | Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

Cenovka Astonu Martin Vantage Roadster startuje na 126.950 librách, v přepočtu tedy asi 3,75 milionu korun. První kusy se dostanou k zájemcům v druhém čtvrtletí letošního roku. | Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

Cenovka Astonu Martin Vantage Roadster startuje na 126.950 librách, v přepočtu tedy asi 3,75 milionu korun. První kusy se dostanou k zájemcům v druhém čtvrtletí letošního roku. | Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin

Aston Martin Vantage Roadster | Zdroj: Aston Martin

Plátěnou střechu dokáže Roadster po stisknutí tlačítka složit za pouhých 6,7 vteřiny, natažení pak trvá o špetku delších 6,8 vteřiny. | Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin
Tento proces navíc umí otevřený Vantage i během jízdy do rychlosti 50 km/h. | Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin
Díky nové odlehčené konstrukci mechanismu se pak v kombinaci s nutnými výztuhami šasi zvedla hmotnost modelu o pouhých 60 kg (celkem 1628 kg) ve srovnání s kupé. | Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin
S pár kilogramy navíc každopádně Aston zajistil nové nastavení zadních tlumičů a upravení softwaru jejich adaptivního řízení, kalibrací prošlo i ESP a jízdní režimy Sport, Sport+ a Track. | Aston Martin Vantage Roadster Zdroj: Aston Martin
15
Fotogalerie

Nový Aston Martin Vantage Roadster: Střechu umí složit vůbec nejrychleji ze všech

Britská automobilka uvádí otevřenou variantu nové generace modelu Vantage. Kromě skládací střechy však přináší do nabídky i pár novinek pro zájemce o kupé.

Po kupé musel tradičně přijít i Roadster a nový Vantage se má v otevřené verzi opravdu čím pyšnit. Aston Martin totiž tvrdí, že jeho novinka má vůbec nejrychleji pracující mechanismus automatického skládání střechy v oboru. Plátěnou střechu dokáže Roadster po stisknutí tlačítka složit za pouhých 6,7 vteřiny, natažení pak trvá o špetku delších 6,8 vteřiny.

Tento proces navíc umí otevřený Vantage i během jízdy do rychlosti 50 km/h. Díky nové odlehčené konstrukci mechanismu se pak v kombinaci s nutnými výztuhami šasi zvedla hmotnost modelu o pouhých 60 kg (celkem 1628 kg) ve srovnání s kupé.

S pár kilogramy navíc každopádně Aston zajistil nové nastavení zadních tlumičů a upravení softwaru jejich adaptivního řízení, kalibrací prošlo i ESP a jízdní režimy Sport, Sport+ a Track.

Pod kapotou samozřejmě zůstává technika jako v kupé, tedy dvakrát přeplňovaný V8 o objemu čtyř litrů původem od AMG, který je spojen s osmistupňovým automatem ZF, produkuje 375 kW (510 koní) a 685 N.m. točivého momentu. Na stovku zrychlí Roadster za 3,8 vteřiny a maximálně dosáhne (s nataženou střechou) rychlosti 306 km/h.

Z fotek si lze všimnout i trochu odlišného designu předního nárazníku od dřívějšího kupé. Tento elegantnější, méně agresivní styl uvádí Aston v rámci 70. výročí jména Vantage a bude jej nabízet jako volitelný prvek i pro kupé. Kromě toho do nabídky obou variant modelu přichází i nové designy kol.   

Cenovka Astonu Martin Vantage Roadster startuje na 126.950 librách, v přepočtu tedy asi 3,75 milionu korun. První kusy se dostanou k zájemcům v druhém čtvrtletí letošního roku.

Aston Martin

Aston Martin je britský výrobce luxusních sportovních automobilů. Je pojmenován dle zakladatele Lionela Martina a závodu Aston Hill.

Od roku 1994 byl majitelem automobilky Ford. V roce 2007 značka přešla pod britské konsorcium Prodrive.

Aston Martin VantageAston Martin DB11 Aston Martin Vanquish

Doporučujeme

Články odjinud