Těžko by někdo řekl, že současný vrchol čtyřdveřového „kupé“ Mercedes-AMG GT ve verzi 63 S by potřeboval další koně navíc. Dosavadních 470 kW (639 koní) totiž nezní v podání dvakrát přeplňovaného V8 jako málo. | Mercedes-AMG GT 73 čtyřdveřové kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Těžko by někdo řekl, že současný vrchol čtyřdveřového „kupé“ Mercedes-AMG GT ve verzi 63 S by potřeboval další koně navíc. Dosavadních 470 kW (639 koní) totiž nezní v podání dvakrát přeplňovaného V8 jako málo. | Mercedes-AMG GT 73 čtyřdveřové kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes však nesouhlasí a podle dříve známých plánů chce laťku posunout o něco výše. | Mercedes-AMG GT 73 čtyřdveřové kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes však nesouhlasí a podle dříve známých plánů chce laťku posunout o něco výše. | Mercedes-AMG GT 73 čtyřdveřové kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Divize AMG totiž pracuje na verzi GT 73, kterou poprvé krátce ukazuje v maskované formě v děkovném videu pro rok 2019. O design tady však vůbec nejde, hlavní jsou informace o samotné technice pod kapotou. | Mercedes-AMG GT 73 čtyřdveřové kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Divize AMG totiž pracuje na verzi GT 73, kterou poprvé krátce ukazuje v maskované formě v děkovném videu pro rok 2019. O design tady však vůbec nejde, hlavní jsou informace o samotné technice pod kapotou. | Mercedes-AMG GT 73 čtyřdveřové kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Ve čtyřdveřovém „kupé“ se má totiž objevit plug-in hybridní ústrojí, kterým chce Mercedes zavařit jasnému rivalovi Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. | Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Ve čtyřdveřovém „kupé“ se má totiž objevit plug-in hybridní ústrojí, kterým chce Mercedes zavařit jasnému rivalovi Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. | Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Se silou elektrifikace je hra čísel předvídatelná, takže se má GT 73 údajně dočkat výkonu kolem 588 kW (800 koní). Dodatečný elektromotor nejspíše pomůže původnímu čtyřlitrovému V8 se dvěma turbodmychadly. | Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Se silou elektrifikace je hra čísel předvídatelná, takže se má GT 73 údajně dočkat výkonu kolem 588 kW (800 koní). Dodatečný elektromotor nejspíše pomůže původnímu čtyřlitrovému V8 se dvěma turbodmychadly. | Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Na hodnotu Mercedesu se tak nechytne ani Porsche, jehož nejsilnější plug-in hybridní Panamera pracuje s 500 kW (680 koní). | Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Na hodnotu Mercedesu se tak nechytne ani Porsche, jehož nejsilnější plug-in hybridní Panamera pracuje s 500 kW (680 koní). | Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

I pojízdný obývák, jakým čtyřdveřové „kupé“ od Mercedesu bezpochyby je, by tak mohl zajistit akceleraci z nuly na 100 km/h pod 3 vteřiny. | Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé Zdroj: Mercedes-Benz

I pojízdný obývák, jakým čtyřdveřové „kupé“ od Mercedesu bezpochyby je, by tak mohl zajistit akceleraci z nuly na 100 km/h pod 3 vteřiny. | Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Ke všemu pak bude moci GT 73 jezdit i čistě na elektřinu, dojezd se očekává na asi 50 kilometrů. | Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Ke všemu pak bude moci GT 73 jezdit i čistě na elektřinu, dojezd se očekává na asi 50 kilometrů. | Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes již potvrdil, že nového vrcholu v případě čtyřdveřového AMG-GT, se máme dočkat během příštího roku. Přesné datum uvedení však zatím neznáme. Březnový autosalon v Ženevě se však zdá jako ideální místo. | Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes již potvrdil, že nového vrcholu v případě čtyřdveřového AMG-GT, se máme dočkat během příštího roku. Přesné datum uvedení však zatím neznáme. Březnový autosalon v Ženevě se však zdá jako ideální místo. | Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes však nesouhlasí a podle dříve známých plánů chce laťku posunout o něco výše. | Mercedes-AMG GT 73 čtyřdveřové kupé Zdroj: Mercedes-Benz
Divize AMG totiž pracuje na verzi GT 73, kterou poprvé krátce ukazuje v maskované formě v děkovném videu pro rok 2019. O design tady však vůbec nejde, hlavní jsou informace o samotné technice pod kapotou. | Mercedes-AMG GT 73 čtyřdveřové kupé Zdroj: Mercedes-Benz
Ve čtyřdveřovém „kupé“ se má totiž objevit plug-in hybridní ústrojí, kterým chce Mercedes zavařit jasnému rivalovi Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. | Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé Zdroj: Mercedes-Benz
Se silou elektrifikace je hra čísel předvídatelná, takže se má GT 73 údajně dočkat výkonu kolem 588 kW (800 koní). Dodatečný elektromotor nejspíše pomůže původnímu čtyřlitrovému V8 se dvěma turbodmychadly. | Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé Zdroj: Mercedes-Benz
9
Fotogalerie

Čtyřdveřový Mercedes-AMG GT 73 na první upoutávce. Plug-in hybrid nabídne 800 koní

Ještě silnější a rychlejší čtyřdveřové „kupé“ od Mercedesu se poprvé ukazuje v krátké upoutávce. Mluví se o nasazení plug-in hybridní techniky.

Těžko by někdo řekl, že současný vrchol čtyřdveřového „kupé“ Mercedes-AMG GT ve verzi 63 S by potřeboval další koně navíc. Dosavadních 470 kW (639 koní) totiž nezní v podání dvakrát přeplňovaného V8 jako málo. Mercedes však nesouhlasí a podle dříve známých plánů chce laťku posunout o něco výše.

Divize AMG totiž pracuje na verzi GT 73, kterou poprvé krátce ukazuje v maskované formě v děkovném videu pro rok 2019. O design tady však vůbec nejde, hlavní jsou informace o samotné technice pod kapotou. Ve čtyřdveřovém „kupé“ se má totiž objevit plug-in hybridní ústrojí, kterým chce Mercedes zavařit jasnému rivalovi Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid.

Se silou elektrifikace je hra čísel předvídatelná, takže se má GT 73 údajně dočkat výkonu kolem 588 kW (800 koní). Dodatečný elektromotor nejspíše pomůže původnímu čtyřlitrovému V8 se dvěma turbodmychadly. Na hodnotu Mercedesu se tak nechytne ani Porsche, jehož nejsilnější plug-in hybridní Panamera pracuje s 500 kW (680 koní).

I pojízdný obývák, jakým čtyřdveřové „kupé“ od Mercedesu bezpochyby je, by tak mohl zajistit akceleraci z nuly na 100 km/h pod 3 vteřiny. Ke všemu pak bude moci GT 73 jezdit i čistě na elektřinu, dojezd se očekává na asi 50 kilometrů.

Mercedes již potvrdil, že nového vrcholu v případě čtyřdveřového AMG-GT, se máme dočkat během příštího roku. Přesné datum uvedení však zatím neznáme. Březnový autosalon v Ženevě se však zdá jako ideální místo.

Galerie doplněna od Mercedes-AMG GT 63 S čtyřdveřové kupé.

AMG

AMG je německá společnost, která se zabývá závodními úpravami a sportovním tuningem vozů Mercedes-Benz. Společnost byla založena v roce 1967 dvojicí Hans Werner Aufrecht a Erhard Melcher. Většinou se značka uvádí jako Mercedes-AMG.

Mercedes-AMG GT Black Series • Mercedes-AMG GLB

Doporučujeme

Články odjinud