Lamborghini Sián FKP 37  se poprvé ukázalo před loňským autosalonem ve Frankfurtu.  Zdroj: Ducati

Lamborghini Sián FKP 37 se poprvé ukázalo před loňským autosalonem ve Frankfurtu.  | Zdroj: Ducati

První hybrid italské superautomobilky pohání tradiční atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,5 litru s elektromotorem o výkonu 34 koní implementovaným do převodovky. Výsledný výkon 602 kW (819 koní) stačí k maximální rychlosti 350 km/h. Zdroj: Ducati

První hybrid italské superautomobilky pohání tradiční atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,5 litru s elektromotorem o výkonu 34 koní implementovaným do převodovky. Výsledný výkon 602 kW (819 koní) stačí k maximální rychlosti 350 km/h. | Zdroj: Ducati

Tento vůz nyní dostal nového kamaráda, kterým je speciální Ducati Diavel 1260 v edici Lamborghini. Tento produkt je výsledkem nové spolupráce obou výrobců a tvoří dvojici. Ducati si na vzhledu svého speciálního motocyklu dalo opravdu záležet. Zdroj: Ducati

Tento vůz nyní dostal nového kamaráda, kterým je speciální Ducati Diavel 1260 v edici Lamborghini. Tento produkt je výsledkem nové spolupráce obou výrobců a tvoří dvojici. Ducati si na vzhledu svého speciálního motocyklu dalo opravdu záležet. | Zdroj: Ducati

S Lamborghini Sián se shoduje tmavě zelený lak Gea Green i zlaté doplňky Electrum Gold. Na motocyklu i na helmě se nachází číslo 63, které odkazuje na rok založení italské automobilky. Zdroj: Ducati

S Lamborghini Sián se shoduje tmavě zelený lak Gea Green i zlaté doplňky Electrum Gold. Na motocyklu i na helmě se nachází číslo 63, které odkazuje na rok založení italské automobilky. | Zdroj: Ducati

Na to odkazuje i limitovaná výroba, kdy vznikne pouze 630 kusů. K odlehčení motocyklu pak pomohla spousta karbonových dílů. Zdroj: Ducati

Na to odkazuje i limitovaná výroba, kdy vznikne pouze 630 kusů. K odlehčení motocyklu pak pomohla spousta karbonových dílů. | Zdroj: Ducati

Pohonné ústrojí výchozího Ducati Diavel 1260 S zůstalo beze změn. Stále tu tedy najdete třináctistovku o výkonu 117 kW (159 koní) v 9500 otáčkách za minutu a s točivým momentem 129 N.m točivého momentu. Zdroj: Ducati

Pohonné ústrojí výchozího Ducati Diavel 1260 S zůstalo beze změn. Stále tu tedy najdete třináctistovku o výkonu 117 kW (159 koní) v 9500 otáčkách za minutu a s točivým momentem 129 N.m točivého momentu. | Zdroj: Ducati

Standardní Divael 1260 S stojí okolo půl milionu korun. Cena za speciální edici nebyla oznámena. Zdroj: Ducati

Standardní Divael 1260 S stojí okolo půl milionu korun. Cena za speciální edici nebyla oznámena. | Zdroj: Ducati

 Zdroj: Ducati

| Zdroj: Ducati

 Zdroj: Ducati

| Zdroj: Ducati

 Zdroj: Ducati

| Zdroj: Ducati

 Zdroj: Ducati

| Zdroj: Ducati

 Zdroj: Ducati

| Zdroj: Ducati

 Foto: Lamborghini

| Foto: Lamborghini

 Foto: Lamborghini

| Foto: Lamborghini

 Foto: Lamborghini

| Foto: Lamborghini

 Foto: Lamborghini

| Foto: Lamborghini

 Foto: Lamborghini

| Foto: Lamborghini

 Foto: Lamborghini

| Foto: Lamborghini

Sián Roadster je ve zrychlení na 100 km/h o desetinu sekundy pomalejší, 2,9 sekundy je ale i tak pěkný kalup. Maximální rychlost 350 km/h zůstala stejná. Zrychlení ze 70 na 120 km/h se pak díky lepšímu zpřevodování a elektromotoru zrychlilo oproti Aventadoru o 1,2 sekundy. Foto: Lamborghini

Sián Roadster je ve zrychlení na 100 km/h o desetinu sekundy pomalejší, 2,9 sekundy je ale i tak pěkný kalup. Maximální rychlost 350 km/h zůstala stejná. Zrychlení ze 70 na 120 km/h se pak díky lepšímu zpřevodování a elektromotoru zrychlilo oproti Aventadoru o 1,2 sekundy. | Foto: Lamborghini

Pod kapotou se pro Sián Roadster nic nemění. Stále má inovativní mild-hybridní technologii, která energii neukládá elektro-chemicky, čili do Li-ion baterií, ale elektrostaticky do superkapacitorů, které v modelu Sián slavily hybridní premiéru. Superkapacitory měl již Aventador, ovšem fungovaly pouze pro systém start/stop.  Foto: Lamborghini

Pod kapotou se pro Sián Roadster nic nemění. Stále má inovativní mild-hybridní technologii, která energii neukládá elektro-chemicky, čili do Li-ion baterií, ale elektrostaticky do superkapacitorů, které v modelu Sián slavily hybridní premiéru. Superkapacitory měl již Aventador, ovšem fungovaly pouze pro systém start/stop.  | Foto: Lamborghini

Tím druhým je exkluzivita. Zatímco kupé se vyrobí pouze 63 kusů, Roadster zaparkuje v garážích pouze 19 majitelů. Všechny vozy již mají svého majitele mají. Ty teď čeká série posezení u  kvalitní kávy  s designovým oddělením, s nímž budou diskutovat o vzhledu svého budoucího vozu. Odhaduje se, že jeden kousek vyšel v přepočtu na 87 milionů korun. Foto: Lamborghini

Tím druhým je exkluzivita. Zatímco kupé se vyrobí pouze 63 kusů, Roadster zaparkuje v garážích pouze 19 majitelů. Všechny vozy již mají svého majitele mají. Ty teď čeká série posezení u kvalitní kávy s designovým oddělením, s nímž budou diskutovat o vzhledu svého budoucího vozu. Odhaduje se, že jeden kousek vyšel v přepočtu na 87 milionů korun. | Foto: Lamborghini

Tím prvním je absence střechy. Lamborghini sice přímo netvrdí, že střecha k vozu vůbec není, ale na fotografiích není ani jednou vidět a chybí i ukázka skládacího mechanismu. Automobilka pouze naznačila, že vnitřek je „vždy otevřený do nebe“. Při pohledu shora pak není ani vidět žádný mechanismus k uchycení hardtopu.  Foto: Lamborghini

Tím prvním je absence střechy. Lamborghini sice přímo netvrdí, že střecha k vozu vůbec není, ale na fotografiích není ani jednou vidět a chybí i ukázka skládacího mechanismu. Automobilka pouze naznačila, že vnitřek je „vždy otevřený do nebe“. Při pohledu shora pak není ani vidět žádný mechanismus k uchycení hardtopu.  | Foto: Lamborghini

Hlavy sběratelských smetánek se po debutu začaly rozhlížet i po verzi bez střechy, která zajistí, že je na promenádě každý uvidí. Deset měsíců po kupé tak Lamborghini vyjíždí z vrat s modelem Sián Roadster, který se od standardního modelu liší vlastně jen dvěma důležitými detaily. Foto: Lamborghini

Hlavy sběratelských smetánek se po debutu začaly rozhlížet i po verzi bez střechy, která zajistí, že je na promenádě každý uvidí. Deset měsíců po kupé tak Lamborghini vyjíždí z vrat s modelem Sián Roadster, který se od standardního modelu liší vlastně jen dvěma důležitými detaily. | Foto: Lamborghini

 Lamborghini Sián  byl prvním hybridním supersportem ze Sant´Agaty, který se představil v září minulého roku. Funguje díky spolupráci vidlicového dvanáctiválcového motoru o objemu 6,5 litru z modelu Aventador a elektromotoru o výkonu 34 koní implementovaného do převodovky. Výsledný výkon je 602 kW (819 koní). To stačí k tomu, aby byl Sián nejsilnějším Lamborghini v historii. Foto: Lamborghini

Lamborghini Sián byl prvním hybridním supersportem ze Sant´Agaty, který se představil v září minulého roku. Funguje díky spolupráci vidlicového dvanáctiválcového motoru o objemu 6,5 litru z modelu Aventador a elektromotoru o výkonu 34 koní implementovaného do převodovky. Výsledný výkon je 602 kW (819 koní). To stačí k tomu, aby byl Sián nejsilnějším Lamborghini v historii. | Foto: Lamborghini

Lamborghini Sián lamborghini

Lamborghini Sián | lamborghini

Lamborghini Sián lamborghini

Lamborghini Sián | lamborghini

Elektrická energie se pak neukládá elektro-chemicky, čili do Li-ion baterií, ale elektrostaticky, do superkapacitorů, které tímto pádem slaví v hybridu premiéru. Superkapacitory měl již Aventador, ovšem fungovaly pouze pro systém start/stop. Celý elektrický systém váží pouze 34 kilogramů! lamborghini

Elektrická energie se pak neukládá elektro-chemicky, čili do Li-ion baterií, ale elektrostaticky, do superkapacitorů, které tímto pádem slaví v hybridu premiéru. Superkapacitory měl již Aventador, ovšem fungovaly pouze pro systém start/stop. Celý elektrický systém váží pouze 34 kilogramů! | lamborghini

Výsledný výkon vozu se zastavil na hodnotě 602 kW (819 koní), poměr váha/výkon je lepší než u Aventadoru SVJ, maximální rychlost přesahuje číslo 350 km/h a na stovku to půjde pod 2,8 sekundy. Zrychlení ze 70 na 120 km/h by pak díky lepšímu převodování a elektromotoru mělo být rychlejší o 1,2 sekundy,  než u předchůdce.  lamborghini

Výsledný výkon vozu se zastavil na hodnotě 602 kW (819 koní), poměr váha/výkon je lepší než u Aventadoru SVJ, maximální rychlost přesahuje číslo 350 km/h a na stovku to půjde pod 2,8 sekundy. Zrychlení ze 70 na 120 km/h by pak díky lepšímu převodování a elektromotoru mělo být rychlejší o 1,2 sekundy, než u předchůdce. | lamborghini

Produkce vozu bude limitovaná na 63 kusů a každý z nich vyjde na 3,6 milionů dolarů. Všechny jsou již beznadějně vyprodané. lamborghini

Produkce vozu bude limitovaná na 63 kusů a každý z nich vyjde na 3,6 milionů dolarů. Všechny jsou již beznadějně vyprodané. | lamborghini

Lamborghini Sián lamborghini

Lamborghini Sián | lamborghini

Lamborghini Sián lamborghini

Lamborghini Sián | lamborghini

Lamborghini Sián lamborghini

Lamborghini Sián | lamborghini

Lamborghini Sián lamborghini

Lamborghini Sián | lamborghini

Lamborghini Sián lamborghini

Lamborghini Sián | lamborghini

Lamborghini Sián lamborghini

Lamborghini Sián | lamborghini

Lamborghini Sián lamborghini

Lamborghini Sián | lamborghini

Lamborghini Sián lamborghini

Lamborghini Sián | lamborghini

Lamborghini Sián lamborghini

Lamborghini Sián | lamborghini

První hybrid italské superautomobilky pohání tradiční atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,5 litru s elektromotorem o výkonu 34 koní implementovaným do převodovky. Výsledný výkon 602 kW (819 koní) stačí k maximální rychlosti 350 km/h. Zdroj: Ducati
Tento vůz nyní dostal nového kamaráda, kterým je speciální Ducati Diavel 1260 v edici Lamborghini. Tento produkt je výsledkem nové spolupráce obou výrobců a tvoří dvojici. Ducati si na vzhledu svého speciálního motocyklu dalo opravdu záležet. Zdroj: Ducati
S Lamborghini Sián se shoduje tmavě zelený lak Gea Green i zlaté doplňky Electrum Gold. Na motocyklu i na helmě se nachází číslo 63, které odkazuje na rok založení italské automobilky. Zdroj: Ducati
Na to odkazuje i limitovaná výroba, kdy vznikne pouze 630 kusů. K odlehčení motocyklu pak pomohla spousta karbonových dílů. Zdroj: Ducati
38
Fotogalerie

Lamborghini Sián dostalo kamaráda. Speciální Ducati Diavel 1260 S vypadá skvěle!

Výsledkem spolupráce Lamborghini a Ducati se konečně oficiálně ukazuje. Speciálního edice motocyklu vznikne pouze 630 kusů.

Lamborghini Sián FKP 37 se poprvé ukázalo před loňským autosalonem ve Frankfurtu. První hybrid italské automobilky pohání tradiční atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,5 litru s elektromotorem o výkonu 34 koní, implementovaným do převodovky. Výsledný výkon 602 kW (819 koní) stačí k maximální rychlosti 350 km/h.

Tento vůz nyní dostal nového kamaráda, kterým je speciální Ducati Diavel 1260 v edici Lamborghini. Produkt je výsledkem nové spolupráce obou výrobců a tvoří dvojici. Ducati si na vzhledu svého speciálního motocyklu dalo opravdu záležet.

S Lamborghini Sián se shoduje tmavě zelený lak Gea Green i zlaté doplňky Electrum Gold. Na motocyklu i na helmě se nachází číslo 63, které odkazuje na rok založení italské automobilky. Na to odkazuje i limitovaná výroba, kdy vznikne pouze 630 kusů. K odlehčení motocyklu pak pomohla spousta karbonových dílů.

Pohonné ústrojí výchozího Ducati Diavel 1260 S zůstalo beze změn. Stále tu tedy najdete třináctistovku o výkonu 117 kW (159 koní) v 9500 otáčkách za minutu a s točivým momentem 129 N.m. Standardní Divael 1260 S stojí okolo půl milionu korun. Cena za speciální edici nebyla oznámena.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud