Nedlouho po oficiálním sloučení koncernů Fiat Chrysler Automobiles (FCA) a Groupe PSA do současně  čtvrté největší automobilky světa Stellantis  se již objevují první zprávy o tom... | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic Zdroj: Lancia

Nedlouho po oficiálním sloučení koncernů Fiat Chrysler Automobiles (FCA) a Groupe PSA do současně čtvrté největší automobilky světa Stellantis se již objevují první zprávy o tom... | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic | Zdroj: Lancia

...jak si jednotlivé značky pod střechou nové společnosti povedou do budoucna. Za zmínku teď stojí hlavně italská Lancia, která i přes názory expertů zřejmě stále neumírá. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic Zdroj: Lancia

...jak si jednotlivé značky pod střechou nové společnosti povedou do budoucna. Za zmínku teď stojí hlavně italská Lancia, která i přes názory expertů zřejmě stále neumírá. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic | Zdroj: Lancia

Na první pohled skomírající značka, která v současnosti působí jen na svém domácím trhu s jediným modelem, městským hatchbackem Ypsilon, se totiž dostala do vcelku dobré společnosti. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic Zdroj: Lancia

Na první pohled skomírající značka, která v současnosti působí jen na svém domácím trhu s jediným modelem, městským hatchbackem Ypsilon, se totiž dostala do vcelku dobré společnosti. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic | Zdroj: Lancia

Stellantis na své on-line tiskové konferenci rozdělil jednotlivé značky do několika kategorii podle umístění na trhu, a překvapivě, Lancii společnost označuje za prémiovou značku po boku Alfy Romeo a francouzského DS. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic Zdroj: Lancia

Stellantis na své on-line tiskové konferenci rozdělil jednotlivé značky do několika kategorii podle umístění na trhu, a překvapivě, Lancii společnost označuje za prémiovou značku po boku Alfy Romeo a francouzského DS. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic | Zdroj: Lancia

V řadě celkem 14 značek pod střechou Stellantisu je tedy Lancia situována i nad Peugeot a Opel, které společnost označuje za „vyšší mainstream“. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic Zdroj: Lancia

V řadě celkem 14 značek pod střechou Stellantisu je tedy Lancia situována i nad Peugeot a Opel, které společnost označuje za „vyšší mainstream“. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic | Zdroj: Lancia

Bohužel, vedoucí Stellantisu Carlos Tavares na tiskové konferenci více neupřesnil osud italské značky, očividně se ale Lancia do hrobu ještě nechystá. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic Zdroj: Lancia

Bohužel, vedoucí Stellantisu Carlos Tavares na tiskové konferenci více neupřesnil osud italské značky, očividně se ale Lancia do hrobu ještě nechystá. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic | Zdroj: Lancia

Současná třetí generace Ypsilonu bude letos na trhu již deset let a poslední důležitou modernizací prošla vcelku nedávno,  když dostala pod kapotu mild-hybridní pohon . | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic Zdroj: Lancia

Současná třetí generace Ypsilonu bude letos na trhu již deset let a poslední důležitou modernizací prošla vcelku nedávno, když dostala pod kapotu mild-hybridní pohon. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic | Zdroj: Lancia

Ani pro rok 2021 však značka zřejmě nechystá novou generaci, poslední špionážní fotky ukazují při testování údajné prototypy další modernizace. Více v článku... | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic Zdroj: Lancia

Ani pro rok 2021 však značka zřejmě nechystá novou generaci, poslední špionážní fotky ukazují při testování údajné prototypy další modernizace. Více v článku... | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic | Zdroj: Lancia

...jak si jednotlivé značky pod střechou nové společnosti povedou do budoucna. Za zmínku teď stojí hlavně italská Lancia, která i přes názory expertů zřejmě stále neumírá. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic Zdroj: Lancia
Na první pohled skomírající značka, která v současnosti působí jen na svém domácím trhu s jediným modelem, městským hatchbackem Ypsilon, se totiž dostala do vcelku dobré společnosti. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic Zdroj: Lancia
Stellantis na své on-line tiskové konferenci rozdělil jednotlivé značky do několika kategorii podle umístění na trhu, a překvapivě, Lancii společnost označuje za prémiovou značku po boku Alfy Romeo a francouzského DS. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic Zdroj: Lancia
V řadě celkem 14 značek pod střechou Stellantisu je tedy Lancia situována i nad Peugeot a Opel, které společnost označuje za „vyšší mainstream“. | Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic Zdroj: Lancia
8
Fotogalerie

Stellantis označuje Lancii za prémiovou značku. Letitý Ypsilon ale zatím neodchází

Doma se Lancii stále daří a pod střechou Stellantisu má podle všeho zajištěno bezpečí.

Nedlouho po oficiálním sloučení koncernů Fiat Chrysler Automobiles (FCA) a Groupe PSA do současně čtvrté největší automobilky světa Stellantis se již objevují první zprávy o tom, jak si jednotlivé značky pod střechou nové společnosti povedou do budoucna. Za zmínku teď stojí hlavně italská Lancia, která i přes názory expertů zřejmě stále neumírá.

Na první pohled skomírající značka, která v současnosti působí jen na svém domácím trhu s jediným modelem, městským hatchbackem Ypsilon, se totiž dostala do vcelku dobré společnosti. Stellantis na své on-line tiskové konferenci rozdělil jednotlivé značky do několika kategorii podle umístění na trhu, a překvapivě, Lancii společnost označuje za prémiovou značku po boku Alfy Romeo a francouzského DS.

V řadě celkem 14 značek pod střechou Stellantisu je tedy Lancia situována i nad Peugeot a Opel, které společnost označuje za „vyšší mainstream“. Bohužel, vedoucí Stellantisu Carlos Tavares na tiskové konferenci více neupřesnil osud italské značky, očividně se ale Lancia do hrobu ještě nechystá.

Současná třetí generace Ypsilonu bude letos na trhu již deset let a poslední důležitou modernizací prošla vcelku nedávno, když dostala pod kapotu mild-hybridní pohon. Ani pro rok 2021 však značka zřejmě nechystá novou generaci, poslední špionážní fotky ukazují při testování údajné prototypy další modernizace.  

Nutno podotknout, že doma v Itálii patří Ypsilon stále k nejprodávanějším vozům a v roce 2019 dokonce porazil prodeje celého modelového portfolia Alfy Romeo na evropských trzích. Dřívější spekulace o nové generaci tak mluvily o příchodu v roce 2023, načež by Lancia rozšířila portfolio o druhý model.  

Lancia

Lancia, založená v roce 1906, patří k nejstarším světovým automobilkám. První vůz vznikl v roce 1908.

Až do šedesátých let 20. století zůstala Lancia nezávislá. V roce 1969 ji ale převzal Fiat, kde má roli luxusnější alternativy k jeho automobilům. Od roku 2021 patří Lancia do skupiny Stellantis.

Lancia Ypsilon

Doporučujeme

Články odjinud