Volkswagen mluví o novinkách rodiny ID. tak často, že nám přijde, jako by všichni členové čerstvě sjížděli z výrobních linek. Foto: Petr Homolka

Volkswagen mluví o novinkách rodiny ID. tak často, že nám přijde, jako by všichni členové čerstvě sjížděli z výrobních linek. | Foto: Petr Homolka

Přitom ID.3 měla premiéru na ženevském autosalonu v roce 2019. Foto: Petr Homolka

Přitom ID.3 měla premiéru na ženevském autosalonu v roce 2019. | Foto: Petr Homolka

Teprve tehdy si uvědomíme, jak roky letí a že je čas na druhou generaci. Foto: Petr Homolka

Teprve tehdy si uvědomíme, jak roky letí a že je čas na druhou generaci. | Foto: Petr Homolka

Ta se světu představí na jaře příštího roku a bude odrazem zpětné vazby na připomínky zákazníků. Foto: Petr Homolka

Ta se světu představí na jaře příštího roku a bude odrazem zpětné vazby na připomínky zákazníků. | Foto: Petr Homolka

Nová ID.3 ponese dospělejší design a hodnotněji zpracovaný interiér s větším počtem měkčených ploch. Volkswagen

Nová ID.3 ponese dospělejší design a hodnotněji zpracovaný interiér s větším počtem měkčených ploch. | Volkswagen

Dále nás čeká 12palcová obrazovka, středová konzole se dvěma držáky nápojů a praktická vyjímatelná podlaha v kufru. Volkswagen

Dále nás čeká 12palcová obrazovka, středová konzole se dvěma držáky nápojů a praktická vyjímatelná podlaha v kufru. | Volkswagen

Nová generace je dobrou příležitostí pro rozšíření standardní výbavy a doplnění technických hraček. Automobilka zmiňuje především posílení digitalizace, kde je stěžejním prvkem nejnovější softwarová řada zvyšující efektivitu a výkonu systému spolu s příjmem bezdrátových aktualizací. Volkswagen

Nová generace je dobrou příležitostí pro rozšíření standardní výbavy a doplnění technických hraček. Automobilka zmiňuje především posílení digitalizace, kde je stěžejním prvkem nejnovější softwarová řada zvyšující efektivitu a výkonu systému spolu s příjmem bezdrátových aktualizací. | Volkswagen

Řidič může část úkonů přenechat vyspělým asistentům autonomní jízdy ať už na dálnici (Travel Assist) nebo při parkování (Park Assist Plus s funkcí Memory).  Volkswagen

Řidič může část úkonů přenechat vyspělým asistentům autonomní jízdy ať už na dálnici (Travel Assist) nebo při parkování (Park Assist Plus s funkcí Memory).  | Volkswagen

Nová ID.3 přijede na scénu v březnu a prvních vozů se dočkáme v polovině roku. Volkswagen

Nová ID.3 přijede na scénu v březnu a prvních vozů se dočkáme v polovině roku. | Volkswagen

Spolu s ID. Aero půjde o stěžejní novinku roku. Foto: Autorevue.cz

Spolu s ID. Aero půjde o stěžejní novinku roku. | Foto: Autorevue.cz

Vždyť dosud bylo po celém světě prodáno na půl milion vozů rodiny ID. postavených na společné platformě MEB. Zdroj: Volkswagen

Vždyť dosud bylo po celém světě prodáno na půl milion vozů rodiny ID. postavených na společné platformě MEB. | Zdroj: Volkswagen

Vzhledem k rostoucí poptávce se kromě Cvikova a Drážďan rozjede výroba také v hlavním závodě ve Wolfsburgu. Zdroj: Volkswagen

Vzhledem k rostoucí poptávce se kromě Cvikova a Drážďan rozjede výroba také v hlavním závodě ve Wolfsburgu. | Zdroj: Volkswagen

Přitom ID.3 měla premiéru na ženevském autosalonu v roce 2019. Foto: Petr Homolka
Teprve tehdy si uvědomíme, jak roky letí a že je čas na druhou generaci. Foto: Petr Homolka
Ta se světu představí na jaře příštího roku a bude odrazem zpětné vazby na připomínky zákazníků. Foto: Petr Homolka
Nová ID.3 ponese dospělejší design a hodnotněji zpracovaný interiér s větším počtem měkčených ploch. Volkswagen
12
Fotogalerie

Nový Volkswagen ID.3 dal na výtky zákazníků. Zbavil se konceptu, který kladně nepřijali

Omlazená verze oblíbeného Volkswagenu ID.3 přijede už na jaře. Bude odrazem připomínek zákazníků a moderních technologií.

Volkswagen mluví o novinkách rodiny ID. tak často, že nám přijde, jako by všichni členové čerstvě sjížděli z výrobních linek. Přitom ID.3 měla premiéru na ženevském autosalonu v roce 2019. Teprve tehdy si uvědomíme, jak roky letí a že je čas na modernizaci. Ta se světu představí na jaře příštího roku a bude odrazem zpětné vazby na připomínky zákazníků.

Právě jimi se značka při vývoji řídila. Nová ID.3 ponese dospělejší design a hodnotněji zpracovaný interiér s větším počtem měkčených ploch. Čestné reakce směřovaly na nové volant s dotykovými plochami. Vzhledem tomu že nebyly zrovna pozitivní bude nastupující ID.3 prvním modelem, kam se vrátí zpět tlačítkový koncept.

Modernizace je dobrou příležitostí pro rozšíření standardní výbavy a doplnění technických hraček. Automobilka zmiňuje především posílení digitalizace, kde je stěžejním prvkem nejnovější softwarová řada zvyšující efektivitu a výkonu systému spolu s příjmem bezdrátových aktualizací. Cestování na delší vzdálenosti se stane příjemnějším díky vylepšenému plánovači tras a jednoduššímu nabíjení.

Řidič může část úkonů přenechat vyspělým asistentům autonomní jízdy ať už na dálnici (Travel Assist) nebo při parkování (Park Assist Plus s funkcí Memory). Dále nás čeká 12palcová obrazovka ve standardu, středová konzola se dvěma držáky nápojů a praktická vyjímatelná podlaha v kufru.

Nová ID.3 přijede na scénu v březnu a prvních vozů se dočkáme v polovině roku. Spolu s ID. Aero půjde o stěžejní novinku roku. Vždyť dosud bylo po celém světě prodáno na půl milion vozů rodiny ID. postavených na společné platformě MEB. Vzhledem k rostoucí poptávce se kromě Cvikova a Drážďan rozjede výroba také v hlavním závodě ve Wolfsburgu.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud