O chlup praktičtější verze nové pětistovky míří do prodeje. Elektrická stylovka s dveřmi navíc se nebojí vyšší ceny.
Na konci minulého října se Fiat rozhodl, že jeho nová, již plně elektrická generace městského modelu 500 by zasloužila trochu více praktičnosti. Uvedl tak variantu 3+1, která dostala navíc jedny malé dveře na straně spolujezdce – pro lepší přístup na druhou řadu sedadel. Novinka je teď dostupná v konfigurátoru českého zastoupení značky.
Při pohledu do nabídky Fiatu přitom zprvu zaujme, že nová generace Fiatu 500 pozbyla dřívější dodatek „e“ zvýrazňující elektrické ústrojí. Teď je model nabízen prostě jako „nový Fiat 500“, ačkoliv starší spalovací (nyní i hybridní) verze z portfolia nemizí a podle všeho ještě dlouho zůstane normálně v prodeji.
Ústrojí se u novinky 500 3+1 nemění a máte jedinou možnost – elektromotor o výkonu 87 kW (118 koní) ve spojení s baterií o kapacitě 42 kWh, která postačí na udávaný dojezd 322 km (WLTP). Výchozí úroveň výbavy Action, která se u standardní karoserie nové „pětistovky“ kombinuje se slabším ústrojím (70 kW/95 k), zde totiž není dostupná.
Fiat 500 3+1 tedy začíná výbavou Passion od 786.900 Kč. Pro srovnání, klasická třídveřová verze modelu startuje ve stejné specifikaci od 734.900 Kč, za dodatečnou praktičnosti 3+1 tak dáte navíc 52.000 Kč. Ve výbavě čekejte standardně 15palcová ocelová kola, bezklíčový přístup pro dveře řidiče, systém rozpoznávání značek, tempomat, 7palcový infotainment s bezdrátovým zrcadlením chytrého telefonu, halogenové světlomety s LED denním svícením, manuální klimatizaci nebo světelný senzor.
Střední úroveň výbavy Icon od 826.900 Kč pak zajistí navíc 17palcová kola z lehkých slitin, 10,25palcový infotainment s navigací, automatickou klimatizaci, bezklíčový přístup rovněž pro dveře spolujezdce, volant čalouněný eko kůží nebo dešťový senzor.
Vrcholná výbava La Prima od ceny 951.900 Kč nakonec doplňuje také audiosystém s šesti reproduktory (oproti standardním čtyřem), bezdrátové dobíjení telefonu, adaptivní LED světlomety, chromované detaily na karoserii, elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, kamerový systém s rozsahem 360 stupňů, autonomní řízení 2. stupně či sledování mrtvého úhlu.