Nová jednička byla představena nedávno, jak už ale víme z dřívějška,  BMW s uvedením do prodeje neotálí  a první verze sype do konfigurátoru tak rychle, jak to jenom jde. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Nová jednička byla představena nedávno, jak už ale víme z dřívějška, BMW s uvedením do prodeje neotálí a první verze sype do konfigurátoru tak rychle, jak to jenom jde. | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Je to fajn hned ze dvou důvodů: rychle zjistíte, jak si vůz vede cenově, ale také se můžete podívat, jak vypadá  základní verze za „cenu od“ , kterou u dealerů zřejmě moc často nepotkáte. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Je to fajn hned ze dvou důvodů: rychle zjistíte, jak si vůz vede cenově, ale také se můžete podívat, jak vypadá základní verze za „cenu od“, kterou u dealerů zřejmě moc často nepotkáte. | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Chcete-li se dostat s ceníkovou cenou co nejníže, vyberte verzi 118i o výkonu 103 kW. Podle čísel se dnes příliš řídit nedá, proto čekejte tříválcovou patnáctistovku a nikoliv dvoulitr, jak by se mohlo na první pohled zdát. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Chcete-li se dostat s ceníkovou cenou co nejníže, vyberte verzi 118i o výkonu 103 kW. Podle čísel se dnes příliš řídit nedá, proto čekejte tříválcovou patnáctistovku a nikoliv dvoulitr, jak by se mohlo na první pohled zdát. | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Nejlevnější jednička s předním pohonem, manuálním šestikvaltem a základní výbavou  vychází na 648.700 Kč . To je pro zhruba polovina toho, co dáte za nejvýkonnější verzi M135i o výkonu 225 kW. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Nejlevnější jednička s předním pohonem, manuálním šestikvaltem a základní výbavou vychází na 648.700 Kč. To je pro zhruba polovina toho, co dáte za nejvýkonnější verzi M135i o výkonu 225 kW. | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Pokud prahnete po dvouspojkovém automatu, BMW samozřejmě může sloužit. Počítejte pak ale s částkou nejméně 700.180 Kč. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Pokud prahnete po dvouspojkovém automatu, BMW samozřejmě může sloužit. Počítejte pak ale s částkou nejméně 700.180 Kč. | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Jak můžete sami vidět na přiložených fotkách, které jsme našli v oficiálním konfigurátoru, rozhodně se  nejedná o auto, za které by se měl jeho řidič stydět . Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Jak můžete sami vidět na přiložených fotkách, které jsme našli v oficiálním konfigurátoru, rozhodně se nejedná o auto, za které by se měl jeho řidič stydět. | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Má bílý lak karoserie Alpine White (bílá je pořád nejoblíbenější barva v Česku), nebo černý Black, 16palcová litá kola... Nenadchne, ale ani neurazí. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Má bílý lak karoserie Alpine White (bílá je pořád nejoblíbenější barva v Česku), nebo černý Black, 16palcová litá kola... Nenadchne, ale ani neurazí. | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Uvnitř najdete černé čalounění sedadel, šedý dekor palubní desky, startování tlačítkem, klimatizaci, multifunkční volant potažený kůží, velurové koberce, funkci Teleservices, která vás upozorní na kontrolu vozidla v servisu či výměnu oleje, paket Connected, díky kterému najdete nejlepší restauraci v okolí či sadu na opravu pneumatik. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Uvnitř najdete černé čalounění sedadel, šedý dekor palubní desky, startování tlačítkem, klimatizaci, multifunkční volant potažený kůží, velurové koberce, funkci Teleservices, která vás upozorní na kontrolu vozidla v servisu či výměnu oleje, paket Connected, díky kterému najdete nejlepší restauraci v okolí či sadu na opravu pneumatik. | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Aby vám sousedé nezáviděli, ale vy přesto požadujete něco více než pouze základní výbavu,  sáhněte po paketu Advantage za 20.800 Kč . Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Aby vám sousedé nezáviděli, ale vy přesto požadujete něco více než pouze základní výbavu, sáhněte po paketu Advantage za 20.800 Kč. | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Alespoň podle vizualizací v konfigurátoru není navenek poznat, ale rázem máte odkládací paket, tempomat s brzdnou funkcí, parkovací senzory vpředu a vzadu a výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Alespoň podle vizualizací v konfigurátoru není navenek poznat, ale rázem máte odkládací paket, tempomat s brzdnou funkcí, parkovací senzory vpředu a vzadu a výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce. | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

 Kompletní ceny nového BMW řady 1  najdete v tabulce v hlavním textu. Početní převahu mají nejenom nafťáky, ale dvoulitrové čtyřválce, přičemž platí, že verze s pohonem 4x4 (M135i a 120d) mají vždy osmistupňovou automatickou převodovku. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Kompletní ceny nového BMW řady 1 najdete v tabulce v hlavním textu. Početní převahu mají nejenom nafťáky, ale dvoulitrové čtyřválce, přičemž platí, že verze s pohonem 4x4 (M135i a 120d) mají vždy osmistupňovou automatickou převodovku. | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Interiér základního BMW řady 1 je hodně tmavý, na první pohled ale nepůsobí ošizeně. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Interiér základního BMW řady 1 je hodně tmavý, na první pohled ale nepůsobí ošizeně. | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Základní verze má černé čalounění sedadel a šedý dekor přístrojovky Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Základní verze má černé čalounění sedadel a šedý dekor přístrojovky | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Mezi sedadly najdete sdružený ovladač infotainmentu Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Mezi sedadly najdete sdružený ovladač infotainmentu | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

BMW si stále ponechává klasické "kolíčky" pro zamykání dveří Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

BMW si stále ponechává klasické "kolíčky" pro zamykání dveří | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Výhled šikmo vzad asi nebude zcela ideální Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Výhled šikmo vzad asi nebude zcela ideální | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Tady to zase vypadá na poměrně malé zadní okno. Pakovací senzory nebo kamera přijdou vhod. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Tady to zase vypadá na poměrně malé zadní okno. Pakovací senzory nebo kamera přijdou vhod. | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Ani vzadu nechybí klasická stropní madla Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Ani vzadu nechybí klasická stropní madla | Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor

Je to fajn hned ze dvou důvodů: rychle zjistíte, jak si vůz vede cenově, ale také se můžete podívat, jak vypadá  základní verze za „cenu od“ , kterou u dealerů zřejmě moc často nepotkáte. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor
Chcete-li se dostat s ceníkovou cenou co nejníže, vyberte verzi 118i o výkonu 103 kW. Podle čísel se dnes příliš řídit nedá, proto čekejte tříválcovou patnáctistovku a nikoliv dvoulitr, jak by se mohlo na první pohled zdát. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor
Nejlevnější jednička s předním pohonem, manuálním šestikvaltem a základní výbavou  vychází na 648.700 Kč . To je pro zhruba polovina toho, co dáte za nejvýkonnější verzi M135i o výkonu 225 kW. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor
Pokud prahnete po dvouspojkovém automatu, BMW samozřejmě může sloužit. Počítejte pak ale s částkou nejméně 700.180 Kč. Nejlevnější BMW řady 1 F40. Foto: BMW konfigurátor
18
Fotogalerie

Toto BMW řady 1 v ČR jen tak neuvidíte. Je to naprostý základ za 650.000 Kč

V aktuální nabídce nové generace BMW řady 1 mají převahu naftové motory. Chcete-li však auto za „cenu od“, musíte sáhnout po zážehovém tříválci o objemu 1,5 litru.

Nebojím se tvrdit, že v případě nového BMW řady 1 jde o víc než pouhou mezigenerační obměnu. Zatímco dříve šlo o hravou zadokolku s motorem uloženým podélně, dnes jde o předokolku s motorem napříč. Němci zkrátka šlápli na zmizík, zapomněli na staré zvyky a vytvořili prémiové auto pro masy. Co z toho, že tím přišlo o koncepci, kterou si oblíbili milovníci řízení. Byznys je byznys.

Nová jednička byla představena nedávno, jak už ale víme z dřívějška, BMW s uvedením do prodeje neotálí a první verze sype do konfigurátoru tak rychle, jak to jenom jde. Je to fajn hned ze dvou důvodů: rychle zjistíte, jak si vůz vede cenově, ale také se můžete podívat, jak vypadá základní verze za „cenu od“, kterou u dealerů zřejmě moc často neuvidíte.

Chcete-li se dostat s ceníkovou cenou co nejníže, vyberte verzi 118i o výkonu 103 kW. Podle čísel se dnes nejenom u BMW moc řídit nedá, proto čekejte tříválcovou patnáctistovku a nikoliv dvoulitr, jak by se mohlo zdát. Nejlevnější jednička s předním pohonem, manuálním šestikvaltem a základní výbavou vychází na 648.700 Kč. To je zhruba polovina toho, co dáte za nejvýkonnější verzi M135i o výkonu 225 kW. Pokud prahnete po automatu, BMW samozřejmě může sloužit. Počítejte ale s částkou nejméně 700.180 Kč.

Jak můžete sami vidět na přiložených fotkách, které jsme našli v oficiálním konfigurátoru, rozhodně se nejedná o auto, za které by se měl jeho řidič stydět. Má bílý lak karoserie Alpine White (bílá je pořád nejoblíbenější barva v Česku), nebo černý Black, 16palcová litá kola... Nenadchne, ale ani neurazí.

Uvnitř najdete černé čalounění sedadel, šedý dekor palubní desky, startování tlačítkem, klimatizaci, multifunkční volant potažený kůží, velurové koberce, funkci Teleservices, která vás upozorní na kontrolu vozidla v servisu či výměnu oleje, paket Connected, díky kterému najdete nejlepší restauraci v okolí či sadu na opravu pneumatik.

Aby vám sousedé nezáviděli, ale vy přesto požadujete více než pouze základní výbavu, sáhněte po paketu Advantage za 20.800 Kč. Podle vizualizací v konfigurátoru není navenek poznat, ale rázem máte odkládací paket (uzavíratelná schránka u řidiče, síťky na zadních stranách opěradel předních sedadel, háčky na upínání tašek), 2x USB pro dobíjení na středové konzole, tempomat s brzdnou funkcí, parkovací senzory vpředu a vzadu a výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce.

Kompletní ceny nového BMW řady 1 najdete v tabulce níže. Početní převahu mají nejenom nafťáky, ale i dvoulitrové čtyřválce. Přitom platí, že verze s pohonem 4x4 (M135i a 120d) mají vždy osmistupňovou automatickou převodovku.

Nové BMW řady 1 F40: Technická data nabízených motorů
Motor 118i M135i 116d 118d 120d
Pohon 4x2 4x4 4x2 4x2 4x4
Zdvihový objem [cm3] 1499 1998 1496 1995 1995
Válce/ventily 3/4 4/4 3/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 103/4200 225/4500 85/2250 110/2500 140/2500
Točivý moment [N.m/min] 220/1480 450/1750 270/1750 350/1750 400/1750
Převodovka 6M(7A) 8A 6M(7A) 6M(8A) 8A
Max. rychlost [km/h] 213 250 200 218(216) 230
Zrychlení 0-100 km/h [s] 8,5 4,8 10,3(10,1) 8,5(8,4) 7,0
Poh. hmotnost [kg] 1320(1395) 1600 1385(1460) 1430(1505) 1590
Komb. spotř. [l/100 km] 5,0-5,7 6,8-7,1 3,8 - 4,2 4,1-4,4 4,5-4,7
Základní cena [Kč] 648.900 (700.180) 1.201.200 694.200 (745.680) 760.500 (814.684) 919.100
Údaje v závorkách platí pro automatickou převodovku

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud