Automobilka MG představuje zbrusu nový model, kterým je pětidveřový elektrický hatchback MG4 Electric. Vůz má 4287 mm na délku, 1836 mm na šířku a 1504 mm na výšku. Zdroj: MG

Automobilka MG představuje zbrusu nový model, kterým je pětidveřový elektrický hatchback MG4 Electric. Vůz má 4287 mm na délku, 1836 mm na šířku a 1504 mm na výšku. | Zdroj: MG

Spadá tedy do segmentu C a můžeme tak očekávat, že s ním na evropském trhu půjde tahle britsko-čínská značka proti  Volkswagenu ID.3 , případně  Cupře Born . Zdroj: MG

Spadá tedy do segmentu C a můžeme tak očekávat, že s ním na evropském trhu půjde tahle britsko-čínská značka proti Volkswagenu ID.3, případně Cupře Born. | Zdroj: MG

Plochá baterie s tloušťkou pouze 110 mm od SAIC Motor se bude nabízet v kapacitách 51 a 64 kWh. Dle měření WLTP zvládne menší kapacita na jedno nabití 350 km a větší až 450 km. Zdroj: MG

Plochá baterie s tloušťkou pouze 110 mm od SAIC Motor se bude nabízet v kapacitách 51 a 64 kWh. Dle měření WLTP zvládne menší kapacita na jedno nabití 350 km a větší až 450 km. | Zdroj: MG

Menší baterie se dodává s elektromotorem o výkonu 125 kW, větší má silnější motor se 150 kW. V každém případě by měl vůz akcelerovat z 0 na 100 km/h vždy pod osm sekund. Maximální rychlost činí 160 km/h. Zdroj: MG

Menší baterie se dodává s elektromotorem o výkonu 125 kW, větší má silnější motor se 150 kW. V každém případě by měl vůz akcelerovat z 0 na 100 km/h vždy pod osm sekund. Maximální rychlost činí 160 km/h. | Zdroj: MG

V budoucnu můžeme od MG4 Electric očekávat ještě další verze. Navíc s tímto modelem v Evropě slaví premiéru platforma MSP, která je zatím 400voltová, ale v budoucnu půjde vylepšit na 800voltovou. Zdroj: MG

V budoucnu můžeme od MG4 Electric očekávat ještě další verze. Navíc s tímto modelem v Evropě slaví premiéru platforma MSP, která je zatím 400voltová, ale v budoucnu půjde vylepšit na 800voltovou. | Zdroj: MG

Zároveň se můžeme těšit na možnost vyměnit prázdnou baterii za plnou nebo budoucí funkce autonomního řízení. Zdroj: MG

Zároveň se můžeme těšit na možnost vyměnit prázdnou baterii za plnou nebo budoucí funkce autonomního řízení. | Zdroj: MG

Ačkoliv nám MG ukazuje již finální design, tak vůz ještě stále podstupuje poslední testy na našich silnicích. Zdroj: MG

Ačkoliv nám MG ukazuje již finální design, tak vůz ještě stále podstupuje poslední testy na našich silnicích. | Zdroj: MG

Tisková zpráva uvádí, že oficiální uvedení na trh proběhne v posledním kvartále letošního roku. V té době bychom se také měli dozvědět všechny technické podrobnosti. Zdroj: MG

Tisková zpráva uvádí, že oficiální uvedení na trh proběhne v posledním kvartále letošního roku. V té době bychom se také měli dozvědět všechny technické podrobnosti. | Zdroj: MG

 Zdroj: MG

| Zdroj: MG

 Zdroj: MG

| Zdroj: MG

 Zdroj: MG

| Zdroj: MG

Spadá tedy do segmentu C a můžeme tak očekávat, že s ním na evropském trhu půjde tahle britsko-čínská značka proti  Volkswagenu ID.3 , případně  Cupře Born . Zdroj: MG
Plochá baterie s tloušťkou pouze 110 mm od SAIC Motor se bude nabízet v kapacitách 51 a 64 kWh. Dle měření WLTP zvládne menší kapacita na jedno nabití 350 km a větší až 450 km. Zdroj: MG
Menší baterie se dodává s elektromotorem o výkonu 125 kW, větší má silnější motor se 150 kW. V každém případě by měl vůz akcelerovat z 0 na 100 km/h vždy pod osm sekund. Maximální rychlost činí 160 km/h. Zdroj: MG
V budoucnu můžeme od MG4 Electric očekávat ještě další verze. Navíc s tímto modelem v Evropě slaví premiéru platforma MSP, která je zatím 400voltová, ale v budoucnu půjde vylepšit na 800voltovou. Zdroj: MG
11
Fotogalerie

MG představuje konkurenta pro VW ID.3 a Cupru Born. Jeho MG4 Electric má až 150 kW a ujede 450 km

Bylo jen otázkou času, kdy s elektrickým hatchbackem přijde někdo další. Že to ale bude zrovna britsko-čínská značka?

Automobilka MG představuje zbrusu nový model, kterým je pětidveřový elektrický hatchback MG4 Electric. Vůz má 4287 mm na délku, 1836 mm na šířku a 1504 mm na výšku. Spadá tedy do segmentu C a můžeme tak očekávat, že s ním na evropském trhu půjde tahle britsko-čínská značka proti Volkswagenu ID.3, případně Cupře Born.

Plochá baterie s tloušťkou pouze 110 mm od SAIC Motor se bude nabízet v kapacitách 51 a 64 kWh. Dle měření WLTP zvládne menší kapacita na jedno nabití 350 km a větší až 450 km. Menší baterie se dodává s elektromotorem o výkonu 125 kW, větší má silnější motor se 150 kW. V každém případě by měl vůz akcelerovat z 0 na 100 km/h vždy pod osm sekund. Maximální rychlost činí 160 km/h.

V budoucnu můžeme od MG4 Electric očekávat ještě další verze. Navíc s tímto modelem v Evropě slaví premiéru platforma MSP, která je zatím 400voltová, ale v budoucnu půjde vylepšit na 800voltovou. Zároveň se můžeme těšit na možnost vyměnit prázdnou baterii za plnou nebo budoucí funkce autonomního řízení.

Ačkoliv nám MG ukazuje již finální design, tak vůz ještě stále podstupuje poslední testy na našich silnicích. Tisková zpráva uvádí, že oficiální uvedení na trh proběhne v posledním kvartále letošního roku. V té době bychom se také měli dozvědět všechny technické podrobnosti.

MG

MG je britská automobilka založená v roce 1920 Cecilem Kimberem. Byla známá předevšími svými dvousedadlovými sportovními vozy.

Výroba byla v MG ukončena v roce 1980. Následovalo několik návratů, dnes značku vlastní čínská Shanghai Automotive Industry.

MG3 • MG ZS EV

Doporučujeme

Články odjinud