| Volkswagen Golf VIII na první skice

| Volkswagen Golf VIII na první skice

 | Volkswagen Golf VII

| Volkswagen Golf VII

Nenápadnost je jednou z jeho charakteristických vlastností.

Nenápadnost je jednou z jeho charakteristických vlastností.

GTI Performance je takřka k nerozeznání od běžné verze. Zezadu to jej prozrazuje pouze červený nápis GTI.

GTI Performance je takřka k nerozeznání od běžné verze. Zezadu to jej prozrazuje pouze červený nápis GTI.

 | Volkswagen Golf VII

| Volkswagen Golf VII

 | Volkswagen Golf VII

| Volkswagen Golf VII

 | Volkswagen Golf VII

| Volkswagen Golf VII

 | Volkswagen Golf VII

| Volkswagen Golf VII

 | Volkswagen Golf VII

| Volkswagen Golf VII

Volkswagen Golf MHEV - "základní" mild-hybrid bez elekrického motoru v převodovce nebo na zadní nápravě. 48voltový systém pomáhá patnáctistovce TSI o výkonu 110 kW.

Volkswagen Golf MHEV - "základní" mild-hybrid bez elekrického motoru v převodovce nebo na zadní nápravě. 48voltový systém pomáhá patnáctistovce TSI o výkonu 110 kW.

 | Volkswagen Golf VII

| Volkswagen Golf VII

 | Volkswagen Golf VII

| Volkswagen Golf VII

 | Volkswagen Golf VII
Nenápadnost je jednou z jeho charakteristických vlastností.
GTI Performance je takřka k nerozeznání od běžné verze. Zezadu to jej prozrazuje pouze červený nápis GTI.
 | Volkswagen Golf VII
12
Fotogalerie

Volkswagen poprvé ukázal Golf osmé generace. Zatím formou skici

Golf patří v automobilovém světě mezi etablované a velice oblíbené modely. Není proto překvapením, že všichni očekávají, co přinese již osmá generace.

Osmá generace oblíbeného modelu Golf se nezadržitelně blíží. Volkswagen představil svůj plán na uvedení novinky na Golf 8 Supplier Summitu. Její příchod se nezaobejde bez velké finanční investice.  

Historie modelu Golf se začala psát ještě v roce 1974. Od té doby se na trhu vystřídalo již sedm generací. Celkově německá automobilka prodala už více než 35 milionů kusů. Produkce osmé generace odstartuje za méně než 75 týdnů, koncem června příštího roku. 

Velké oznámení představilo vedení společnosti během Golf 8 Supplier Summitu v německém Wolfsburgu. Na schůzce se setkalo dohromady 180 vrcholových manažerů nejdůležitějších dodavatelů VW. Cílem bylo vytvořit plán pro novou generaci kompaktního modelu, který se prodává v celkově 108 zemích. Podle vyjádření automobilky jsou práce v plném proudě. Pod smlouvou už je 80 procent všech dodavatelů pro nový Golf.

Celkově do nové generace VW Group investuje 1,8 miliardy eur, tedy v přepočtu více než 37 miliard korun. Nejdůležitějším prvkem zůstane továrna ve Wolfsburgu, která je největším automobilovým závodem v Evropě. Každý den se zde vyrobí více než 2000 Golfů. 

Po designové stránce nám toho zatím Volkswagen moc neukázal. Skica ukazuje akorát obrys drobné třídveřové verze. Zatím je proto předčasné spekulovat o konečném vzhledu. Zřejmě ale můžeme očekávat, že si ponechá své základní črty. 

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

Doporučujeme

Články odjinud