Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018

Škoda Fabia facelift 2018
Škoda Fabia facelift 2018
Škoda Fabia facelift 2018
Škoda Fabia facelift 2018
18
Fotogalerie

Testujeme tříválcovou Škodu Fabia po faceliftu. Ptejte se, co vás zajímá!

První kilometry s modernizovanou Škodou Fabia absolvujeme v okolí Prahy. V diskusi pod článkem se můžete ptát na vše, co vás o autě zajímá.

Škoda Fabia po modernizaci si dala poměrně načas. Premiéru měla už na březnovém autosalonu v Ženevě a teprve dnes, 10. srpna, se s ní svezeme poprvé. Začínáme na Letišti Václava Havla, vyzkoušíme městské i mimoměstské silnice a zajímat nás budou hlavně motory a podvozek.

Malý hatchback a kombi z Mladé Boleslavi totiž pořídíte pouze s litrovými tříválcovými motory MPI a TSI, přičemž ty přeplňované jsou pro splnění emisních limitů vybaveny filtry pevných částic. Oficiální ceník je k dispozici už od minulého týdne, přičemž zatím stále není kompletní. Chybí v něm tříválec 1.0 MPI/44 kW, který má dorazit později.

Vy nyní opět máte možnost ovlivnit, o čem se dočtete v prvních jízdních dojmech. Stačí napsat do diskuse pod tento článek, co vás o Škodě Fabia po faceliftu zajímá a já se budu později snažit vaše seriózní a věcné dotazy zodpovědět.

Testování probíhá během dne, takže nové diodové světlomety s funkcí automatického přepínání potkávacího a dálkového režimu moc nevyzkoušíme. Ty si pak necháme na klasický týdenní redakční test. Ale nejenom o nich je facelift Fabie.

Nově může mít až 18palcová kola, která jistě ovlivní komfort jízdy, může být vybavena sledováním slepého úhlu či asistentem pro vyjíždění z parkovacího místa. Do nabídky se navíc opět vrací převodovka DSG, a sice v kombinaci se silnější verzí motoru TSI. V zájmu lepší čitelnosti byly pozměněny i přístroje před řidičem, to všechno se počítá.

Diskuse je vaše!

Škoda Fabia po faceliftu - technická data a české ceny
Motor 1.0 MPI 1.0 TSI 1.0 TSI 1.0 TSI
Zdvihový objem [cm3] 999 999 999 999
Válce/ventily 3/4 3/4 3/4 3/4
Největší výkon [kW/min] 55/6200 70/5000 81/5000 81/5000
Točivý moment [N.m/min] 95/3000 160/1800 200/2000 200/2000
Převodovka 5M 5M 6M 7A
Max. rychlost [km/h] 168 184 195 194
Zrychlení 0-100 km/h [s] 14,9 10,8 9,6 10,1
Komb. spotřeba* [l/100 km] 4,9 4,8 4,9 4,8
Cena Active [Kč] 279.900 294.900 - -
Cena Ambition [Kč] 299.900 314.900 330.900 360.900
Cena Style [Kč] - 344.900 360.900 390.900
Cena Monte Carlo [Kč] . 374.900 390.900 420.900
*podle NEDC, za kombi se připlácí 14.000 Kč

Škoda Fabia

Škoda Fabia je českým zástupcem v konkurencí nabitém segmentu B. Jako poslední vůz své třídy nabízí i karoserii kombi a mimo soukromých zákazníků je oblíbená také jako referentský vůz ve firmách na leasing. Čtvrtá generace modelu měla světovou premiéru 4. května 2021 prostřednictvím unikátní virtuální prezentace.

První jízdy s prototypy 4. generace • Ceny a výbava • Nejlevnější verze • Minitest Škoda Fabia III Combi 1.0 TSI • Historie Škody Fabia 

Doporučujeme

Články odjinud