8 Fotogalerie Volkswagen Passat Alltrack přidává skoro tři centimetry Dalibor Žák 3. března 2015 • 14:43 Nový poloterénní Volkswagen Passat Alltrack se v Ženevě vytahuje se svým o 27,5 mm přizvednutým podvozkem. Nové jsou i nárazníky a výrazné doplňky z imitace chromu mají model více odlišit od klasického kombi VW Passat. Prodej nového Alltracku bude zahájen v září 2015. Vedle konceptu Sport Coupé GTE je to tak další variace na téma „nový Passat“. Imitace chromu na prazích, náraznících a zrcátkách možná bude pro někoho trochu pouťová. Každý Passat Alltrack má pohon všech kol a o 27,5 mm zvednutý podvozekPod kapotou očekávejte motory 2.0 TDI naladěné na 150, 190 nebo dokonce 240 koní v provedení bi-turbo. Benzín spaluje buď čtrnáctistovka o výkonu 150 koní, nebo motor 2.0 TSI o výkonu 220 koní. Všechny Passaty Alltrack mají samozřejmě pohon všech kol. Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný Lukáš Dittrich Testy V základu najdete trochu bohatší výbavu než u úplně základního Passata, auto také dostane minimálně 17" ráfky, i když spousta lidí asi zvolí příplatkové 18" nebo dokonce 19" disky. Samozřejmostí bude možnost kombinovat vybrané motory s převodovkou DSG, nejsilnější diesel ji má standardně. Volkswagen Passat Volkswagen Passat je právem považován za vzor auta střední třídy. Zejména kombi Passat Variant s motorem TDI je v ČR velmi populární služební vůz mezi manažery. V současné době se prodává už osmá generace Passatu. V roce 2019 překonal model 30 milionů prodaných kusů. Ceny a výbava • Facelift 2019 • Škoda Superb iV vs. VW Passat GTE • Test VW Passat Variant 2.0 TDI Vstoupit do diskuze (3) AutoRevue.cz VolkswagenPremiéryKombiAutosalonyVolkswagen PassatŽeneva 2015PříďKlasické kombiAlltrackNový pásCentimetrImitacePásAlltrackuAuta Volkswagen na Heureka.cz