Volant má na pravé straně, vůbec ale nevadí. Tohle BMW by rozhodně stálo za hřích.
Mulgari je prestižní britská tuningová firma, která si dává za úkol vymáčknout z aut co nejvíce. Při vývoji používá nejmodernější technologie, jako třeba 3D tisk, a spolupracuje s předními výrobci performance dílů.
Firma má ve svém portfoliu tři předpřipravené úpravy. Každá z nich nese název ICON a číselné označení. ICON01 je upravený McLaren 12C, ICON02 je Mini Cooper a nyní nastal čas pro ICON03. Stalo se jím BMW F22. Cílem bylo navodit atmosféru starých dobrých bimmerů.
Výsledek je tedy BMW se spoustou odkazů na předchozí slavné modely a více definovanou podstatou řidičovy nirvány. Karbonová střecha například odkazuje na BMW E46 M3 CSL, rozšířené zadní křídlo na klasické BMW E30 a na spodní části předního nárazníku najdete odkaz na legendární 3.0 CSL.
Na motoru B58 proběhly jen lehké úpravy. Přesný výkon nebyl změřený, ale podle úpravce je se pohybuje do 500 koní, což prý naprosto stačí na to, aby si člověk auto dosyta užil. Aby se ještě více podtrhnul zvuk přeplňovaného třílitru, sáhlo se po výfuku Akrapovič.
Vůz je navržen tak, aby fungoval co nejlépe a řidič využil 100 % jeho potenciálu. Z toho důvodu má i upravený podvozek od KW Automotive, širší pneumatiky, sedadla Recaro a mnoho dalšího. Vzhledem k ostrovnímu umístění úpravce jsou vozy s pravostranným řízením. Třeba by se ale s výrobci dalo domluvit. Zkusíte to?