Pick-up dostává elektromotor o výkonu až 280 kW, vůz má stálý pohon všech kol s redukcí a uzamykatelnými diferenciály uprostřed, vzadu i vpředu. Zdroj: Munro Vehicles

Pick-up dostává elektromotor o výkonu až 280 kW, vůz má stálý pohon všech kol s redukcí a uzamykatelnými diferenciály uprostřed, vzadu i vpředu. | Zdroj: Munro Vehicles

Točivý moment je 700 Nm, bez nákladu se vůz dostane na 96 km/h za 4,9 sekundy. Zdroj: Munro Vehicles

Točivý moment je 700 Nm, bez nákladu se vůz dostane na 96 km/h za 4,9 sekundy. | Zdroj: Munro Vehicles

K dostání bude i verze s 220kW motorem. Zdroj: Munro Vehicles

K dostání bude i verze s 220kW motorem. | Zdroj: Munro Vehicles

S plnou baterií ujede v optimálních podmínkách přes 305 kilometrů, rychlonabíjení je možné až 100 kW a dobití zabere jen 36 minut. Zdroj: Munro Vehicles

S plnou baterií ujede v optimálních podmínkách přes 305 kilometrů, rychlonabíjení je možné až 100 kW a dobití zabere jen 36 minut. | Zdroj: Munro Vehicles

Pick-up od Munro na korbě uveze 1050 kilogramů na půdorysu jedné europalety, na kouli zvládá až 3,5 tuny. Zdroj: Munro Vehicles

Pick-up od Munro na korbě uveze 1050 kilogramů na půdorysu jedné europalety, na kouli zvládá až 3,5 tuny. | Zdroj: Munro Vehicles

ízdní parametry jsou parádní, minimální světlost dosahuje 48 centimetrů, přední nájezdový úhel je přes 80 stupňů a zadní přes 50 stupňů. Zdroj: Munro Vehicles

ízdní parametry jsou parádní, minimální světlost dosahuje 48 centimetrů, přední nájezdový úhel je přes 80 stupňů a zadní přes 50 stupňů. | Zdroj: Munro Vehicles

 Munro Vehicles

| Munro Vehicles

 Munro Vehicles

| Munro Vehicles

Na ní ujede za běžných okolností kolem 300 kilometrů. Zdroj: Munro Vehicles

Na ní ujede za běžných okolností kolem 300 kilometrů. | Zdroj: Munro Vehicles

 Munro Vehicles

| Munro Vehicles

 Munro Vehicles

| Munro Vehicles

 Munro Vehicles

| Munro Vehicles

 Munro Vehicles

| Munro Vehicles

 Munro Vehicles

| Munro Vehicles

 Munro Vehicles

| Munro Vehicles

 Munro Vehicles

| Munro Vehicles

 Munro Vehicles

| Munro Vehicles

 Zdroj: Munro Vehicles

| Zdroj: Munro Vehicles

 Munro Vehicles

| Munro Vehicles

 Munro Vehicles

| Munro Vehicles

Točivý moment je 700 Nm, bez nákladu se vůz dostane na 96 km/h za 4,9 sekundy. Zdroj: Munro Vehicles
K dostání bude i verze s 220kW motorem. Zdroj: Munro Vehicles
S plnou baterií ujede v optimálních podmínkách přes 305 kilometrů, rychlonabíjení je možné až 100 kW a dobití zabere jen 36 minut. Zdroj: Munro Vehicles
Pick-up od Munro na korbě uveze 1050 kilogramů na půdorysu jedné europalety, na kouli zvládá až 3,5 tuny. Zdroj: Munro Vehicles
20
Fotogalerie

Drsňácký elektromobil Munro přijíždí ve verzi pick-up. Na korbě uveze tunu a zvládne i těžký přívěs

Šikovný nástroj do terénu a k tvrdé práci je nyní ještě o kus praktičtější. Jeho skotský výrobce se těší slušnému zájmu.

Firma Munro Vehicles přišla v nedávné době se zajímavým pojetím elektromobilu. Její Truck Mk_1 sice vypadá jako zvětšená dětská hračka namalovaná podle pravítka, ale evidentně zaujal zákazníky, kteří preferují jednoduchost, užitné vlastnosti a obratnost v terénu oproti estetice a luxusu. V tuto chvíli má výrobce již 200 objednávek, které se rovnají roku a půl výrobních kapacit. A také představuje nové karosářské provedení, po „klasice“ s krytým zavazadlovým prostorem je tu pick-up.

Ten dostává elektromotor o výkonu až 280 kW, vůz má stálý pohon všech kol s redukcí a uzamykatelnými diferenciály uprostřed, vzadu i vpředu. Točivý moment je 700 Nm, bez nákladu se vůz dostane na 96 km/h za 4,9 sekundy. K dostání bude i verze s 220kW motorem. S plnou baterií ujede v optimálních podmínkách přes 305 kilometrů, rychlonabíjení je možné až 100 kW a dobití zabere jen 36 minut.

Jízdní parametry jsou parádní, výška ke karoserii dosahuje 48 centimetrů, přední nájezdový úhel je přes 80 stupňů a zadní přes 50 stupňů. Pick-up od Munro na korbě uveze 1050 kilogramů na půdorysu jedné europalety, na kouli zvládá až 3,5 tuny. V současné době se tato verze chystá do fáze přeprodukčního prototypu, finální verze by měla najít uplatnění na stavbách, při těžbě nebo v zemědělství. Ceny klasického provedení startují na zhruba 1,6 milionu korun, dá se čekat, že pick-up bude stát podobné peníze.

Doporučujeme

Články odjinud