Stánek Audi v Ženevě bude mimo jiné v motivu elektrifikace. Pro čtveřici svých současných modelů totiž výrobce představuje nové plug-in hybridní alternativy.  Zdroj: Audi

Stánek Audi v Ženevě bude mimo jiné v motivu elektrifikace. Pro čtveřici svých současných modelů totiž výrobce představuje nové plug-in hybridní alternativy.  | Zdroj: Audi

Spalovacího motoru ve společnosti elektromotoru a baterie se tak dočká SUV Q5, ale hned také sedan A6, stylovější „čtyřdveřové kupé“ A7 a limuzína A8. Zdroj: Audi

Spalovacího motoru ve společnosti elektromotoru a baterie se tak dočká SUV Q5, ale hned také sedan A6, stylovější „čtyřdveřové kupé“ A7 a limuzína A8. | Zdroj: Audi

U vrcholného korábu můžeme začít. S velkohubým označením Audi A8 L 60 TFSI e quattro si hybridní verze limuzíny spoléhá na třílitrový šestiválec kombinovaný se synchronním elektromotorem a bateriovým modulem o kapacitě 14,1 kWh. | Audi A8 L Zdroj: Audi

U vrcholného korábu můžeme začít. S velkohubým označením Audi A8 L 60 TFSI e quattro si hybridní verze limuzíny spoléhá na třílitrový šestiválec kombinovaný se synchronním elektromotorem a bateriovým modulem o kapacitě 14,1 kWh. | Audi A8 L | Zdroj: Audi

Systémový výkon ústrojí je 326 kW (443 koní) a 699 N.m točivého momentu. | Audi A8 L Zdroj: Audi

Systémový výkon ústrojí je 326 kW (443 koní) a 699 N.m točivého momentu. | Audi A8 L | Zdroj: Audi

Čistě na elektřinu pak hybridní A8 ujede 40 kilometrů. | Audi A8 L Zdroj: Audi

Čistě na elektřinu pak hybridní A8 ujede 40 kilometrů. | Audi A8 L | Zdroj: Audi

Ostatně takový dojezd udává Audi i pro zbytek nových hybridů. Jejich technická data jsou však zatím střídmá. | Audi Q5 Zdroj: Audi

Ostatně takový dojezd udává Audi i pro zbytek nových hybridů. Jejich technická data jsou však zatím střídmá. | Audi Q5 | Zdroj: Audi

Víme tedy, že hybridní Audi Q5 50 TFSI, A6 50 TFSI a A7 50 TFSI nabídnou minimálně kolem 217 kW (295 koní) a 450 N.m... | Audi Q5 Zdroj: Audi

Víme tedy, že hybridní Audi Q5 50 TFSI, A6 50 TFSI a A7 50 TFSI nabídnou minimálně kolem 217 kW (295 koní) a 450 N.m... | Audi Q5 | Zdroj: Audi

...přičemž k dostání budou i silněji naladěné verze o výkonu až 267 kW (363 koní) a 500 N.m. | Audi Q5 Zdroj: Audi

...přičemž k dostání budou i silněji naladěné verze o výkonu až 267 kW (363 koní) a 500 N.m. | Audi Q5 | Zdroj: Audi

Všechny vozy pak využívají stejnou 14,1kWh baterii a zmíněný elektromotor zakomponovaný do automatické osmistupňové převodovky. | Audi A6 Zdroj: Audi

Všechny vozy pak využívají stejnou 14,1kWh baterii a zmíněný elektromotor zakomponovaný do automatické osmistupňové převodovky. | Audi A6 | Zdroj: Audi

K zajištění uvedeného dojezdu budou samozřejmě hybridy používat i systému rekuperaci energie z brzdění. | Audi A6 Zdroj: Audi

K zajištění uvedeného dojezdu budou samozřejmě hybridy používat i systému rekuperaci energie z brzdění. | Audi A6 | Zdroj: Audi

Na výběr budou tři jízdní režimy: EV, Auto a Hold. V módu EV si modely vystačí čistě s elektrickým pohonem a přepnutím na Auto si bude systém inteligentně kombinovat spalovací a elektrický motor pro nejúspornější jízdu. | Audi A6 Zdroj: Audi

Na výběr budou tři jízdní režimy: EV, Auto a Hold. V módu EV si modely vystačí čistě s elektrickým pohonem a přepnutím na Auto si bude systém inteligentně kombinovat spalovací a elektrický motor pro nejúspornější jízdu. | Audi A6 | Zdroj: Audi

Hold má poté zajistit udržování stanovené hladiny nabití baterie. Více informací k časům nabíjení ze zásuvky si Audi prozatím nechává pro sebe. | Audi A7 Zdroj: Audi

Hold má poté zajistit udržování stanovené hladiny nabití baterie. Více informací k časům nabíjení ze zásuvky si Audi prozatím nechává pro sebe. | Audi A7 | Zdroj: Audi

Do prodeje se mají novinky dostat ještě letos. Více detailů se určitě dozvíme během autosalonu v Ženevě, kde se čtveřice plug-in hybridní ukáže. | Audi A7 Zdroj: Audi

Do prodeje se mají novinky dostat ještě letos. Více detailů se určitě dozvíme během autosalonu v Ženevě, kde se čtveřice plug-in hybridní ukáže. | Audi A7 | Zdroj: Audi

Výstava začíná novinářskými dny 5. března 2019. | Audi A7 Zdroj: Audi

Výstava začíná novinářskými dny 5. března 2019. | Audi A7 | Zdroj: Audi

Spalovacího motoru ve společnosti elektromotoru a baterie se tak dočká SUV Q5, ale hned také sedan A6, stylovější „čtyřdveřové kupé“ A7 a limuzína A8. Zdroj: Audi
U vrcholného korábu můžeme začít. S velkohubým označením Audi A8 L 60 TFSI e quattro si hybridní verze limuzíny spoléhá na třílitrový šestiválec kombinovaný se synchronním elektromotorem a bateriovým modulem o kapacitě 14,1 kWh. | Audi A8 L Zdroj: Audi
Systémový výkon ústrojí je 326 kW (443 koní) a 699 N.m točivého momentu. | Audi A8 L Zdroj: Audi
Čistě na elektřinu pak hybridní A8 ujede 40 kilometrů. | Audi A8 L Zdroj: Audi
14
Fotogalerie

Audi přiveze do Ženevy celou řadu plug-in hybridů. Čekejte Q5, A6, A7 i A8

Německá automobilka oznamuje, že na výstavišti v Ženevě představí řadu svých dosavadních modelů také v nových hybridních variantách.

Stánek Audi v Ženevě bude mimo jiné v motivu elektrifikace. Pro čtveřici svých současných modelů totiž výrobce představuje nové plug-in hybridní alternativy. Spalovacího motoru ve společnosti elektromotoru a baterie se tak dočká SUV Q5, ale hned také sedan A6, stylovější „čtyřdveřové kupé“ A7 a limuzína A8.

U vrcholného korábu můžeme začít. S velkohubým označením Audi A8 L 60 TFSI e quattro si hybridní verze limuzíny spoléhá na třílitrový šestiválec kombinovaný se synchronním elektromotorem a bateriovým modulem o kapacitě 14,1 kWh. Systémový výkon ústrojí je 326 kW (443 koní) a 699 N.m točivého momentu. Čistě na elektřinu pak hybridní A8 ujede 40 kilometrů.

Ostatně takový dojezd udává Audi i pro zbytek nových hybridů. Jejich technická data jsou však zatím střídmá. Víme tedy, že hybridní Audi Q5 50 TFSI, A6 50 TFSI a A7 50 TFSI nabídnou minimálně kolem 217 kW (295 koní) a 450 N.m, přičemž k dostání budou i silněji naladěné verze o výkonu až 267 kW (363 koní) a 500 N.m.

Všechny vozy pak využívají stejnou 14,1kWh baterii a zmíněný elektromotor zakomponovaný do automatické osmistupňové převodovky. K zajištění uvedeného dojezdu budou samozřejmě hybridy používat i systému rekuperaci energie z brzdění.

Na výběr budou tři jízdní režimy: EV, Auto a Hold. V módu EV si modely vystačí čistě s elektrickým pohonem a přepnutím na Auto si bude systém inteligentně kombinovat spalovací a elektrický motor pro nejúspornější jízdu. Hold má poté zajistit udržování stanovené hladiny nabití baterie. Více informací k časům nabíjení ze zásuvky si Audi prozatím nechává pro sebe.

Do prodeje se mají novinky dostat ještě letos. Více detailů se určitě dozvíme během autosalonu v Ženevě, kde se čtveřice plug-in hybridní ukáže. Výstava začíná novinářskými dny 5. března 2019.

Galerie doplněna o standardní verze Q5, A6, A7 a A8.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud