Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

 | Land Rover Defender Works V8

| Land Rover Defender Works V8

Land Rover Defender V8
Land Rover Defender V8
Land Rover Defender V8
Land Rover Defender V8
24
Fotogalerie

Land Rover Defender Pick-up půjde po krku Mercedesu X a VW Amarok

Koncern JLR letos představí zbrusu nového nástupce legendárního Defenderu. Základní karosářské verze doplní v roce 2020 pickup, který chce krást zákazníky třídě X a konkurenčnímu Amaroku.

O nástupci jednoho z posledních pravověrných offroadů, který se přestal vyrábět v roce 2016, se mluví už léta. Land Rover představil koncept možného nástupce s názvem DC100 už v září 2011 na frankfurtském autosalonu, příznivci této značky a potenciální klientela se však produkčního auta dočkají až letos.

Sériový model bude představen v rámci oslav sedmdesátého výročí od založení značky Land Rover, přičemž kromě standardního auta mají být podle dostupných informací představeny také další karosářské verze, jak bylo i v případě původního Defenderu dobrým zvykem.

Co všechno bude v prodeji, můžeme prozatím jen hádat, nicméně kolegové z britského Autocaru vytáhli z dobře informovaných zdrojů blízkých automobilce zajímavost o tom, že se připravuje rovněž pick-up.

Pozoruhodné je, že nejspíše nepůjde o silniční variantu prostého tažného „koně“, nový Defender Pick-up má totiž údajně spadeno na nový Mercedes třídy X a slušně zavedený Volkswagen Amarok. Právě druhý ze zmiňovaných vozů může za to, že se kromě tradičních japonských modelů začínají v této třídě objevovat i stroje evropských automobilek, byť má německý vůz s hvězdou na kapotě blíže Japonsku než Stuttgartu.

Nový Land Rover Defender nicméně nezůstane pouze v Evropě. JLR ho chce prodávat i v jiných částech světa, třeba v Africe i Jižní Americe, bude se ovšem muset prosadit vedle Toyoty Hilux, která je považována za spolehlivějšího a odolnější stroj.

Předpokládá se, že chystaná novinka dostane naftové a benzínové čtyřválce o objemu 2,0 litru ze série Ingenium a kromě spartánských, čistě pracovních modelů, budou v nabídce i luxusní varianty s bohatou výbavou.

Produkce nového Land Roveru Defender bude probíhat na Slovensku, v nově postaveném závodě v Nitře, potenciálně se však vůz bude vyrábět i v Mexiku pro tamní okolité trhy.

 

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

Doporučujeme

Články odjinud