Německé ladiče známe spíše díky jejich úpravám BMW, ale poradit si umí i s Mercedesem. Co říkáte na porci síly hodnou supersportu?
Pokud se chystáte zahodit svůj předfaceliftový Mercedes-AMG E 63 do starého železa, počkejte ještě chvíli. Můžete ho nechat vyladit na skvělé parametry. Němečtí tuneři Manhart vyměnili turbodmychadla, mezichladič, plnicí potrubí a výfukový systém a aby vše ladilo, čtyřlitrový osmiválec dostal novou mapu. Výsledkem je 595 kW (809 k) a 1070 Nm točivého momentu.
Tuto hromadu výkonu krotí kompozitové kotouče, vpředu mají rozměry 405x38 milimetrů. Světlou výšku můžete zmenšit buď mechanicky, nebo díky speciálnímu softwaru v rozsahu až tří centimetrů. Pokud by vám tyto úpravy ještě nestačily, od Manhart může rychlé Éčko dostat tmavou přední mřížku, zlatavé polepy a kola v rozměru 10,5 na 21 palců.