Elektromobil Seres SF5 vznikl pod taktovou společnosti Huawei a rozměrově je jednoznačně konkurentem  Škody Enyaq iV  – na délku má 4700 milimetrů. Zdroj: Bidli auto

Elektromobil Seres SF5 vznikl pod taktovou společnosti Huawei a rozměrově je jednoznačně konkurentem Škody Enyaq iV – na délku má 4700 milimetrů. | Zdroj: Bidli auto

Široký je 1930 mm a na výšku měří 1626 milimetrů. Rozvor je dlouhý 2875 mm a světlá výška činí 181 milimetrů. Objem zavazadlového prostoru je ale dle našich informací pouhých 367 litrů. Zdroj: Bidli auto

Široký je 1930 mm a na výšku měří 1626 milimetrů. Rozvor je dlouhý 2875 mm a světlá výška činí 181 milimetrů. Objem zavazadlového prostoru je ale dle našich informací pouhých 367 litrů. | Zdroj: Bidli auto

Poháněn je dvěma elektromotory, každý má na starot jednu nápravu. Celkem nabídnou velmi solidních 510 kW, tedy 684 koní. Maximem točivého momentu je 1040 Nm.  Zdroj: Bidli auto

Poháněn je dvěma elektromotory, každý má na starot jednu nápravu. Celkem nabídnou velmi solidních 510 kW, tedy 684 koní. Maximem točivého momentu je 1040 Nm.  | Zdroj: Bidli auto

Palubní systém Huawei HiCar umožňuje přístup k aplikacím v chytrém telefonu, navigaci, hudbě a dalším funkcím. Je přes něj možné ovládat jiná chytrá zařízení, například domácí klimatizaci.  Zdroj: Bidli auto

Palubní systém Huawei HiCar umožňuje přístup k aplikacím v chytrém telefonu, navigaci, hudbě a dalším funkcím. Je přes něj možné ovládat jiná chytrá zařízení, například domácí klimatizaci.  | Zdroj: Bidli auto

Baterie má kapacitu 90 kWh a dle oficiálních čísel poskytuje dojezd až 500 kilometrů – ovšem dle metodiky NEDC, takže v reálu zřejmě ujede o něco méně. Zdroj: Bidli auto

Baterie má kapacitu 90 kWh a dle oficiálních čísel poskytuje dojezd až 500 kilometrů – ovšem dle metodiky NEDC, takže v reálu zřejmě ujede o něco méně. | Zdroj: Bidli auto

Vůz disponuje nejen technologií V2L pro napájení spotřebičů (například při kempování), ale také V2V (vehicle to vehicle), díky níž může napájet jiné elektromobily, kterým došla šťáva. Zdroj: Bidli auto

Vůz disponuje nejen technologií V2L pro napájení spotřebičů (například při kempování), ale také V2V (vehicle to vehicle), díky níž může napájet jiné elektromobily, kterým došla šťáva. | Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 má velmi působivé dynamické parametry – na 100 km/h zrychlí za 3,5 sekundy a maximální rychlost je 255 km/h, navzdory hmotnosti 2370 kilogramů.  Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 má velmi působivé dynamické parametry – na 100 km/h zrychlí za 3,5 sekundy a maximální rychlost je 255 km/h, navzdory hmotnosti 2370 kilogramů.  | Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 je na asijských trzích nabízen i v plug-in hybridní formě s prodlužovačem dojezdu ve formě spalovacího turbomotoru o objemu 1,5 litru. Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 je na asijských trzích nabízen i v plug-in hybridní formě s prodlužovačem dojezdu ve formě spalovacího turbomotoru o objemu 1,5 litru. | Zdroj: Bidli auto

Při jízdě může řidič využít asistenci úrovně L2+, která díky adaptivnímu tempomatu pomůže v zácpách i na dálnicích. Přední sedadla nabídnou vyhřívání, chlazení i masáže. Předpokládaná cena pro český trh je přibližně 1,5 milionu korun. Zdroj: Bidli auto

Při jízdě může řidič využít asistenci úrovně L2+, která díky adaptivnímu tempomatu pomůže v zácpách i na dálnicích. Přední sedadla nabídnou vyhřívání, chlazení i masáže. Předpokládaná cena pro český trh je přibližně 1,5 milionu korun. | Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 | Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 | Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 | Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 | Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 | Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 | Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 | Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 | Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 | Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 | Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 Zdroj: Bidli auto

Seres SF5 | Zdroj: Bidli auto

Široký je 1930 mm a na výšku měří 1626 milimetrů. Rozvor je dlouhý 2875 mm a světlá výška činí 181 milimetrů. Objem zavazadlového prostoru je ale dle našich informací pouhých 367 litrů. Zdroj: Bidli auto
Poháněn je dvěma elektromotory, každý má na starot jednu nápravu. Celkem nabídnou velmi solidních 510 kW, tedy 684 koní. Maximem točivého momentu je 1040 Nm.  Zdroj: Bidli auto
Palubní systém Huawei HiCar umožňuje přístup k aplikacím v chytrém telefonu, navigaci, hudbě a dalším funkcím. Je přes něj možné ovládat jiná chytrá zařízení, například domácí klimatizaci.  Zdroj: Bidli auto
Baterie má kapacitu 90 kWh a dle oficiálních čísel poskytuje dojezd až 500 kilometrů – ovšem dle metodiky NEDC, takže v reálu zřejmě ujede o něco méně. Zdroj: Bidli auto
20
Fotogalerie

Do Česka míří čínský elektromobil Seres SF5. Má dva motory a výkon supersportu

Invaze čínských vozů pokračuje. SUV s 90kWh baterií by mohlo potrápit Škodu Enyaq iV, má parádní parametry a zřejmě i férovou cenovku.

Před nedávnem rozčeřila celkem klidné vody českého automobilového rybníčku zpráva o spuštění prodeje vybraných čínských vozů v zastoupení společnosti Bidli auto. Ta bude nabízet převážně vozy s tvary SUV, které jdou na českém trhu na dračku, připravovaná novinka je ze stejné kategorie.

Elektromobil Seres SF5 vznikl pod taktovou společnosti Huawei a rozměrově je jednoznačně konkurentem Škody Enyaq iV – na délku má 4700 milimetrů, široký je 1930 mm a na výšku měří 1626 milimetrů. Rozvor je dlouhý 2875 mm a světlá výška činí 181 milimetrů. Objem zavazadlového prostoru je ale dle našich informací pouhých 367 litrů.

Poháněn je dvěma elektromotory, každý má na starot jednu nápravu. Celkem nabídnou velmi solidních 510 kW, tedy 684 koní. Maximem točivého momentu je 1040 Nm. Proto má SF5 velmi působivé dynamické parametry – na 100 km/h zrychlí za 3,5 sekundy a maximální rychlost je 255 km/h, navzdory hmotnosti 2370 kilogramů.

Baterie má kapacitu 90 kWh a dle oficiálních čísel poskytuje dojezd až 500 kilometrů – ovšem dle metodiky NEDC, takže v reálu zřejmě ujede o něco méně. Vůz disponuje nejen technologií V2L pro napájení spotřebičů (například při kempování), ale také V2V (vehicle to vehicle), díky níž může napájet jiné elektromobily, kterým došla šťáva.

Palubní systém Huawei HiCar umožňuje přístup k aplikacím v chytrém telefonu, navigaci, hudbě a dalším funkcím. Je přes něj možné ovládat jiná chytrá zařízení, například domácí klimatizaci. Audiosystém nabídne 11 reproduktorů, které slibují skvělý poslech díky vychytanému odhlučnění. Při jízdě může řidič využít asistenci úrovně L2+, která díky adaptivnímu tempomatu pomůže v zácpách i na dálnicích. Přední sedadla nabídnou vyhřívání, chlazení i masáže. Předpokládaná cena pro český trh je přibližně 1,5 milionu korun.

Seres SF5 je na asijských trzích nabízen i v plug-in hybridní formě s prodlužovačem dojezdu ve formě spalovacího turbomotoru o objemu 1,5 litru. Tato verze s dvěma elektromotory má výkon 405 kW a točivý moment 820 Nm, na baterii o kapacitě 35 kWh ujede až 180 kilometrů, po aktivaci podpůrného motoru pak velmi slušných tisíc kilometrů.

Speciál: Škoda Enyaq iV

Škoda Enyaq iV je první elektromobil automobilky Škoda Auto na modulární platformě MEB. SUV s dojezdem až 500 km na jedno nabití v roce 2020 převzalo po modelu Superb roli vlajkové lodi automobilky a vzniká ve dvou karosářských verzích. Základem je pohon zadních kol, v nabídce jsou i verze s pohonem 4x4 a sportovněji zaměřené provedení RS iV. Světová premiéra proběhla 1. září 2020 v Praze.

První dojmyCenaPrvní test prototypuVnější designInteriérEnyaq iV - význam názvu

Doporučujeme

Články odjinud