Sleepery jsou nevyčerpatelnou studnou automobilové fascinace. Jsou to auta, která vypadají nenápadně, pod karoserií však skrývají nejedno překvapení, včetně podstatně zvýšeného výkonu. Je to ten typ auta, který se za vaším sporťákem bude na dálnici držet nalepené déle, než byste kdy očekávali.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní

Sleepery jsou nevyčerpatelnou studnou automobilové fascinace. Jsou to auta, která vypadají nenápadně, pod karoserií však skrývají nejedno překvapení, včetně podstatně zvýšeného výkonu. Je to ten typ auta, který se za vaším sporťákem bude na dálnici držet nalepené déle, než byste kdy očekávali.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní

Přesně taková je Škoda Superb, kterou vyladil jistý Brit Michael. Jedná se o třetí generaci s motorem 2.0 TSI ve výbavě Laurint & Klement. S výkonem 280 koní ve standardu dokáže z nuly na sto vysprintovat za 5,8 sekund a zastaví se na 250 km/h. To nejsou špatné hodnoty, ale tento základ lze posunout dál.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní

Přesně taková je Škoda Superb, kterou vyladil jistý Brit Michael. Jedná se o třetí generaci s motorem 2.0 TSI ve výbavě Laurint & Klement. S výkonem 280 koní ve standardu dokáže z nuly na sto vysprintovat za 5,8 sekund a zastaví se na 250 km/h. To nejsou špatné hodnoty, ale tento základ lze posunout dál.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní

Michael instaloval motorový kit 1, následoval druhý stupeň, až nakonec výkon motoru zdvojnásobil a nyní dává 560 koní. I díky forsáži, vstřikování metanolu a většímu turbodmychadlu.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní

Michael instaloval motorový kit 1, následoval druhý stupeň, až nakonec výkon motoru zdvojnásobil a nyní dává 560 koní. I díky forsáži, vstřikování metanolu a většímu turbodmychadlu.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní

Na základě provedeného měření majitel tvrdí, že zrychlení z nuly na sto nyní zabere pouze 2,9 sekund. Nejrychlejší supersedan v tomto směru, BMW M5 Competition, přitom udává zrychlení 3,1 sekund.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní

Na základě provedeného měření majitel tvrdí, že zrychlení z nuly na sto nyní zabere pouze 2,9 sekund. Nejrychlejší supersedan v tomto směru, BMW M5 Competition, přitom udává zrychlení 3,1 sekund.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní

Podle všeho se ale nejedná o amatérský garážový tuning. Například výfukové ústrojí přišlo na v přepočtu téměř 90 tisíc korun a pracovali na něm lidé, kteří mají výfuky na starosti i u Aston Martinu. Převodovka DSG dostala lepší spojkový kit, jiné je i odpružení a brzdová soustava.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní

Podle všeho se ale nejedná o amatérský garážový tuning. Například výfukové ústrojí přišlo na v přepočtu téměř 90 tisíc korun a pracovali na něm lidé, kteří mají výfuky na starosti i u Aston Martinu. Převodovka DSG dostala lepší spojkový kit, jiné je i odpružení a brzdová soustava.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

Zvenčí své ambice nedává znát. Změny napovídá nižším postojem a aftermarketovými koly. Ani uvnitř se nic zásadního nezměnilo.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní

Zvenčí své ambice nedává znát. Změny napovídá nižším postojem a aftermarketovými koly. Ani uvnitř se nic zásadního nezměnilo.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

Až na alcantarový potah dole zploštěného volantu. Bůh ví proč se tu u řidiče objevila také plaketka "TDI sport edition". Jak dlouho takový nápor výkonu pohonný řetězec vydrží, je otázkou. Sleeper je to ale vážně zajímavý.   | Škoda Superb s výkonem 560 koní

Až na alcantarový potah dole zploštěného volantu. Bůh ví proč se tu u řidiče objevila také plaketka "TDI sport edition". Jak dlouho takový nápor výkonu pohonný řetězec vydrží, je otázkou. Sleeper je to ale vážně zajímavý.   | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

 | Škoda Superb s výkonem 560 koní

Přesně taková je Škoda Superb, kterou vyladil jistý Brit Michael. Jedná se o třetí generaci s motorem 2.0 TSI ve výbavě Laurint & Klement. S výkonem 280 koní ve standardu dokáže z nuly na sto vysprintovat za 5,8 sekund a zastaví se na 250 km/h. To nejsou špatné hodnoty, ale tento základ lze posunout dál.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní
Michael instaloval motorový kit 1, následoval druhý stupeň, až nakonec výkon motoru zdvojnásobil a nyní dává 560 koní. I díky forsáži, vstřikování metanolu a většímu turbodmychadlu.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní
Na základě provedeného měření majitel tvrdí, že zrychlení z nuly na sto nyní zabere pouze 2,9 sekund. Nejrychlejší supersedan v tomto směru, BMW M5 Competition, přitom udává zrychlení 3,1 sekund.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní
Podle všeho se ale nejedná o amatérský garážový tuning. Například výfukové ústrojí přišlo na v přepočtu téměř 90 tisíc korun a pracovali na něm lidé, kteří mají výfuky na starosti i u Aston Martinu. Převodovka DSG dostala lepší spojkový kit, jiné je i odpružení a brzdová soustava.  | Škoda Superb s výkonem 560 koní
30
Fotogalerie

Tato nenápadná Škoda Superb má 560 koní. Ve sprintu porazí i BMW M5

Superb dostal dvojnásobný výkon a zrychlení na úrovni supersportů. U ladění motoru to ovšem nezůstalo.

Sleepery jsou nevyčerpatelnou studnou automobilové fascinace. Jsou to auta, která vypadají nenápadně, pod karoserií však skrývají nejedno překvapení, včetně podstatně zvýšeného výkonu. Je to ten typ auta, který se za vaším sporťákem bude na dálnici držet nalepené déle, než byste kdy očekávali.

Přesně taková je Škoda Superb, kterou vyladil jistý Brit Michael. Jedná se o třetí generaci s motorem 2.0 TSI ve výbavě Laurint & Klement. S výkonem 280 koní ve standardu dokáže z nuly na sto vysprintovat za 5,8 sekund a zastaví se na 250 km/h. To nejsou špatné hodnoty, ale tento základ lze posunout dál.

Michael instaloval motorový kit 1, následoval druhý stupeň, až nakonec výkon motoru zdvojnásobil a nyní dává 560 koní. I díky forsáži, vstřikování metanolu a většímu turbodmychadlu. Na základě provedeného měření majitel tvrdí, že zrychlení z nuly na sto nyní zabere pouze 2,9 sekund. Nejrychlejší supersedan v tomto směru, BMW M5 Competition, přitom udává zrychlení 3,1 sekund.

Podle všeho se ale nejedná o amatérský garážový tuning. Například výfukové ústrojí přišlo na v přepočtu téměř 90 tisíc korun a pracovali na něm lidé, kteří mají výfuky na starosti i u Aston Martinu. Převodovka DSG dostala lepší spojkový kit, jiné je i odpružení a brzdová soustava.

Zvenčí své ambice nedává znát. Změny napovídá nižším postojem a aftermarketovými koly. Ani uvnitř se nic zásadního nezměnilo. Až na alcantarový potah dole zploštěného volantu. Bůh ví proč se tu u řidiče objevila také plaketka "TDI sport edition". Jak dlouho takový nápor výkonu pohonný řetězec vydrží, je otázkou. Sleeper je to ale vážně zajímavý. 

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud