Dobrodružné verzi říká Tough x Tough, má prostor na spaní i terénní doplňky. A v neposlední řadě i styl á la Ralliart.
Zatím co z údajně největší pecky Mitsubishi na tokijském autosalonu, tedy konceptu Vision Ralliart, jsme poněkud na rozpacích, z trošku upozaděného konceptu Delica D:5 Tough x Tough skáčeme nadšením do stropu. Připomeňme si, že tento model je ve své sériové podobě šestimístným MPV, prodávaným v Japonsku, Indonésii, na Taiwanu a dalších asijských trzích. Sedadla má ve třech řadách.
O pohon se stará naftový motor o objemu 2,2 litru (127 kW, 392 N.m), spražený s osmistupňovou automatickou převodovkou. Poháněny mohou být dvě, nebo všechna čtyři kola, nechybí ani mezinápravová uzávěra. Verze Tough x Tough dostala zvýšený podvozek, pořádné terénní obutí na 16“ kolech, odolné nárazníky vpředu i vzadu a robustní prahy. Vpředu najdeme dodatečné osvětlení, stejně tak na světelné rampě na střeše. Tamtéž se nachází rozkládací stan, další místo pro spaní je uvnitř po sklopení druhé a třetí řady sedadel. Delica je navíc ozvláštněna rudnými doplňky (zástěrky, zrcátka, dekorační lišty) Ralliart a také polepy.
Dále si Mitsubishi připravilo řadu Ralliart doplňků pro crossover Eclipse Cross – může dostat červené doplňky nárazníků a prahů, zástěrky, polepy, ofuky a také výrazný dvoubarevný spoiler nad zadní sklo. Pro domácí trh si pak Mitsubishi nachystalo minivozítko K-EV concept X Style. Jde o elektrické auto kategorie kei, které naznačuje budoucí podobu sériového modelu, vyvinutého ve spolupráci s Nissanem. Poslední novinkou je rovněž kompaktní Minicab-MiEV B-Leisure Style. Dle vzhledu není těžké uhádnout, že jde o vůz pro menší výlety, který umí napájet nejen sám sebe ze sítě, ale také energii dávat spotřebičům při kempování.