Od počátku února eviduje Geely deset tisíc nových objednávek. Nějak své automobily svým zákazníkům doručit musí.
Zoufalá doba si žádá moderní řešení. Asi takto by se dalo shrnout aktuální dění. Zatímco třeba některé automobilky během epidemie nového koronaviru místo výroby aut šijí nedostatkové roušky, některé zase přicházejí s kreativním řešením dodávek nových vozů. Zajímavě to vyřešila i čínská společnost Geely, mateřská loď Volva a Lotusu.
Pokud si u ní nyní zákazník objedná nový vůz, pracovníci okamžitě spustí proces dezinfikování a kompletního čištění, aby byl na 110 procent čistý. Zákazník si poté může vybrat, zdali mu bude vůz doručen přímo k domovu či třeba do práce. Podobné procesy jsou samozřejmě běžné, nicméně Čína jde ještě o kousek dál.
Kvůli minimalizaci lidského kontaktu totiž zákazníkovi doručí klíče dronem, se kterým mu přistane třeba na doma balkoně. Geely zpracovává tento systém objednávek od února. Čína, odkud se virus rozšířil téměř do celého světa, bojuje s novým koronavirem již od počátku roku.
Od nového způsobu dodávek zaznamenala automobilka přes deset tisíc objednávek. Jako bonus Geely přidává do každého modelu Icon, který je v nabídce žhavou novinkou, i zbrusu nový antibakteriální filtr.