Nástraha v okolí tratě vymrštila závodní historickou Škodu do kotrmelců.
Když se na závodních tratích v plném tempu objevují veterány, srdce motoristy to vždy potěší. O to více ale zabolí, pokud tyto vozy vidíte při vážné nehodě. Něco takového se "povedlo" o víkendu na závodech Zámecký vrch poblíž Náměšti nad Oslavou.
Lukáš Krejčí se svou Škodou 130LR nezvládl jednu ze zatáček a bariéra vůz vyhodila do vzduchu. Auto vychází z modelu 130L. Řádné úpravy z něj však učinily oblíbený speciál pro soutěže rally a také vrchařské podniky. Třináctistovka byla laděna na 96 kilowattů. Umístěna je pochopitelně vzadu, pohání zadní kola skrze samosvorný diferenciál. Převodovka má pět stupňů.
Trať u Náměště měří 2.030 metrů. Na start letošního ročníku soutěže, kde již tradičně změřili síly účastníci Mistrovství České republiky, České trofeje v závodech automobilů do vrchu a mezinárodního pohárového závodu Maverick Rescue Euro Cup, se postavilo rekordních 144 jezdců . Miloš Beneš tu na monopostu Osella FA30 zajel traťový rekord. Stačilo mu k tomu 53,28 sekund při průměrné rychlosti 135 kilometrů za hodinu.